За результатами досліджень, 80% користувачів Instagram стежать як мінімум за одним брендом, і це можна використати на вашу користь. Ми написали матеріал про те, як використовувати Instagram для просування бізнесу та як розкрутити інтернет-магазин в соцмережі.
Ведення магазину в соціальній мережі Instagram може стати відмінним доповненням до власного інтернет-магазину. За результатами досліджень Instagram, 80% користувачів стежать як мінімум за одним брендом, причому 60% з них дізналися про нього завдяки соцмережі. За даними Yotpo.com, 30% користувачів хоча б раз купували товари, про які вони дізналися в Instagram.
Ми написали інструкцію про те, як створити та розкрутити магазин в Instagram для його ефективного використання в просуванні свого бренду.
Як відкрити інтернет-магазин в Instagram
Щоб почати продавати в Instagram, потрібно створити бізнес-акаунт, завантажити фото профілю та створити його опис. Також важливо залишити посилання на свій онлайн-магазин. У Instagram зазвичай викладають не всі товари і інформація про них недостатньо повна. Тому можливість відразу перейти на сайт розширить клієнтам вибір і спростить процес покупки.

Важливо, щоб товари були представлені не лише в Instagram, але і в інтернет-магазині. Це захистить вас від ситуацій, коли акаунт блокують і через це власник повністю втрачає бізнес.
Щоб пости виходили регулярно, публікації потрібно планувати заздалегідь. Варто вирішити, коли і як часто вони виходитимуть. Кращий час можна визначити за допомогою проведення А/В тестів або спеціальних сервісів, наприклад, IconoSquare.
Також важливо виробити єдиний стиль публікацій. З огляду на особливості сервісу, ця порада особливо актуальна для візуального контенту. Існують сервіси, які допомагають виробити єдиний стиль публікацій, наприклад, Preview. У цьому додатку є вбудований фоторедактор, який допоможе вирівняти кольорову гаму. Також його можна використовувати як планувальник контенту.

Як розкрутити інстаграм-магазин
Просування інтернет-магазину в Instagram з нуля вимагає розуміння особливостей роботи платформи і основних інструментів для просування і залучення підписників.

Проводьте конкурси та розіграші
Щоб отримати від проведення конкурсів вигоду, в умовах потрібно чітко прописати, що взяти участь можна тільки після підписки на сторінку. Конкурси можуть бути дуже різними: на кращий відгук, кращу фотографію з товаром, найнезвичайніше використання товару тощо.

З розіграшами призів все ще простіше, адже не потрібно продумувати правила та оцінювати конкурсантів. Єдина ваша задача — чітко прописати, що для участі у заході потрібно підписатися на сторінку, позначити в коментарях друга та поділитися записом про розіграші у себе в історіях. Можна додати, що чим більше друзів буде позначено в коментарях, тим вищі шанси на перемогу.

Запускайте рекламу в Instagram
Так як просувати Інстаграм для інтернет-магазину непросто, варто виділити бюджет для реклами в соцмережі. Таргетинг в Instagram дозволяє показувати рекламу потенційним покупцям, а це допомагає отримати високу конверсію.

Використовуйте теги
Теги допомагають користувачам орієнтуватися в публікаціях про бренд, а самому інтернет-магазину — шукати відгуки клієнтів. Фірмові теги інтернет-магазину можна вказати в шапці сторінки.

Надалі фірмові теги варто дублювати під кожним постом. Якщо пости на сторінці розділено на рубрики, варто придумати окремий тег для кожної з них.

Не забувайте про геотеги
Геотеги допомагають прорекламувати товар та одночасно показати, де його можна купити. Популярні геотеги, такі як «Київ» або «Львів», допоможуть показати товар мандрівникам, які шукають фотографії цих міст.


Геотеги з адресою вашого шоуруму допоможуть показати клієнтам всі фотографії, зроблені за цією адресою.

Співпраця з лідерами думок
Колаборації з популярними блогерами допомагають розповісти про товар більшій кількості людей. Головне — вибрати блогера, на якого підписана ваша цільова аудиторія. Перед початком співпраці краще почитати попередні рекламні пости цього лідера думок, щоб перевірити, як його аудиторія реагує на комерційні публікації.

Фотографії клієнтів з товаром
Фотографії підписників з товарами — це готовий контент, який залишається лише опублікувати. Такі фотографії не тільки показують товар в неформальній обстановці, а й виконують функцію відгуків — користувачі бачать реальних клієнтів, які задоволені товаром.

