Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Хорошоп автоматизував процес обробки замовлень для своїх клієнтів. У цій статті ми детально розповіли про всі можливості, які надає наша платформа.

Проста форма додавання замовлень

Якщо замовлення надійшло за телефоном або за якимось альтернативним каналом продажів, ви можете додати його вручну. Це дозволяє вести облік всіх замовлень в одному місці.

Вкладка «Замовлення» в адмінпанелі

Можливість налаштовувати процес обробки замовлень

У власників інтернет-магазинів на Хорошопі є можливість:

  • розділити замовлення на «Нові», «Сьогоднішні» та «Відкриті»;

  • привласнювати замовленнями статуси на кшталт «Новий», «В обробці», «Відправлене», «Доставлене» або «Скасоване», а також створювати власні статуси;

  • бачити, оплачений товар чи ні, завдяки автоматичній передачі статусу замовлення при інтеграції з сервісами онлайн-платежів.

Приклади статусів замовлень

Можливість редагування замовлення

Часто користувачі не вносять у замовлення всю необхідну інформацію або в процесі спілкування з консультантом вирішують змінити кількість товарів або замовити щось інше. Тому менеджер має мати можливість змінювати дані в замовленні. До речі, якщо у замовлення потрібно швидко додати товари, їх можна знайти завдяки пошуку за артикулами та назвою.

Редагування замовлення в інтернет-магазині

Спрощення роботи декількох менеджерів

Якщо у вашому інтернет-магазині працює декілька менеджерів, вони можуть плутатися у замовленнях. Наприклад, одне замовлення будуть обробляти два менеджера одночасно, а інше взагалі ніхто. Щоб подібні ситуації не траплялися, Хорошоп створив можливість прив'язки замовлення до певного менеджера. Завдяки цьому, всі замовлення, які вже обробляються, будуть заблоковані для інших менеджерів.

Друк чека для замовлення

В адмін панелі є стандартний шаблон чека, який ви можете згенерувати для замовлення за один клік. При необхідності, ви можете налаштувати власний формат чека.

Приклад чека для замовлення

Керування покупцями

В інтернет-магазинах на Хорошопі у вас є можливість створювати та редагувати профілі покупців, переглядати їх історії замовлень і призначати окремим клієнтам персональні знижки.

Редагування профілю покупця

Генерація накладної Нової Пошти

Більшість продавців Хорошопу користуються послугами найпопулярнішої служби доставки — Нової Пошти. Хорошоп створив можливість автоматично створювати накладні та роздруковувати їх, щоб не довелося цього робити у поштовому відділенні. Крім того, якщо ТТН створювалася з адмінки, відбувається автоматична передача статусу замовлення з Нової Пошти.

Поля з інформацією для генерації накладної Нової Пошти

SMS-повідомлення про замовлення

При зміні статусу замовлення, ви можете надсилати клієнтам повідомлення про це. При необхідності, за допомогою SMS-повідомлень також можна відправляти додаткову інформацію на зразок номера ТТН.

Приклад шаблонів SMS-повідомлень

Інтеграції з різними CRM за допомогою API

Якщо у процесі росту проекту вам буде недостатньо наших можливостей по обробці замовлень, вам варто підключити одну з облікових систем, наприклад, 1С, Торгсофт, SalesDrive, МійСклад або RetailCRM. У всіх цих систем є інтеграції з Хорошопом, тому процес проходить легко. Якщо ви оберете облікову систему, з якою у нас поки що немає інтеграції, зверніться до служби підтримки Хорошопу. У нас є хороша документація по API і ми готові допомогти вашим розробникам розібратися з будь-якими питаннями.

Ви можете вивантажувати інформацію до різних систем за допомогою Zapier вже з тарифу Basic.

Висновки

Хорошоп спростив обробку замовлень для своїх клієнтів завдяки простій формі додавання замовлень, можливості їх редагування, оптимізації одночасної роботи декількох менеджерів, а також можливості автоматично генерувати накладні Нової Пошти і відправляти SMS-повідомлення про замовлення. А якщо цих можливостей буде недостатньо — ви можете з легкістю підключити обрану облікову систему за допомогою API

Новий коментар
Оцінка