Просування Оновлено: 19.02.2024

Запропонувати статтю для блогу Хорошоп

Запропонувати статтю для блогу Хорошоп

Хорошоп — це сучасна платформа і комплекс послуг із запуску інтернет-магазинів.

 

Ми активно розвиваємо блог, публікуємо реальні кейси, розповідаємо про нововведення, складаємо інструкції, знімаємо відеоматеріали. Наша аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, копірайтери та фахівці інших digital напрямків. Мета нашого блогу — ділитися корисною інформацією, тому ми пропонуємо стати одним з наших авторів і розповісти про практичний досвід в e-commerce. Ваші матеріали ми готові розмістити в одній з рубрик блогу і вони будуть доступні для всіх наших відвідувачів.

Зміст статті
  1. Навіщо вам публікувати матеріали в блозі Хорошоп?
  2. Які теми нам цікаві?
  3. Як надіслати статтю в блог?

Хорошоп — це сучасна платформа і комплекс послуг із запуску інтернет-магазинів.

 

Ми активно розвиваємо блог, публікуємо реальні кейси, розповідаємо про нововведення, складаємо інструкції, знімаємо відеоматеріали. Наша аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, копірайтери та фахівці інших digital напрямків. Мета нашого блогу — ділитися корисною інформацією, тому ми пропонуємо стати одним з наших авторів і розповісти про практичний досвід в e-commerce. Ваші матеріали ми готові розмістити в одній з рубрик блогу і вони будуть доступні для всіх наших відвідувачів.

 

Навіщо вам публікувати матеріали в блозі Хорошоп?

Завдяки публікації в нашому блозі ви зможете зацікавити нову аудиторію. Ми займаємося активним просуванням матеріалів з блогу в соціальних мережах і додаємо статті в e-mail розсилку, а також розміщуємо активне посилання на ваш сайт, що сприятиме SEO-просуванню.

 

Які теми нам цікаві?

Ми не обмежуємо авторів конкретними темами, але для зручності визначимо напрямки.

Інтернет-маркетинг:

  • просування бізнесу в цілому й окремі рекламні кампанії;
  • нестандартні підходи та застосування трендових порад на практиці;
  • впровадження нових маркетингових інструментів;
  • створення контенту, креативів і лендингів;
  • тестування гіпотез.

Організація бізнесу в e-commerce:

  • вибір ніші, пошук постачальників і партнерів;
  • розв'язання юридичних питань;
  • підбір та навчання персоналу;
  • позиціювання, створення фірмового стилю і логотипу;
  • історії успіху та провалів;
  • вихід з кризових ситуацій.

Запуск інтернет-магазину:

  • налаштування дизайну, імпорт товарів;
  • впровадження алгоритму обробки замовлень;
  • підключення CRM-систем;
  • інтеграції з сервісами та автоматизація процесів;
  • складності, з якими ви зіткнулися в процесі запуску.

Головна умова — стаття має містити реальний кейс і показувати ваш досвід. Тези підкріплюйте аргументами. Додавайте скріншоти, гіфки, порівняльні графіки, картинки та інші візуальні матеріали.

Наприклад, якщо ви пишете про рекламу в Facebook, зробіть скріншоти рекламних креативів. А якщо про e-mail розсилку — форми підписки й декількох листів. Головне, щоб ці матеріали допомагали зробити текст корисніше і цікавіше.

 

Як надіслати статтю в блог?

  • надсилайте заявку на пошту kseniya.dmytrashko@horoshop.ua для обговорення тематики та узгодження тез. Вказуйте тему «Кейс для блогу Хорошоп»;
  • отримайте дозвіл на публікацію інформації (наприклад, якщо ви — представник агентства і пишете кейс щодо проєкту клієнта);
  • готовий кейс оформляйте в форматі Google Docs. Матеріал має бути унікальним і не публікуватися раніше на інших порталах.
Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів