Відкриття інтернет-магазину одягу — завдання не просте, але дуже перспективне. У сегменті e-commerce стрімко зростає частка одягу та взуття. Дослідження компанії MakeBeCool показало, що онлайн-продавці в цих нішах у 2019 році заробили $388 243 млн, і що в 2020 році прибуток збільшиться на 9,1%.

Серед переваг інтернет-магазинів українці відзначають більш низькі ціни, широкий асортимент і високу якість продукції. Тому інтернет-магазин — це ефективний канал продажів для існуючого або нового бізнесу. Ті, хто присутній лише офлайн, втрачають як мінімум третину потенційних клієнтів.

На прикладі розроблених нами магазинів ми вирішили розібратися, як відкрити власний інтернет-магазин, який буде успішним і конкурентним на ринку. У цій статті ми не даватимемо покрокову інструкцію щодо пошуку постачальників одягу, оформлення документів, організації доставок тощо. Зосередимося лише на самому сайті інтернет-магазину.

Багато з наших клієнтів успішно використовують Розетку як додатковий канал продажів. Дізнайтеся, як продавати свої товари на Розетці

«Хороший дизайн — це якомога менше дизайну» ©

Це один з принципів німецького промислового дизайнера Дітера Рамса, і він якнайкраще описує ідеальний дизайн інтернет-магазину одягу.

Більшість клієнтів інтернет-магазину — жінки. І може помилково здатися, що при розробці дизайну бажано використовувати якомога більше різних прикрас, квітів та інших привабливих елементів. Насправді, головне в інтернет-магазині — це товар, тому вся увага має бути прикутою до нього. Дизайн лише обрамляє і доповнює одяг, підкреслюючи його стиль.

Більше можливостей для фільтрації

Крім таких очевидних функцій як фільтрація за типом одягу, ціною, кольором і іншими деталями, важливо додати фільтрацію за розміром. А якщо це інтернет-магазин дитячого одягу — то і за віком. Незважаючи на всю очевидність цієї рекомендації, у багатьох магазинів ця функція не реалізована. Фільтрація дозволяє швидше знайти потрібний товар і робить покупку більш ймовірною.

Всім за розміром

Особливо актуально для інтернет-магазинів, які продають одяг декількох брендів. У різних країнах і навіть у різних виробників власні таблиці розмірів. Покупець може заплутатися в позначеннях, подумати, що його розміру немає або ж обрати й купити одяг невідповідного розміру. Це призводить до різних проблем: від відходу з сайту та повернень товарів до негативних відгуків.

Щоб до цього не доходило, біля кожного товару розмістіть таблицю розмірів. Вона має включати всі позначення, присутні на сайті, та їхню розшифровку для покупця.

Фотографії: якість чи кількість

Відповідь: і те, і інше. Чим більше якісних фотографій, тим простіше покупцеві прийняти рішення. Саме неможливість побачити товар вживу — одна з головних перешкод для покупок в інтернеті серед українців.

Зробіть фотографії великими. Для цього можна збільшити міні-картку товару, щоб товар було добре видно навіть без додаткових кліків. Для тих, хто захоче розглянути товар уважніше, слід додати можливість відкривати фотографії в окремій галереї в хорошій якості.

Також варто подбати про власників екранів з підвищеною щільністю пікселів (MacBook і всі сучасні смартфони). Для них зображення мають бути ще більш якісними, щоб користувачі не бачили розмиті фотографії. Ідеальний варіант: якщо ваш інтернет-магазин вміє визначати тип екрану й виводити відповідну фотографію.

Також дуже важливо дати покупцеві можливість отримати замовлення в зручний час і в зручному місці. Щоб забезпечити відмінний сервіс, читайте наше порівняння українських служб доставки

Стиліст рекомендує

Рекомендовані товари або аксесуари, в основному, — спосіб підвищити середній чек. В інтернет-магазині одягу це можна позиціонувати як особисті рекомендації стиліста. Це полегшує вибір покупцеві та економить час.

Акції, розпродажі та знижки

Цей метод давно перевірений в офлайн та онлайн-магазинах. А з огляду на те, що основна аудиторія інтернет-магазинів одягу — жінки, сумніватися в тому, що розпродажі будуть добре працювати, не доводиться. До того ж акції — це відмінний спосіб позбутися від залишків товару в кінці сезону.

