Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

В сегменті e-commerce стрімко зростає ніша одягу та взуття. Уже в 2015 році 35% українців купували одяг в Інтернеті (дослідження компанії TNS). З кожним роком ця цифра продовжує зростати. Перевагами інтернет-магазинів українці вважають низькі ціни, широкий асортимент і високу якість продукції. Тому інтернет-магазин — це ефективний канал продажів для існуючого або нового бізнесу. Магазини, які існують лише офлайн, втрачають близько третини потенційних клієнтів.

Ми вирішили розібратися, як створити інтернет-магазин одягу, який буде успішним і конкурентним на ринку. Для прикладу взяли розроблені нами магазини. В цій статті ми не будемо торкатися питань пошуку постачальників, оформлення документів, організації доставок тощо, і зосередимось на сайті інтернет-магазину.

«Хороший дизайн — це якнайменше дизайну» ©

Це один з принципів німецького промислового дизайнера Дітера Рамса, і він чудово описує ідеальний дизайн інтернет-магазину одягу.

Більшість клієнтів інтернет-магазину — жінки. Тому може здатися, що при розробці дизайну бажано використовувати якомога більше різних прикрас, квітів та інших елементів. Насправді, головне в інтернет-магазині — це товар, і саме він має привертати увагу. Дизайн лише доповнює одяг, підкреслюючи його стиль.

дизайн интернет-магазина одежды

Більше можливостей для фільтрації

До таких очевидних функцій як фільтрація за типом одягу, ціною, кольором та іншими деталями, важливо додати фільтрацію за розміром. А якщо це інтернет-магазин дитячого одягу, то і за віком. Незважаючи на всю очевидність цієї рекомендації, багато магазинів її не реалізовують. Фільтрація дозволяє швидко знайти потрібний товар і завдяки цьому підвищує ймовірність покупки.

расширенная фильтрация в создании интернет-магазина одежды

Допоможіть визначитись з розміром

Це особливо актуально для інтернет-магазинів, які продають одяг декількох брендів. У різних країнах і навіть у різних виробників свої таблиці розмірів. Покупець може заплутатися у позначках, подумати, що його розміру немає, або купити одяг не свого розміру. Тому біля кожного товару варто розмістити таблицю розмірів. Вона повинна включати всі позначки, присутні на сайті, і їх розшифровку для покупця.

таблица размеров в интернет-магазине одежды

Фотографії: якість чи кількість?

І те, і інше. Чим більше якісних фотографій, тим простіше покупцеві прийняти рішення. Саме неможливість побачити товар вживу є однією з головних перешкод для покупок в Інтернеті серед українців (дослідження компанії TNS, 2015 рік).

Зробіть фотографії великими. Можна збільшити міні-картку товару, щоб його було добре видно навіть без додаткових кліків. Для тих, хто захоче розглянути товар уважніше, варто додати можливість відкриття фотографії в окремій галереї у хорошій якості.

Також варто подбати про власників екранів із підвищеною щільністю пікселів (MacBook і всі сучасні смартфони). Для них зображення повинні бути ще якіснішими, щоб користувачі не бачили розмиті фотографії. Ідеально, якщо ваш інтернет-магазин вміє визначати тип екрану і виводити відповідну фотографію.

фотографии  для интернет-магазина одежды

Стиліст рекомендує

Рекомендовані товари та аксесуари зазвичай використовуються для збільшення середнього чеку. В інтернет-магазині одягу їх можна позиціонувати як особисті рекомендації стиліста. Вони можуть полегшити покупцеві вибір і зекономити його час.

Акції, розпродажі, знижки

Цей метод давно перевірено в офлайн та онлайн-магазинах. А з огляду на те, що основною аудиторією інтернет-магазинів одягу є жінки, сумніватися в тому, що розпродажі будуть добре працювати, не доводиться. До того ж, це відмінний спосіб позбутися залишків товару в кінці сезону.

Старий друг кращий нових двох

Одяг — товар, який необхідний постійно, нехай навіть із значною періодичністю. Тому важливо вибудувати довгострокові відносини з кожним клієнтом. Це значно збільшить середній чек і долучить додаткових клієнтів за рекомендацією існуючих.

Як утримати клієнтів?

Додайте форму підписки на розсилку, регулярно надсилайте підписникам цікаві матеріали і розповідайте про акції та розпродажі. Введіть систему накопичувальних знижок і можливість оплати бонусами. Додайте на свій сайт подарункові сертифікати. Нехай клієнти рекламують вас самі.

А можна приміряти?

Якщо ви створюєте інтернет-магазин одягу на базі офлайн-бізнесу, то виконати цей пункт буде не складно. Багато покупців відмовляються від покупок одягу онлайн саме через неможливість примірки. Додайте до кожного товару кнопку «Приміряти річ», і кількість покупців, що сумніваються, значно зменшиться. Дайте можливість відмовитися від покупки, якщо річ не підійшла.

Поверніть мої гроші

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути річ протягом 14 днів за умови збереження її товарного вигляду. Однак не всі покупці про це знають. Згадка такої можливості на своєму сайті і докладний опис умов повернення знизить кількість незадоволених клієнтів і зміцнить довіру до інтернет-магазину.

Соціалізуйтесь

Соцмережі — інструмент, який особливо актуальний для інтернет-магазину одягу. Одяг часто купують незаплановано, керуючись емоціями. Демонстрація товару або ще одна згадка про акцію ніколи не будуть зайвими. Особливо ефективний у цьому плані Instagram. Туди можна додавати фотографії моделей у вашому одязі, створювати образи, комбінувати одяг і давати поради щодо стилю.

социальные сети для продвижения интернет-магазина одежды

Контент — це король

Здавалося б, що цікавого можна розповісти про одяг? Багато чого. Ви можете описувати модні тенденції, створювати образи для різних ситуацій, наприклад, радити, що одягнути на побачення. Корисний та унікальний контент забезпечить стабільний приплив нових покупців. А якщо вести блог регулярно, то постійні клієнти будуть частіше заходити до вас на сайт і робити покупки.

ведение блога в интернет-магазине одежды

Дружіть з лідерами думок

Ще один спосіб просування інтернет-магазину одягу — взаємодія з лідерами думок. Ними можуть бути блогери, відомі персони, тематичні ЗМІ. Якщо вони полюблять ваш одяг, ваш бренд стане більш престижним, а кількість нових клієнтів зросте.

 

продвижение интернет-магазина одежды

Не бійтеся почати

Одна з місій Хорошопу — допомога українським підприємцям і розвиток бізнесу в Україні. Тому ми надаємо 10% знижку на створення інтернет-магазину одягу українських виробників. А також безкоштовно консультуємо і радимо, що робити після створення інтернет-магазину одягу. Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

Приклади дизайнів інтернет-магазинів

У Хорошопі можна створити інтернет-магазин одягу, базуючись на готових шаблонах дизайну.

создание интернет-магазина одежды и обуви

 

разработка интернет-магазина одежды и обуви

 

создание интернет-магазина одежды

 

дизайн интернет-магазина женской и мужской одежды

Комментарии