Каталог товарів
Необмежена кількість категорій і товарів — платформа забезпечує швидку роботу сайту при будь-якій кількості категорій і товарів.
Унікальні характеристики для кожної категорії використовуються для детального опису товару, фільтрації за характеристиками і порівняння товарів.
Модифікації товарів — товари можуть мати варіації, які відрізняються кольором, розміром, об'ємом чи іншими параметрами. Кожна варіація матиме власний артикул, ціну, фото та інші характеристики, але при цьому всі варіації можуть бути об'єднані в одну сторінку товару з можливістю динамічного перемикання.
Детальніше
Автоматичні перерахунок ціни згідно з поточним курсом валют — ціни на товари можна задати в різних валютах. Достатньо підтримувати актуальні значення курсів валют для автоматичного оновлення цін.
Розміщення одного товару в декількох категоріях — кожен товар може знаходитися в основній і декількох додаткових категоріях. Це дозволяє створювати віртуальні категорії (наприклад «Розпродаж», «Товари тижня») або розташовувати аксесуари в різних категоріях, без необхідності дублювати товари.
Налаштування статусів наявності товару дозволяє вказати, які статуси можуть бути у товарів, як вони змінюються при зміні кількості товарів, і які дії можливі з товарами в кожному випадку.
Налаштування фільтрування дозволяє налаштувати потрібні параметри для кожного розділу. У тому числі фільтрування за кольором і за ціною з вільним вибором діапазону. Також доступна наскрізна фільтрація каталогу товарів за ознаками «Акція», «Новинка», «Хіт продажів».
Детальніше
Оновлення списку товарів без перезавантаження сторінки при використанні фільтрів, зміні порядку сортування товарів або при переході до інших сторінок.
Налаштування мінікартки товару: окрім базової інформації (назва, фото, ціна) можна відобразити додаткові елемнти такі як артикул, рейтинг, стікери, статус наявності, кнопка купити, додавання товару в обране/порівняння і інше.
Додаткова інформація при наведенні курсору на товар: характеристики, модифікації товару, зміна зображення після наведення.
Посадкові сторінки для категорій і брендів — крім списку товарів на них можна розмістити додаткову інформацію: банери, дерево підкатегорій, seo-текст, посилання на тематичні статті та інші інформаційні блоки.
Переглянуті товари — у покупця є можливість швидко повернутися до будь-якого товару, який він переглянув під час відвідування сайту.
Порівняння товарів надає покупцям додаткову можливість вибору товарів порівнявши їхні характеристики.
B2B Групи покупців — дозволяють відображати різні ціни та налаштовувати доступ до сторінок сайту для окремих переліків клієнтів
Облік залишків на складі — товари можна додавати на склад вручну, імпортом з Excel або з облікової програми за допомогою вбудованого API. При оформленні замовлення необхідна кількість товарів автоматично знімається зі складу, змінюється статус товарів. Якщо замовлення було скасовано, то відповідні товари повертаються на склад.