Знімайте відео
На відео краще видно особливості товарів. Крім того, відеоогляд товару можна використовувати для відповідей на популярні питання, щоб познайомити підписників з співробітниками інтернет-магазину тощо.
Створюйте інформативні пости
Ви відмінно розбираєтеся у своїй тематиці, тому зможете доступно розповісти підписникам про особливості товарів. Такі публікації трохи розбавлять комерційну спрямованість акаунту.

Корисні інструменти Instagram
Історії (Stories)
Історії привертають більше уваги, ніж основні пости, і дозволяють одночасно публікувати безліч фотографій і відео. Основна особливість історій в тому, що вони зникають через 24 години після публікації.
Історії можна використовувати для реклами основних постів профілю, публікувати в них фотографії товарів, запускати онлайн-трансляції з шоурумів тощо.

Актуальні історії (Stories Highlights)
В них можна розмістити основну інформацію про компанію, нові товари, категорії товарів тощо. Вони, на відміну від звичайних історій, не зникають через добу.

Висновки
Instagram, при правильному використанні, може стати ефективним засобом для просування інтернет-магазинів. Так як просунути інтернет-магазин в Інстаграмі не просто, потрібно займатися цим регулярно: запускати рекламу, готувати корисний контент і налагоджувати комунікацію з підписниками. В Instagram широкий функціонал, який допоможе досягнути цих цілей.

Чудові поради, як розкрутити свій профіль в Інстаграмі. Автор завжди дає слушні поради.
Інстаграм - дійсно прогресивна соціальна мережа, тому при бажанні тут можна непогано заробляти
Совершенно пустая статья. Первый раздел "Как открыть интернет-магазин в Instagram" - ни слова не говорит о том, КАК это сделать.
Поставил бы оценку минус десять, если бы была такая возможность
Дмитрий, є багато мануалів і алгоритмів як технічно поклацати по кнопкам. В цій статті розказано моменти без яких ваш магазин буде в дупі інстаграму
Дмитрий, полностью с вами согласна. Название не соответствует содержанию
Очень информативная статья! При должном желании, можно вычерпать много олезного отсюда, спасибо автору за проделанную работу.
Очень полезная статья
Только, к сожалению, запустить инстаграм-покупки, чтобы настроить прямые переходы на товар в Украине невозможно, насколько мы знаем. А пользоваться vpn на постоянной основе - не удобно(
Дуже корисна стаття!!!!!!!! Все дуже доступно розказано!!!
Софія, раді бути корисними!
Добрый день! Подскажите, как в Инстаграм, при просмотре публикаций с товарами- добавить всплывающее окно-кнопку с надписью - В Магазин и ссылкой на сайт? Спасибо.
Константин, добрый день. Тут важно понимать, что именно вы имеете в виду. Скорее всего речь идет о типе рекламной кампании "Продажа товаров из каталога Facebook". Когда вы видите ее, под каждым из товаров отображается надпись "В магазин" и идет переадресация пользователя на конкретную карточку товара.
Если вопрос был в том, как сделать так, чтобы каждый товаров подсвечивался с ценой и активной ссылкой для перехода при нажатии на него именно в публикации - для этого необходимо подключать Instagram Shopping, но эта функция пока недоступна в Украине.
Дякую за корисну інформацію
Мар'яна, вам дякуємо за фідбек. Раді бути корисними!
Отличное чтиво. И еще хочу предостеречь, что сейчас подписчиков лучше не накручивать. Они не показатель крутости аккаунта.
Мостюк Сергій, спасибо за отзыв! Мы с вами на 100% согласны. Какой смысл в мертвых подписчиках, которые никак не реагируют на контент и не проявляют лояльность к бренду? Это случай, когда нужно стремиться к качеству, а не количеству.
katerina.yankovenko,а Где искать реальных подписчиков готовых к покупкам в Инстаграм ?
Спасибо за полезную информацию, сейчас как раз активно продвигаю свой Instagram рекламой и накруткой. Реклама позволяет поднять охват записей, но для привлечения подписчиков получается довольно дорого, поэтому использую также сервисы, чтоб численность аудитории увеличить.
Алла, Я веду свой инстаграм аккаунт с 2015 года, но когда захотела, чтоб он приносил мне заработок, поняла, что допустила слишком много ошибок еще в начале пути.
Alena, можете поделиться своим опытом?
Спасибо за полезную статью!
Володя, вам спасибо за отзыв!