Аналітика Опубліковано: 07.02.2022

Аналітика інтернет-магазину: основні показники та сервіси

Аналітика інтернет-магазину: метрики та сервіси

Бажаєте, щоб ваш інтернет-магазин досяг успіху? Займайтеся аналітикою. Вона допоможе вам скоригувати свою роботу і знайти найкращі рішення щодо управління бізнесом. Докладніше про це у нашій статті.

Зміст статті
  1. Основні показники аналітики для інтернет-магазину
  2. Сервіси аналітики інтернет-магазину
  3. Висновок

Успішна робота інтернет-магазину неможлива без сервісів аналітики. Аналітичні дані розповідають про покупців, їхні дії на сайті та результати рекламних кампаній. Зробивши висновки з отриманої інформації, можна змінити стратегію просування та збільшити продажі інтернет-магазину.

У цій статті ми розповімо про сервіси аналітики, їх можливості та користь, яку вони приносять.

Основні показники аналітики для інтернет-магазину

Аналітичні інструменти вимірюють безліч показників і не завжди зрозуміло на які з них потрібно звертати увагу. Є кілька основних напрямків аналітики, які важливо вивчати власникам інтернет-магазинів.

  1. Трафік. Власник сайту має знати обсяг трафіку і його природу. Аналітика покаже джерела трафіку та девайси, з яких користувачі потрапляють до інтернет-магазину. Наприклад, якщо багато клієнтів заходять до вас зі смартфонів, то потрібно зробити мобільну версію сайту швидкою та зручною. 

  2. Аудиторія. Аналізуйте інформацію про своїх клієнтів — їх вік, стать, соціальний статус, місцезнаходження тощо. Ви краще зрозумієте свою цільову аудиторію і зробите просування магазину ефективнішим.

  3. Поведінка. Вивчайте дії відвідувачів сайту, як вони переміщаються сторінками, на що клікають тощо. Зібравши інформацію про виконання певних дій, наприклад, додавання товару в кошик, ви зможете налаштувати динамічний ремаркетинг.

  4. Результати просування. Після запуску рекламної кампанії важливо вносити корективи в її налаштування для досягнення кращих результатів. Аналітика покаже наскільки успішною є реклама, чи приносить вона прибуток та чи взагалі потрібно використовувати цей канал просування. Докладно про те як розрахувати ефективність реклами ми писали в наші статті.

  5. Результати торгівлі. Інформація про найбільш популярні товари, бренди і категорії допоможе вам зрозуміти в який бік варто розвивати свій бізнес. Оцінюйте частоту транзакцій та розмір середнього чека, щоб прогнозувати дохід та планувати свою діяльність.

Сервіси аналітики інтернет-магазину

Google Analytics

Google Analytics — основний аналітичний інструмент для власника інтернет-магазину. З ним можна отримати повну картину про трафік, аудиторію та все, що відбувається на сайті. Часто інтернет-магазини обходяться лише Google Analytics, тому що в ньому є все необхідне. Сервіс абсолютно безкоштовний і, у поєднанні з його можливостями, — це робить його безальтернативним.

Вся інформація в Google Analytics подається у вигляді детальних звітів, які формуються для будь-яких періодів часу або станом на поточний момент. Наприклад, звіти розкажуть, який канал трафіку є більш результативним або як користувачі взаємодіють з контентом. На основі зібраної інформації можна побудувати графіки, діаграми, таблиці тощо.

Додавши UTM-мітки у посилання рекламних кампаній, можна аналізувати їх ефективність через Google Analytics. За допомогою когортного аналізу ви зрозумієте, який довгостроковий ефект дало просування. Google Analytics поділить залучених користувачів на групи і ви відстежуватиме їх активність на сайті. Для цього важливо правильно налаштувати цілі відстеження, які дозволять сервісу зібрати інформацію про дії клієнтів.

Facebook Pixel

Facebook Pixel не сервіс аналітики, але дуже важливий інструмент для збору даних про клієнтів магазину та їх дії. Власник сайту має встановити скрипт Facebook Pixel на свій сайт та налаштувати події, які він відстежуватиме. Наприклад, перехід на сторінку товару або його додавання до корзини. Скрипт буде збирати інформацію та передавати її до Facebook. Після чого власник магазину зможе запустити таргетовану рекламу у Facebook або рекламу в Instagram.

Зібрані за допомогою Pixel дані дозволять використовувати динамічний ремаркетинг та показувати рекламу теплій аудиторії, яка вже відвідувала ваш інтернет-магазин. Хорошоп спростив інтеграцію із Facebook Pixel для своїх клієнтів. Ми за замовчуванням налаштували відстеження найважливіших подій на сайті. Для встановлення скрипту, нашим клієнтам достатньо створити Pixel на сайті Facebook та скопіювати отриманий ID в адмінку свого інтернет-магазину. Детальніше про підключення Facebook Pixel читайте у нашій інструкції.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Google Search Console

Google Search Console — аналітичний сервіс, який розповість про становище вашого сайту у пошуковій системі Google. Сервіс безкоштовний і для його використання необхідно пройти нескладну реєстрацію, підтвердивши права на домен. За допомогою Search Console ви дізнаєтесь:

  • кількість органічного трафіку, який ви отримуєте;

  • ключові запити за якими ранжується сайт та його сторінки;

  • які сайти посилаються на ваші сторінки;

  • кількість проіндексованих сторінок;

  • чи є у вашого сайту проблеми з індексацією.

Google Search Console особливо важливий, якщо ви займаєтеся SEO-просуванням і, наприклад, ведете блог інтернет-магазину. Сервіс будує звіти за трафіком для різних проміжків часу, пристроїв, запитів, сторінок та навіть країн. Звіт у вигляді графіка покаже кількість кліків та показів, середню позицію у видачі та Click-Through-Rate для конкретної сторінки. Крім того, Google Search Console оцінює швидкість завантаження індексованих сторінок та їх зручність для мобільних пристроїв. З аналізу можна дізнатися про проблеми на сайті та доробки, які потрібні для його покращення.

CRM

CRM-системи — це програми для автоматизації продажів та роботи з клієнтами. Ми не називаємо одну конкретну систему, тому що на ринку безліч гідних пропозицій та яку CRM обрати вирішувати вам. CRM формують аналітичні звіти за результатами продажів. Зі звітів можна дізнатися:

  • кількість та суму проданих товарів;

  • кількість продажів за відрізок часу;

  • статистику за найпопулярнішими категоріями товарів;

  • трафік сайту та багато іншого.

Крім звітів про товари та замовлення, CRM дозволяє аналізувати клієнтів та роботу менеджерів. Наприклад, проводити RFM-аналіз та сегментувати покупців на групи за їх рівнем лояльності. Інформацію для аналізу система бере безпосередньо з інтернет-магазину. Знаючи важливість даного інструменту, Хорошоп реалізував інтеграцію з багатьма популярними CRM.

Висновок

Успішна робота інтернет-магазину неможлива без інструментів аналітики. Тільки звіти покажуть реальний стан бізнесу та допоможуть скоригувати роботу для покращення результатів. Якщо ви хочете знати про свій сайт все — залишайте заявку на створення інтернет-магазину на Хорошопі. У нас реалізовані інтеграції з основними сервісами аналітики, які допоможуть вам досягти успіху.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів