Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Головне завдання інтернет-магазинів — продавати, і його складно досягти без зручного каталогу товарів. Хорошоп потурбувався, щоб клієнти змогли легко оцінити асортимент на вашому сайті, а також швидко знайти потрібний товар. В цій статті ми розкажемо про можливості товарних каталогів на Хорошопі детальніше. 

Різні типи навігації по каталогу

1 000 товарів чи 50 000, три категорії чи кілька десятків — Хорошоп впорається з будь-яким навантаженням. Але саме від обсягу асортименту залежить тип навігації по каталогу, який варто використовувати в інтернет-магазині, — він може бути горизонтальним або вертикальним, з випадаючими списками чи без. 

Вертикальний каталог варто використовувати магазинам, у яких багато категорій товарів першого рівня з довгими назвами на кшталт «Планшети, ноутбуки та ПК», «Дім, сад та ремонт» тощо. 

Приклад вертикального каталогу

А от горизонтальний каталог — навпаки, якщо категорій не багато і в усіх них чіткі назви. Наприклад, назва категорії «Чоловіче взуття»  поміститься в горизонтальний каталог без проблем, а от з назвою «Одяг, взуття та аксесуари» можуть бути складнощі.  

Приклад горизонтального каталогу товарів

Різні способи відображення товарів у каталозі

Користувачі інтернет-магазину можуть обирати спосіб відображення товарів у каталозі. Вони можуть переглядати їх у вигляді карток або у вигляді списку. Основна перевага мінікарток  —  велика фотографія. На екрані одночасно не занадто багато товарів, зате їх можна трохи роздивитися та дізнатися основні характеристики. Саме тому цей спосіб зазвичай встановлюють за замовчуванням.

Приклад відображення товарів картками

Відображення списком потрібне далеко не всім інтернет-магазинам, але воно спрощує життя покупцям, які чітко знають, що їм потрібно, і звикли робити великі замовлення. Так у них перед очима буде весь список товарів і їм залишиться лише вказати потрібну кількість. 

Приклад відображення товарів списком

Навігація за допомогою вкладених категорій 

Ця функція потрібна для великих каталогів зі складною структурою. Коли підкатегорії розташовані просто у каталозі, користувачам легше орієнтуватися у всій різноманітності пропозицій.

Сортування товарів 

У каталогах інтернет-магазинів на платформі Хорошоп можна відсортувати товари за популярністю, назвою, ціною та новизною. Кнопки для сортування зазвичай розміщуються у верхньому правому куті сторінки та інтуїтивно прості в використанні. Наприклад, якщо користувач планує зекономити на покупці, він може натиснути на «спочатку дешевше», щоб передусім побачити найбюджетніші пропозиції. 

Приклад сортування товарів за ціною

Фільтрування товарів

Завдяки фільтрам, користувач зможе знайти потрібний товар серед безлічі пропозицій. Наприклад, якщо ви продаєте смартфони, користувач зможе відфільтрувати потрібні товари за брендом, параметрами дисплею та пам'яті, а також за кольором та наявністю в магазині. Відмітивши за допомогою фільтрів потрібні характеристики, покупець через декілька секунд побачить на екрані лише ті товари, які їм відповідають. 

Також є можливість додати наскрізну фільтрацію каталогу товарів за ознаками «Новинка», «Акція» чи «Скоро в продажу». Наприклад, якщо користувач обере фільтр «Акція», то серед усіх смартфонів інтернет-магазину він побачить лише ті, які позначено як акційні.

Приклад наскрізної фільтрації

Назва, ціна, колір та виробник — це загальні характеристики, які є за замовчуванням у всіх інтернет-магазинів на Хорошопі. Але інколи є потреба виокремити як фільтри особливості, що властиві лише деяким категоріям товарів. Наприклад, матеріал, роздільну здатність дисплея, сезон тощо. На Хорошопі є така можливість.

Приклад унікальної характеристики «Сезон»

Якщо параметрів і характеристик товарів багато, доречно використовувати в каталозі вертикальний фільтр.

Приклад вертикального фільтру у каталозі

Якщо параметрів для фільтрації у магазині не занадто багато, можна використовувати горизонтальний фільтр. Він виглядає набагато лаконічніше та зручний у використанні.

Приклад горизонтального фільтру

Оновлення списку товарів без перезавантаження сторінки 

Коли користувач фільтрує чи сортує товари, їхній порядок оновлюється одразу після вказання потрібного параметру, без додаткових дій та перезавантаження сторінки.

Динамічна зміна товарів при використанні фільтру «Новинка»

Налаштування мінікарток товарів

Розширена інформація про товар

Навівши курсор на мінікартку товару в каталозі, покупець побачить обов'язкову інформацію про продукт: його фото, назву, ціну та артикул. Також на мінікартку можна додати рейтинг товару, його короткий опис, характеристики, акційні стікери, а також кнопки «В бажання» та «Порівняти». Це допоможе користувачеві зрозуміти, чи підходить йому товар без переходу власне на картку товару.

Приклад розширеної інформації після наведення курсором на мінікартку товару

Вказання статусів товарів

За допомогою різного дизайну мінікарток можна позначати статуси товарів. Наприклад, якщо продукт у наявності, тоді картка товару кольорова і має позначку «В наявності». Якщо ні, тоді картка сірого кольору і має позначку «Немає в наявності».

Приклад товару в наявності
Приклад товару, якого немає в наявності

Швидке додавання кількості товарів

В інтернет-магазин можна додати функцію, коли при наведенні курсором на мінікартку з'являється лічильник товарів. Завдяки йому, можна одразу вказати потрібну кількість, не переходячи власне на картку товару.

Різновид цієї функції  —  лічильник прямо на кнопці «Купити». Коли користувач наводить курсором на кнопку, вона перетворюється на лічильник.

Порівняння товарів

Можливість порівняння товарів між собою — це турбота про покупця. Кожен користувач інтернет-магазинів на Хорошопі може клікнути на кнопку «Порівняти», після чого товар автоматично переміститься в поле «Порівняння». Туди можна додати ще один чи декілька товарів, щоб чітко побачити різницю в їхніх характеристиках.

Приклад порівняння товарів

Рекламні банери 

Завдяки банерам, ви зможете ще раз зробити акцент на акційних пропозиціях та привернути увагу покупців до потрібних товарів. Вони можуть розташовуватися зверху та знизу каталогу.

Приклад банера над товарним каталогом

Поле «Товари, які ви переглянули»

Інтернет-магазини на платформі Хорошоп запам'ятовують всі товари, які користувачі переглядали на сайті. Список переглянутих товарів знаходиться внизу каталогу і до нього можна швидко повернутися.

Приклад функції «Переглянуті товари»

Висновок

На платформі Хорошоп реалізовано низку функцій для зручності менеджерів і покупців. Серед них: 

  • необмежена кількість категорій і товарів;

  • різні типи каталогів; 

  • фільтри та сортування;

  • розширена інформація в мінікартці;

  • порівняння позицій;

  • запам'ятовування переглянутих товарів. 

Якщо ви бажаєте додати нові можливості в роботу свого інтернет-магазину, мігруйте на Хорошоп. Залишайте свій email і ми з вами зв'яжемось, щоб розповісти про все детальніше!

Новий коментар
Оцінка