Google Ads
Google Ads 22.02.2024
Динамічний ремаркетинг: опис та налаштування

Завдяки своїм функціям, динамічний ремаркетинг став вкрай важливим інструментом просування для інтернет-магазину. Інструмент робить вашу рекламу точнішою і, отже, ефективнішою. Дізнавайтеся з нашої статті все про динамічний ремаркетинг.

Динамічний ремаркетинг: що це та як налаштувати
SEO
SEO 13.10.2023 2
Як міграція на Хорошоп та професійне просування збільшили дохід магазину до 2 млн грн на місяць

Маркетинг-агенція «Ціль» перенесла сайт свого клієнта на Хорошоп і провела комплексне просування, яке поєднувало SEO-оптимізацію та запуск реклами Google Shopping. Результатом стало збільшення щомісячного доходу інтернет-магазину до 2 000 000 грн. Докладніше про це читайте у нашій статті.

Як міграція на Хорошоп та професійне просування збільшили дохід магазину до 2 млн грн на місяць
Майданчики
Майданчики 08.03.2024
Які товари продавати на маркетплейсах

Маркетплейси приваблюють продавців легкістю виходу на них та зрозумілим механізмом роботи. Але для успіху на торговому майданчику недостатньо просто вивантажити будь-які товари — треба розуміти тренди маркетплейса. Детальніше про це читайте у нашій статті.

Які товари продавати на маркетплейсах
Соціальні мережі
Що таке SMM та чим він корисний для інтернет-магазинів

SMM або просування в соціальних мережах — ефективний спосіб підвищити впізнаваність інтернет-магазину в онлайн-середовищі та залучити нових клієнтів. Однак просто розміщувати дописи для цього недостатньо. З нашої статті ви дізнаєтесь, як працює SMM та що потрібно для успішного розвитку свого бізнесу в соцмережах. 

Що таке SMM та чим він корисний для інтернет-магазинів
Аналітика
Аналітика 07.02.2022
Аналітика інтернет-магазину: основні показники та сервіси

Бажаєте, щоб ваш інтернет-магазин досяг успіху? Займайтеся аналітикою. Вона допоможе вам скоригувати свою роботу і знайти найкращі рішення щодо управління бізнесом. Докладніше про це у нашій статті.

Аналітика інтернет-магазину: метрики та сервіси
E-mail маркетинг
E-mail маркетинг 21.11.2023
Як використовувати e-mail маркетинг у святкових акціях та розпродажах

Святкові email-розсилки — ефективний спосіб нагадати про себе та наштовхнути клієнта до покупки саме вашого товару. Розповідаємо, як отримати максимум користі від проведення email-кампаній напередодні новорічних свят.

Як використовувати e-mail маркетинг у святкових акціях та розпродажах
Запустити свій інтернет-магазин
img
Безкоштовний тест 7 днів