- Різні типи навігації по каталогу
- Різні способи відображення товарів у каталозі
- Навігація за допомогою вкладених категорій
- Сортування товарів
- Фільтрування товарів
- Оновлення списку товарів без перезавантаження сторінки
- Налаштування мінікарток товарів
- Порівняння товарів
- Рекламні банери
- Поле «Товари, які ви переглянули»
- Висновок
Головне завдання інтернет-магазинів — продавати, і його складно досягти без зручного каталогу товарів. Хорошоп потурбувався, щоб клієнти змогли легко оцінити асортимент на вашому сайті, а також швидко знайти потрібний товар. В цій статті ми розкажемо про можливості товарних каталогів на Хорошопі детальніше.
Головне завдання інтернет-магазинів — продавати, і його складно досягти без зручного каталогу товарів. Хорошоп потурбувався, щоб клієнти змогли легко оцінити асортимент на вашому сайті, а також швидко знайти потрібний товар. В цій статті ми розкажемо про можливості товарних каталогів на Хорошопі детальніше.
Різні типи навігації по каталогу
1 000 товарів чи 50 000, три категорії чи кілька десятків — Хорошоп впорається з будь-яким навантаженням. Але саме від обсягу асортименту залежить тип навігації по каталогу, який варто використовувати в інтернет-магазині, — він може бути горизонтальним або вертикальним, з випадаючими списками чи без.
Вертикальний каталог варто використовувати магазинам, у яких багато категорій товарів першого рівня з довгими назвами на кшталт «Планшети, ноутбуки та ПК», «Дім, сад та ремонт» тощо.
![](/content/uploads/images/image8%2841%29.png)
А от горизонтальний каталог — навпаки, якщо категорій не багато і в усіх них чіткі назви. Наприклад, назва категорії «Чоловіче взуття» поміститься в горизонтальний каталог без проблем, а от з назвою «Одяг, взуття та аксесуари» можуть бути складнощі.
![](/content/uploads/images/image14%2814%29.png)
Різні способи відображення товарів у каталозі
Користувачі інтернет-магазину можуть обирати спосіб відображення товарів у каталозі. Вони можуть переглядати їх у вигляді карток або у вигляді списку. Основна перевага мінікарток — велика фотографія. На екрані одночасно не занадто багато товарів, зате їх можна трохи роздивитися та дізнатися основні характеристики. Саме тому цей спосіб зазвичай встановлюють за замовчуванням.
![](/content/uploads/images/image9%2834%29.png)
Відображення списком потрібне далеко не всім інтернет-магазинам, але воно спрощує життя покупцям, які чітко знають, що їм потрібно, і звикли робити великі замовлення. Так у них перед очима буде весь список товарів і їм залишиться лише вказати потрібну кількість.
![](/content/uploads/images/image15%281%29.gif)
Навігація за допомогою вкладених категорій
Ця функція потрібна для великих каталогів зі складною структурою. Коли підкатегорії розташовані просто у каталозі, користувачам легше орієнтуватися у всій різноманітності пропозицій.
Сортування товарів
У каталогах інтернет-магазинів на платформі Хорошоп можна відсортувати товари за популярністю, назвою, ціною та новизною. Кнопки для сортування зазвичай розміщуються у верхньому правому куті сторінки та інтуїтивно прості в використанні. Наприклад, якщо користувач планує зекономити на покупці, він може натиснути на «спочатку дешевше», щоб передусім побачити найбюджетніші пропозиції.
![](/content/uploads/images/image13.gif)
Фільтрування товарів
Завдяки фільтрам, користувач зможе знайти потрібний товар серед безлічі пропозицій. Наприклад, якщо ви продаєте смартфони, користувач зможе відфільтрувати потрібні товари за брендом, параметрами дисплею та пам'яті, а також за кольором та наявністю в магазині. Відмітивши за допомогою фільтрів потрібні характеристики, покупець через декілька секунд побачить на екрані лише ті товари, які їм відповідають.
![image](/content/uploads/images/image-220x150.png)
Також є можливість додати наскрізну фільтрацію каталогу товарів за ознаками «Новинка», «Акція» чи «Скоро в продажу». Наприклад, якщо користувач обере фільтр «Акція», то серед усіх смартфонів інтернет-магазину він побачить лише ті, які позначено як акційні.
