Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Контент-маркетинг став загальним трендом не випадково. По-перше, він допомагає з пошуковим просуванням. Google прагне піднімати у видачі сайти, які регулярно публікують корисний контент. По-друге, контент-маркетинг допомагає продовжити життєвий цикл клієнтів. Люди, які люблять читати блог, соцмережі та розсилку інтернет-магазину, довше залишаться його клієнтами.

Ми розповімо про один зі стовпів контент-маркетингу — блог: навіщо вам потрібен блог на сайті, як його вести та про що в ньому писати. А також поділимося добіркою кращих блогів інтернет-магазинів, якими можна надихатися.

Для чого потрібен блог

Покращувати позиції у пошуковій видачі та залучати додатковий трафік

Алгоритми Google розпізнають сайти з корисним контентом і піднімають їх у пошуковій видачі. Це приводить на сайт додатковий трафік і нових клієнтів. Адже після прочитання, наприклад, огляду товару, користувач може купити його у вашому інтернет-магазині.

Підкреслити експертність інтернет-магазину

Нішеві інтернет-магазини зазвичай продають не багато товарів, тому добре в них розбираються. Блог на сайті — це майданчик, на якому ви можете поділитися своїми знаннями з клієнтами. Він дає можливість підкреслити вашу експертність у тематиці та заслужити повагу користувачів.

Сформувати лояльну аудиторію

Цікавий блог привертає постійних читачів, які в майбутньому можуть перетворитися на постійних клієнтів. І чим довше їх буде цікавити блог, тим довше вони купуватимуть в інтернет-магазині.

Отримати зворотній зв'язок

Під статтями користувачі можуть залишити свою думку, поділитися досвідом і подискутувати з іншими користувачами. А консультанти інтернет-магазину можуть відповісти на питання клієнтів.

Як вести блог інтернет-магазину

Використовуйте різні види контенту

Формат подачі матеріалу може відрізнятися у залежності від теми. Популярні товари можна подати у вигляді добірки, а історії клієнтів — як інтерв'ю.

Розділіть блог на рубрики

Порада щодо рубрик здається неактуальною на початку роботи над блогом. Але з часом, коли буде опубліковано десятки матеріалів, читачам буде складно орієнтуватися в блозі. Рубрики полегшать їм життя.

Слідкуйте за блогами по вашій тематиці

Так як створити популярний блог з нуля непросто, варто проаналізувати, як цього досягли інші. Блоги зарубіжних інтернет-магазинів — невичерпне джерело натхнення. У них можна знаходити як ідеї для нових статей, так і повноцінні матеріали. Головне, якісно їх переводити і вказувати першоджерело. Також варто моніторити на наявність вдалих ідей ваших прямих конкурентів.

Акцентуйте на ілюстраціях

Якісні ілюстрації товарів викликають бажання прочитати статтю і купити товари, про які в ній написано. Наприклад, в блозі Lamoda дуже відповідально ставляться до підбору ілюстрацій. У матеріалі про чоловічий годинник вони не лише показують сам товар, а й підбирають цілий образ, з яким годинник будуть добре виглядати. Більше того, нижче можна придбати всі речі з цього образу.

Просувайте пости в соцмережах

Публікація матеріалів з блогу в соцмережах — це одночасно реклама інтернет-магазину та наповнення соцмереж якісним контентом.

Додавайте до статей ключові слова

Ключові слова допомагають користувачам знайти матеріал у пошуку. Тільки використовувати їх потрібно з обережністю, тому що Google не любить перенасичені ключами тексти.

Якщо у вас немає SEO-фахівця, ключі можна підібрати самостійно. Для початку подумайте, за яким запитом шукали б свою статтю у Google, і використайте його як заголовок. Інші ключі можна знайти внизу видачі, Google зазвичай сам пропонує варіанти.

Ще можна скористатися інструментами на кшталт Google Ads або одним із спеціалізованих сервісів.

