Інтернет-магазин в Instagram

Магазин в Instagram: як відкрити магазин в інстаграм

Соціальні мережі можуть стати ефективним каналом продажу, якщо використовувати їх грамотно. Ми написали матеріал про те, як створити інтернет-магазин Instagram та просувати його після запуску.

Зміст статті
  1. Створення бізнес-акаунту
  2. Оформлення шапки профілю
  3. Чек-ліст для наповнення профілю
  4. Контент для магазину в Instagram: публікації, stories, reels
  5. Безкоштовні інструменти для просування магазину в Instagram
  6. Платні інструменти для просування магазину в Instagram
  7. Висновки

Запуск магазину в Instagram може стати відмінним доповненням до власного інтернет-магазину. За даними Statista, у 2023 році в Україні нараховуються 17 мільйонів зареєстрованих користувачів Instagram. З них 13 мільйонів відвідують соцмережу щомісячно.

Люди не просто проводять час в Instagram заради розваги. Вони використовують майданчик для вивчення корисної інформації та покупок. За результатами досліджень, 80% користувачів стежать як мінімум за одним брендом, причому 60% з них дізналися про нього завдяки соцмережі. А 30% користувачів хоча б раз купували товари, про які вони дізналися в Instagram.

Спеціалісти digital-агенції Inweb, спільно з Хорошоп, підготували для вас статтю про те, як створити магазин в Instagram, що робити для його просування та який контент створювати.

Створення бізнес-акаунту

Спершу створіть бізнес-профіль. Він відкриє для вас багато нових можливостей:

  • перегляд аналітики;
  • запуск та відстеження ефективності реклами;
  • налаштування кнопок зворотного зв'язку (пошти, номеру телефону та схеми доїзду);
  • створення відкладених публікацій;
  • додавання посилання на товари на сайті.

Без цих функцій немає сенсу рухатись далі, тому створення бізнес-акаунту обов’язкове.

Як перейти на бізнес-акаунт?

У вже створеному акаунті Instagram зайдіть у «Налаштування і конфіденційність» — «Тип облікового запису та інструменти» — «Перейти на професійний обліковий запис».

Далі виберіть категорію вашого бізнесу, наприклад магазин меблів або юридичні послуги, позначте тип професійного облікового запису (бізнес або автор), додайте контактну інформацію. Також Instagram вас попросить авторизуватись через сторінку Facebook.

Якщо у вас немає сторінки у Facebook, вам потрібно її створити. Соцмережа вам сама це запропонує. Якщо є, запропонує вибрати відповідний профіль і зв'язати його. Причина в тому, що рекламний кабінет спільний для двох облікових записів — у Facebook та Instagram.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Оформлення шапки профілю

Шапка профілю — це аватар, назва акаунту, опис і місце для посилання. Створення якісної шапки вкрай важливе для успішної презентації сторінки потенційному клієнту. Виклик полягає в тому, що зробити це ви маєте за допомогою зображення та лише 150 символів.

Аватар

Якщо ваш бізнес обертається навколо вашої персони та ви надаєте персональні послуги, то використовуйте для аватара якісне портретне фото. Якщо просуваєте товари — основний ваш продукт або логотип магазину. Рекомендація: не використовуйте логотипи з текстом, адже у малому зображенні текст нечитабельний.

Назва профілю

Не плутайте з ніком в Instagram. Назва —  це рядок під аватаркою, який індексується у пошуку Instagram. Часто у цьому рядку прописують сферу діяльності, що дозволяє іншим легко знайти вас, вказавши вашу нішу. У назві варто написати ключові слова за якими вас будуть знаходити користувачі — соцмережа дає на це 60 символів. Зауважте, що назву не можна часто змінювати, тому пишіть уважно, без помилок.

Опис

Перед створенням опису подумайте про своє УТП — це те, чому люди будуть обирати саме вас, а не конкурентів. Коли ви визначите свою ключову відмінність, починайте заповнювати опис. Окрім УТП, вкажіть основну інформацію про магазин — список послуг, умови доставки, конкретні факти про вас. Розмір опису обмежений до 150 символів, тому старайтесь писати чітко та стисло. Опис можна змінювати хоч кожного дня. Головне, щоб вашим користувачам було зрозуміло, яку цінність вони отримують у вашому профілі.