![](/content/uploads/images/image16%281%29.jpg)
Назва, ціна, колір та виробник — це загальні характеристики, які є за замовчуванням у всіх інтернет-магазинів на Хорошопі. Але інколи є потреба виокремити як фільтри особливості, що властиві лише деяким категоріям товарів. Наприклад, матеріал, роздільну здатність дисплея, сезон тощо. На Хорошопі є така можливість.
![](/content/uploads/images/image4%289%29.jpg)
Якщо параметрів і характеристик товарів багато, доречно використовувати в каталозі вертикальний фільтр.
![](/content/uploads/images/image5%281%29.gif)
Якщо параметрів для фільтрації у магазині не занадто багато, можна використовувати горизонтальний фільтр. Він виглядає набагато лаконічніше та зручний у використанні.
![](/content/uploads/images/image1%283%29.gif)
Оновлення списку товарів без перезавантаження сторінки
Коли користувач фільтрує чи сортує товари, їхній порядок оновлюється одразу після вказання потрібного параметру, без додаткових дій та перезавантаження сторінки.
![](/content/uploads/images/image19%282%29.gif)
Налаштування мінікарток товарів
Розширена інформація про товар
Навівши курсор на мінікартку товару в каталозі, покупець побачить обов'язкову інформацію про продукт: його фото, назву, ціну та артикул. Також на мінікартку можна додати рейтинг товару, його короткий опис, характеристики, акційні стікери, а також кнопки «В бажання» та «Порівняти». Це допоможе користувачеві зрозуміти, чи підходить йому товар без переходу власне на картку товару.
![](/content/uploads/images/image3%281%29.gif)
Вказання статусів товарів
За допомогою різного дизайну мінікарток можна позначати статуси товарів. Наприклад, якщо продукт у наявності, тоді картка товару кольорова і має позначку «В наявності». Якщо ні, тоді картка сірого кольору і має позначку «Немає в наявності».
![](/content/uploads/images/image6%2811%29.jpg)
![](/content/uploads/images/image2%2815%29.jpg)
Швидке додавання кількості товарів
В інтернет-магазин можна додати функцію, коли при наведенні курсором на мінікартку з'являється лічильник товарів. Завдяки йому, можна одразу вказати потрібну кількість, не переходячи власне на картку товару.
Різновид цієї функції — лічильник прямо на кнопці «Купити». Коли користувач наводить курсором на кнопку, вона перетворюється на лічильник.
Порівняння товарів
Можливість порівняння товарів між собою — це турбота про покупця. Кожен користувач інтернет-магазинів на Хорошопі може клікнути на кнопку «Порівняти», після чого товар автоматично переміститься в поле «Порівняння». Туди можна додати ще один чи декілька товарів, щоб чітко побачити різницю в їхніх характеристиках.
![](/content/uploads/images/image10%282%29.gif)
Рекламні банери
Завдяки банерам, ви зможете ще раз зробити акцент на акційних пропозиціях та привернути увагу покупців до потрібних товарів. Вони можуть розташовуватися зверху та знизу каталогу.
![](/content/uploads/images/image17%2813%29.png)
Поле «Товари, які ви переглянули»
Інтернет-магазини на платформі Хорошоп запам'ятовують всі товари, які користувачі переглядали на сайті. Список переглянутих товарів знаходиться внизу каталогу і до нього можна швидко повернутися.
![](/content/uploads/images/image12%2822%29.png)
Висновок
На платформі Хорошоп реалізовано низку функцій для зручності менеджерів і покупців. Серед них:
-
необмежена кількість категорій і товарів;
-
різні типи каталогів;
-
фільтри та сортування;
-
розширена інформація в мінікартці;
-
порівняння позицій;
-
запам'ятовування переглянутих товарів.
Якщо ви бажаєте додати нові можливості в роботу свого інтернет-магазину, мігруйте на Хорошоп. Залишайте свій email і ми з вами зв'яжемось, щоб розповісти про все детальніше!
![img](/img/cta-banner.png)