Аналізуйте статистику

Завдяки Google Analytics можна стежити за розвитком блогу і визначати, які формати та теми подобаються читачам. Власнику інтернет-магазину варто стежити:

  • за кількістю покупок — головна метрика, яка безпосередньо показує ефективність блогу;

  • за загальною відвідуваністю блогу — це допомагає зрозуміти, чи росте популярність блогу;

  • за джерелами трафіку — показує, з яких джерел приходять читачі, щоб рекламувати його лише в найефективніших.

Про що писати в блозі

Практичний посібник з використання товарів

Ви добре знаєте свої товари, тому можете докладно розповісти, як їх використовувати. Наприклад, зняти відео про збірку шафи-купе або написати докладну інструкцію про способи, якими можна зав'язувати шийну хустку.

Поради щодо вибору продукції

Багато товарів мають свої особливості, про які краще знати до покупки. Наприклад, для бігу, танців і йоги потрібні різні кросівки, адже підошва під час занять виконує різні функції. Більшість клієнтів не розбираються у подібних речах і будуть вдячні, якщо ви розповісте про них.

Огляди товарів

Огляди можна писати на популярні товари, новинки тощо. У них варто докладно розповідати про особливості товарів. Якщо ви пишете про холодильники, розкажіть про його габарити, кількість полиць, можливості морозильної камери тощо.

Багато користувачів більше люблять дивитися огляди в форматі відео. Для них можна зняти, як тональний крем маскує недоліки на шкірі або як плойка за кілька рухів вирівнює волосся.

Статті «Як заощадити на ...»

Допоможіть користувачам заощадити на покупках і отримаєте замість лояльних клієнтів. Ви добре знаєте свій товар, тому можете порадити, як вибрати енергоефективну пральну машину чи зменшити витрати на косметику.

Порівняння товарів

Клієнти виставляють різні вимоги до товарів. У мобільних телефонах, наприклад, одні цінують камеру, другі — обсяг батареї, а треті — діагональ екрану. Написавши докладне порівняння популярних моделей телефонів, ви допоможете покупцям з вибором потрібної моделі.

Рейтинги на кшталт «Топ-10»

Користувачам доводиться вибирати з величезної кількості варіантів. Зробивши рейтинг кращих товарів, ви зробите їх життя простішим. А посилання на ці товари в вашому інтернет-магазині дозволять швидко купити один з товарів з вашого рейтингу.

Святкові добірки товарів

У році є кілька улюблених свят, і кожне з них — привід зробити добірку найкращих подарунків і тематичних товарів.

Вибір редакції

Користувачі впевнені, що редакція блогу розбирається у товарах, про які пише. Тому вони прислухаються до рекомендацій щодо найкращих товарів тижня або місяця. Головне, радити якісні товари, інакше можна втратити довіру покупців.

Кращі блоги українських інтернет-магазинів

Must Have

Блог з якісними ілюстраціями та матеріалами різної тематики. У блозі автори пишуть про знижки, новинки та колаборації, підбирають подарунки та образи, публікують інтерв'ю з відомими дизайнерами та діляться фотографіями клієнтів у одязі з Must Have.

MOYO

Автори роблять докладні описи товарів та їх порівняння, а також розповідають, як вирішувати технічні проблеми девайсів.

Yakaboo

Блог охоплює безліч тем, які стосуються книг. Автори радять книги, розповідають про відомих авторів, а також пишуть рецензії на багато творів.

Make Up

Редактори використовують на превью статей колажі з трьох фотографій, що відрізняє блог від конкурентів. Автори пишуть про все, пов'язане з косметикою: від б'юті-трендів до секретів догляду за волоссям.

Підіб’ємо підсумки

Чи потрібен блог інтернет-магазину? Безумовно. Блог — це важлива частина контент-маркетингу, і займатися ним варто. Головне, робити це відповідально та регулярно. Використовуйте різні формати, готуйте барвисті ілюстрації, просувайте матеріали по всіх фронтах і не забувайте, що головна його задача — приносити користь покупцям і гроші інтернет-магазину. Натхнення вам!

Комментарии