Посилання

Розмістіть посилання на сайт інтернет-магазину. Сайт допоможе вашим клієнтам отримати розгорнуту інформацію про магазин, вивчити весь асортимент та оформити замовлення. Якщо ж ви використовуєте багато каналів для зв'язку з аудиторією, використовуйте мультипосилання, наприклад, Linktree. За допомогою сервісу ви зможете зібрати в одному місці від трьох посилань на свій сайт, месенджери тощо.

Хайлайтс

Ми рекомендуємо створити історії, які не будуть зникати через 24 години. Такі сторіс називають вічними або актуальними. В них можна розмістити інформацію про магазин, нові товари, умови доставки та інші дані, які будуть завжди корисні аудиторії. Частина аудиторії сприймає їх як навігацію і дивиться, що може їм запропонувати магазин.

Чек-ліст для наповнення профілю

Ми зібрали перелік інформації, яка необхідна користувачам для зацікавленості у вашому профілі та прийняття рішення про покупку. Якщо у вас вже є сторінка магазину в Instagram, то перевірте чи всього вистачає. Ви маєте вказати:

  • місто та країну, де знаходиться магазин;
  • вартість товару та приблизну вартість доставки;
  • основні характеристики товару;
  • доступні способи доставки та поштові оператори;
  • доступний формат оплати;
  • умови гарантії та повернення;
  • таблицю розмірів і поради щодо вибору товару;
  • можливість покупки товару під замовлення та терміни виконання;
  • додаткова інформація про магазин, наприклад це власне виробництво або імпорт з-за кордону.

Контент для магазину в Instagram: публікації, stories, reels

Універсального принципу для оформлення сторінки в Instagram немає: персоналізуйте ваш бренд, передавайте візуально його цінності та переваги товару. За останніми оновленнями в Instagram, якщо ви публікуватимете контент щодня та створюватимете stories впродовж дня — ваш профіль просуватиметься органічно. А за допомогою інструменту reels, ви зможете потрапити у рекомендації та отримати велике охоплення нової аудиторії.

Візуальна складова — одна з головних умов успіху магазину в Instagram. У вас обов’язково мають бути якісні фото. Якщо постачальник не надає фото товарів або ж вони залишають бажати кращого, то зробіть їх. Ви можете винайняти фотографа, студію та, за потреби, моделей, щоб отримати зображення вищого гатунку. Також ви можете спробувати зробити фото самостійно. У нас є стаття, з якої ви дізнаєтесь як зробити фото товару без професійної студії.

Магазин робить якісні фото, витримані у загальному стилі

Намагайтесь робити свій контент різноманітним. Робіть відеоогляд товару, порівняння, розпаковки, деталізовану зйомку. Пишіть інформативні тексти про всі особливості товару. Описи під публікаціями повинні бути змістовними та давати користувачу вичерпну інформацію щодо вашої пропозиції. До речі, ціну також слід одразу писати. Таким чином у тексті ви зможете аргументувати вартість.

Сервіси для створення контенту в Instagram

  1. Canva. Безкоштовна версія дозволяє використовувати завантажені елементи, шрифти та ліцензійні фото. Ідеальна програма для створення сторіс, банерів, хайлайтів. Також є чимало готових шаблонів.
  2. SNAPSEED. Програма з великим набором функцій для обробки фото. Чудово підходить для предметних фото, зйомок на вулиці тощо.
  3. InShot. Відеоредактор, в якому можна швидко змонтувати ролик, додати фільтри чи ефекти, доповнити його музикою, наліпками чи текстом.

Коли ви створили та заповнили профіль, а на сторінці з’явився якісний контент, настає час просування. Без нього ви не залучите достатньої кількості користувачів на сторінку та це негативно позначиться на ваших продажах, навіть якщо контент дійсно цікавий. Інструменти просування в Instagram діляться на безкоштовні та платні. Кожні з них здатні приносити суттєву користь, але для більшої ефективності краще використовувати їх комплексно.

Безкоштовні інструменти для просування магазину в Instagram

Теги

Теги допомагають користувачам орієнтуватися в публікаціях, а самому інтернет-магазину — публікувати пости в стрічках користувачів, підписаних на ці хештеги. Додавайте не більше 10 хештегів до публікації в основний текст або у коментарях.