Старий друг кращий нових двох

Одяг — це товар, який потрібен завжди. Тому важливо вибудувати довгострокові відносини з кожним клієнтом. Що не тільки значно збільшить середній чек, але і принесе додаткових клієнтів за рекомендацією існуючих.

Як утримати клієнтів?

  1. Введіть систему накопичувальних знижок і можливість оплати бонусами

  2. Додайте форму підписки на розсилку й регулярно розсилайте підписникам цікаві матеріали та розповідайте про акції та розпродажі.

А можна поміряти?

Якщо ви створюєте інтернет-магазин одягу на базі офлайн-бізнесу, виконання цього пункту не буде складним. Багато покупців відмовляються від покупок одягу в інтернеті саме через неможливість приміряти річ. Додайте до опису кожного товару коротеньке зауваження про можливість приміряти річ і повернути її, якщо вона не підійде. Завдяки цьому, кількість покупців, що сумніваються, набагато знизиться.

Поверніть мої гроші

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути річ протягом 14 днів за умови збереження товарного вигляду. Однак не всі покупці про це знають. Згадка такої можливості на своєму сайті й докладний опис умов знизить кількість незадоволених клієнтів і зміцнить довіру до інтернет-магазину.

Соціалізуйтесь

Соцмережі — відмінний інструмент майже для будь-якого бізнесу, але для онлайн-магазину одягу він особливо актуальний. Часто покупки одягу відбуваються не заплановано, в пориві емоцій. Демонстрація товару або ще одна згадка про акцію ніколи не будуть зайвими. Особливо привабливий в цьому плані Instagram. Туди можна додавати фотографії моделей у вашому одязі, створювати образи, комбінуючи одяг, і давати різні поради щодо стилю.

Контент — це король

Може здатися, що розповідати цікаво про одяг не можна, але це не правда. Можна розповідати про модні тенденції і правильний вибір розміру, складати образи для різних ситуацій або просто радити, що надіти на побачення. Корисний та унікальний контент забезпечить стабільний приплив нових покупців. А якщо вести блог регулярно, постійні клієнти будуть частіше заходити до вас на сайт і здійснювати покупки.

Дружіть з лідерами

Ще один спосіб просування інтернет-магазину одягу — взаємодія з лідерами думок. Це можуть бути блогери, відомі персони, тематичні ЗМІ. Якщо вони полюблять ваш одяг, бренд стане більш престижним, а кількість нових клієнтів зросте.

Не бійтеся почати

Одна з місій Хорошопу — допомога українським підприємцям і розвиток бізнесу в Україні. Тому ми надаємо 10% знижку на створення інтернет-магазину одягу для українських виробників. А також безкоштовно проконсультуємо і порадимо, що робити після створення магазину одягу. Звертайтеся будь-яким зручним для вас способом.

Приклади дизайну інтернет-магазинів

У Хорошопі можна створити інтернет-магазин одягу, грунтуючись на готових дизайнах.

Коментарі

Добрый день. Хорошая статья, было бы замечательно, если бы вы могли помочь/обучить как по-шагово с нуля создать интернет-магазин детской одежды? Или возможно у вас уже была подобная обучающая статья?

Татьяна Острая, здравствуйте! Спасибо за отзыв

Добрый день! Скажите пожалуйста продажа одежды сейчас актуально или упал спрос? Очень хочется открыть магазин женской одежды, но боязно в нынешних реалиях.

Sena Maria, добрый день! Одежда стабильно находится в топе онлайн-продаж, ведь это товар, который нужен постоянно. Если переживаете об актуальности в нынешних реалиях, можете сделать ставку на одежду, которую часто покупают во время карантина, например, на одежду для йоги или пижамы.

В любом случае, попробовать стоит. Удачи вам!

Имхо, нет четкого определения правильный или неправильный дизайн для интерент-магазина одежды. Сайт должен "продавать" - это важно.

Aliexpressinfo, Именно это мы и имели в виду ;)

Aliexpressinfo, Разве сайт будет нормально продавать, если даже главная страница пестрит подобно новогодней елки? Такой дизайн отталкивать будет, и вряд ли кто посмотрит на товар (:

Новий коментар
Оцінка