Читайте нашу статтю, щоб розібратися чому дані в Google Ads і Google Analytics 4 відрізняються, та що з цим робити.
Всі успішні інтернет-магазини аналізують своїх конкурентів, тому що ця інформація допомагає продавцеві покращити свій бізнес і розробити нові методи боротьби за клієнтів. Ефективний аналіз складається з кількох етапів і про кожен із них ми розповіли у своїй статті.
GA4 — це майбутнє Google Analytics. Це нова платформа, яка використовує дані на основі подій, а не сеансів, як було в Universal Analytics. У нашій статті детально розповідаємо про всі можливості та деталі роботи з Google Analytics 4.
Google Analytics — це базовий інструмент аналітики для інтернет-магазину. Інструмент дозволяє вивчати свій сайт, аудиторію, маркетингову активність та багато іншого. Дізнавайтесь з нашої статті, як використовувати Google Analytics.
Бажаєте, щоб ваш інтернет-магазин досяг успіху? Займайтеся аналітикою. Вона допоможе вам скоригувати свою роботу і знайти найкращі рішення щодо управління бізнесом. Докладніше про це у нашій статті.
З поняттям маржинальності має бути знайомий кожен продавець, тому що це один із найважливіших показників у торгівлі. Розрахунок маржинальності дозволяє оцінити прибуток, який принесе продаж однієї одиниці товару. Ми зібрали для вас все найважливіше, що потрібно знати про маржинальність.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство
Дякуємо. Незабаром зв'яжемось з вами.
Дякую за реєстрацію! Ми надішлемо вам посилання на трансляцію в день вебінару.
Дякую за заявку. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.