Геотеги

Геотеги допомагають прорекламувати товар та одночасно показати, де його можна купити. Популярні геотеги, такі як «Київ» або «Львів», допоможуть показати товар мандрівникам, які шукають фотографії цих міст. Цей вид тегів особливо важливо використовувати, якщо ви маєте офлайн-точку, де надаєте послуги чи продаєте товари. Наприклад, геотеги з адресою вашої кав'ярні допоможуть показати клієнтам всі фотографії, зроблені за цією адресою.

Приклади використання геотегів за адресою бізнесу

Спільні прямі ефіри

Спільні включення — чудовий привід для обміну підписниками. Це інструмент взаємного піару та один з різновидів просування через блогерів. Знаходьте інфлюенсерів, які дотичні до вашої ніші, придумуйте тему та готуйте сценарій заздалегідь. 

UGC-контент

User Generated Content — це контент, який створюють користувачі самостійно. Типовий приклад UGC-контенту — фотографії підписників з вашими товарами. Такий пост одночасно рекламує вас і виконує функцію відгука. Користувачі бачать реальних клієнтів, які задоволені товаром і це впливає на їх рішення щодо покупки.

UGC-контент дозволяє охопити нову аудиторію завдяки своїй нативності. Зараз він на піку популярності на міжнародному ринку, тому його слід обов’язково використовувати тим, хто хоче розвивати профіль свого магазину. Такий контент може бути також платним інструментом, коли ви передаєте товар на взаємовигідних умовах UGC-кріейтору та він генерує пост з відгуком або оглядом.

Трендові Reels

Reels — це короткі відео до 30 секунд, які допоможуть вам потрапити у рекомендації. Головне, стежте за світовими трендами та створюйте оригінальний контент, що буде відповідати популярним напрямкам. Це дуже вдалий інструмент для залучення безкоштовних підписників.

Історії (Stories)

Історії привертають більше уваги, ніж основні пости, і дозволяють одночасно публікувати безліч фотографій і відео. Головна особливість історій в тому, що вони зникають через 24 години після публікації. Історії можна використовувати для реклами основних постів профілю, публікувати в них фотографії товарів, запускати онлайн-трансляції тощо.

Саме в історіях можна показати товар детальніше, навести приклади, порівняння, та комунікувати з користувачами.

Платні інструменти для просування магазину в Instagram

Таргетована реклама в Instagram

Платні інструменти просування є обов’язковими, якщо ви хочете, щоб ваш магазин в Instagram був успішним. Соцмережа дозволяє показувати таргетовану і контекстну рекламу, яка сприяє залученню потенційних клієнтів. Про налаштування реклами в Instagram читайте нашу окрему статтю.

Для кожного із сегментів аудиторії підготуйте свої матеріали, а саме картинку, відео та текст. Ваше завдання — отримати лід або повідомлення з Instagram і перетворити звернення на покупку. Для цього у вас має бути налаштована воронка продажів у CRM. Ви маєте збирати детальну інформацію, яка не обмежується лише загальною кількістю заявок і продажів. Наприклад, слідкуйте, які товари найчастіше купують, скільки одиниць певного товару було продано за рекламну кампанію тощо.

Для чого це потрібно? Завжди якісь товари купують частіше, а інші — рідше. Перші є локомотивом для продажів і їх ми використовуємо для привернення уваги, залучення трафіку з соцмереж. Припустимо, є товар, який лежить на складі і продається не в повному обсязі, але його потрібно продати. Можливо, причина пов’язана саме з тим, що його недостатньо рекламують або взагалі не просувають. Без аналітики цього можна не помітити.

Конкурси та розіграші

Конкурси можуть бути дуже різними: на кращий відгук, кращу фотографію з товаром, найнезвичайніше використання товару. Для того, щоб конкурси в Instagram принесли користь вашій сторінці, потрібно чітко прописати умови участі у них. Наприклад, що стати учасником можна тільки після підписки на сторінку.

