Ми розповімо про один зі стовпів контент-маркетингу - блог: чому він потрібен, як його вести і про що в ньому писати. А також поділимося добіркою кращих блогів інтернет-магазинів, якими можна надихатися.
Катя Каркунова
Контент-маркетолог у Хорошопі
Щиро люблю Хорошоп і рада робити вклад у популяризацію компанії. В рамках своєї роботи пишу статті про можливості платформи та просування інтернет-магазинів, беру інтерв'ю у клієнтів і експертів, проводжу дослідження, а також створюю матеріали для партнерів та ЗМІ. Загалом, намагаюся бути максимально корисною.

Cтатті автора
-
-
-
-
-
-
Можливості • 02.01.2023Оптові продажі через інтернет — з чого почати і що потрібно знати
Хорошоп створив В2В-модуль, який дозволяє модернізувати застарілі процеси в оптових продажах і зробити їх настільки ж зручними, як і роздрібні. У цій статті ми розповімо про всі переваги цього продукту, кому він підійде та яких помилок варто уникати.
-
-
-
Хочете дізнаватись останні новини?