З розіграшами в Instagram все ще простіше, адже не потрібно оцінювати конкурсантів. Єдина ваша задача — прописати умови участі та вигадати справді цінну нагороду для учасників, яка підштовхне їх до активності. Запропонуйте аудиторії щось цінне в обмін на підписку, згадку в коментарях друзів та репосту. Можна додати, що чим більше друзів буде позначено в коментарях, тим вищі шанси на перемогу. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися як проводити розіграші в Instagram.

Співпраця з лідерами думок

Колаборації з популярними блогерами допомагають розповісти про товар більшій кількості людей. Головне — вибрати блогера, на якого підписана ваша цільова аудиторія. Перед початком співпраці краще перевірити статистику інфлюенсера, щоб дізнатися, як його аудиторія реагує на комерційні публікації. Перед запуском такої реклами важливо забезпечити достатню кількість товару на складі, який рекламує блогер. Адже нова аудиторія, яка прийде від нього, хотітиме таку саму річ, як у блогера.

Блогер @samburska рекламує косметику

Висновки

Instagram може стати ефективним каналом для просування вашого інтернет-магазину.  Втім швидких результатів очікувати не варто. Підхід має бути комплексним: запускайте рекламу, генеруйте корисний контент і налагоджуйте комунікацію з підписниками. Для цього ви можете звернутись на консультацію до спеціаліста, який окреслить ваші сильні та слабкі сторони. А потім з розумінням ринку та знанням цільової аудиторії — ви зможете досягти бажаних бізнес-цілей, використовуючи можливості платформи Instagram.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 22

Чудові поради, як розкрутити свій профіль в Інстаграмі. Автор завжди дає слушні поради.

Інстаграм - дійсно прогресивна соціальна мережа, тому при бажанні тут можна непогано заробляти

Совершенно пустая статья. Первый раздел "Как открыть интернет-магазин в Instagram" - ни слова не говорит о том, КАК это сделать.

Поставил бы оценку минус десять, если бы была такая возможность

Дмитрий, є багато мануалів і алгоритмів як технічно поклацати по кнопкам. В цій статті розказано моменти без яких ваш магазин буде в дупі інстаграму

Дмитрий, полностью с вами согласна. Название не соответствует содержанию

Очень информативная статья! При должном желании, можно вычерпать много олезного отсюда, спасибо автору за проделанную работу.

Только, к сожалению, запустить инстаграм-покупки, чтобы настроить прямые переходы на товар в Украине невозможно, насколько мы знаем. А пользоваться vpn на постоянной основе - не удобно( 

Дуже корисна стаття!!!!!!!! Все дуже доступно розказано!!!

Софія, раді бути корисними!

Добрый день! Подскажите, как в Инстаграм, при просмотре публикаций с товарами- добавить всплывающее окно-кнопку с надписью - В Магазин и ссылкой на сайт? Спасибо.

Константин, добрый день. Тут важно понимать, что именно вы имеете в виду. Скорее всего речь идет о типе рекламной кампании "Продажа товаров из каталога Facebook". Когда вы видите ее, под каждым из товаров отображается надпись "В магазин" и идет переадресация пользователя на конкретную карточку товара.

Если вопрос был в том, как сделать так, чтобы каждый товаров подсвечивался с ценой и активной ссылкой для перехода при нажатии на него именно в публикации - для этого необходимо подключать Instagram Shopping, но эта функция пока недоступна в Украине.

Мар'яна, вам дякуємо за фідбек. Раді бути корисними!

Отличное чтиво. И еще хочу предостеречь, что сейчас подписчиков лучше не накручивать. Они не показатель крутости аккаунта.

Мостюк Сергій, спасибо за отзыв! Мы с вами на 100% согласны. Какой смысл в мертвых подписчиках, которые никак не реагируют на контент и не проявляют лояльность к бренду? Это случай, когда нужно стремиться к качеству, а не количеству.

Спасибо за полезную информацию, сейчас как раз активно продвигаю свой Instagram рекламой и накруткой. Реклама позволяет поднять охват записей, но для привлечения подписчиков получается довольно дорого, поэтому использую также сервисы, чтоб численность аудитории увеличить.

Алла, Я веду свой инстаграм аккаунт с 2015 года, но когда захотела, чтоб он приносил мне заработок, поняла, что допустила слишком много ошибок еще в начале пути.

Alena, можете поделиться своим опытом?

Володя, вам спасибо за отзыв!

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів