Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Хорошоп дозволяє підключати до інтернет-магазинів найпотрібніші в Україні сервіси. Вони допомагають автоматизувати роботу та зменшити кількість рутинних завдань. У цій статті ми розповімо про їхні можливості та способи підключення.

Інтеграції з торговими майданчиками

Хорошоп реалізував стандартні вивантаження для популярних українських торгових майданчиків. Вони дозволяють за кілька кліків і без допомоги програмістів згенерувати автоматично оновлюваний фід з товарами, який можна використовувати для продажів на маркетплейсах або прайсагрегаторах.

Prom.ua

Це найвідоміший маркетплейс України, на який щодня заходить 2,6 мільйона користувачів. На майданчику торгують 234 тисячі продавців, і ви можете стати одним з них.

Хорошоп автоматизував додавання та оновлення товарів, які ви плануєте завантажити на маркетплейс. Для цього потрібно використовувати XML-файл. Щоб процес пройшов коректно, потрібно дотримуватися вимог щодо дерева категорій, параметрів та артикулів.

Rozetka

Rozetka перетворилася в маркетплейс кілька років тому. В середньому, сайт щомісяця відвідують понад 12 млн користувачів. Завантаживши на майданчик свої товари, ви зможете зробити частину цих людей своїми клієнтами.

Фід для Rozetka доступний для всіх клієнтів Хорошопу, починаючи з тарифу Standard. Перед його використанням потрібно написати запит до служби підтримки Хорошопу, щоб фахівці включили функцію формування фіда та допомогли вам розібратися з подальшими кроками. Ми врахували численні вимоги маркетплейса, тому фід просто налаштувати.

Hotline і Price.ua

Кожного дня Hotline відвідує понад 250 тисяч користувачів, Price.ua — 170 тисяч. Прайсагрегатори дозволяють невеликим магазинам заявити про себе, адже користувачам часто байдуже, в якому магазині купити товар, головне — за вигідною ціною. Хорошоп розробив товарний фід для спрощення вивантаження товарів на Hotline. А для Price.ua підходить вивантаження YML, яке можна знайти в експорті Хорошопу.

Інтеграції для просування

Хорошоп спростив використання рекламних каналів і сервісів для аналітики. Зазвичай, щоб підключити Facebook Pixel або Google Tag Manager до інтернет-магазину, потрібно вставляти в код сайту додатковий код, а також розміщувати додаткові обробники, які будуть спрацьовувати при певних подіях, наприклад, додаванні товару до корзини.

Хорошоп подбав, щоб вам не довелося цим займатися. Всі необхідні коди відстеження і стандартні обробники подій вже розміщено на сайті. Вам залишається зв'язати свій магазин з відповідною системою — для цього потрібно вписати унікальний ідентифікатор у відповідні розділи сайту.

Яндекс.Метрика та Google Analytics

Ці системи дозволяють аналізувати показники інтернет-магазину на кшталт найпопулярніших товарів, кількості відвідувачів, джерел трафіку, середнього чеку тощо. Цю інформацію можна використовувати, щоб закуповувати хітові товари, додатково фінансувати ефективні рекламні канали, частіше проводити успішні акції та багато іншого. Не потрібно встановлювати ніякі коди, Хорошоп створив інтеграції, які дозволяють швидко підключити Яндекс.Метрику та Google Analytics до вашого інтернет-магазину.

Google Ads та Google Shopping

Контекстна реклама в пошуковій видачі (Google Ads) дозволяє залучити до інтернет-магазину клієнтів, які безпосередньо зацікавлені в товарах. Оголошення з поміткою «Реклама» знаходяться під рядком пошуку, завдяки чому відразу потрапляють в поле зору. У клієнтів Хорошопу є можливість згенерувати файл з товарними оголошеннями за кілька кліків.

Google Shopping — це відносно новий канал продажів, який вже завоював популярність. Його особливо хвалять невеликі інтернет-магазини, які не можуть собі дозволити змагатися на аукціонах за можливість розмістити контекстну рекламу. Переваги Google Shopping у невисокій вартості, розміщенні зверху або збоку пошукової видачі, а також наявності фотографій товарів, цін і відгуків.

Щоб спростити для власників інтернет-магазинів роботу з каналом, Хорошоп створив можливість автоматичної генерації фіда для Google Shopping. Ця функція доступна, починаючи з тарифу Standard.

Google Tag Manager

Цей інструмент спрощує роботу з кодом сторонніх служб на сайтах і в додатках. Наприклад, з Яндекс.Метрикою, Google Analytics тощо. Для його використання потрібно вказати в адмінці інтернет-магазину ідентифікатор відстеження. Хорошоп подбав, щоб цей процес був максимально простим.

Facebook та Instagram

Це одні з найпопулярніших соцмереж у світі, які щодня відвідують понад 20 млн українців. Для настройки реклами в обох соцмережах можна скористатися одним рекламним кабінетом. Щоб ефективніше налаштовувати рекламу, до інтернет-магазину варто підключити Pixel. Це допоможе робити точніший таргетинг, створювати аудиторії для реклами тощо. Pixel можна встановити на сайт на будь-якому тарифі. 

Крім того, в Фейсбуці можна налаштовувати ремаркетинг. Фід для настройки динамічного ремаркетингу на Фейсбуці дозволяє показувати товарні оголошення в соцмережах. Facebook Feed можна формувати починаючи з тарифу Standard.

SMS-Fly

Це популярний сервіс SMS-розсилок, який дозволяє робити масові розсилки по своїй базі або базі операторів. За його допомогою можна відправляти до 1 000 повідомлень на хвилину. Щоб підключити сервіс до інтернет-магазину на Хорошопі, потрібно зареєструватися в системі, а потім звернутися до служби підтримки Хорошопу.

Інтеграції з сервісами доставки

Інтернет-магазинам важливо дати клієнтам можливість отримати посилку в зручний спосіб і в зручному місці. Щоб зробити правильний вибір, читайте порівняння українських служб доставки.

Нова Пошта

Найпопулярніший український перевізник, якого використовує левова частка інтернет-магазинів на Хорошопі. Його переваги в зручному розташуванні відділень і швидкій доставці. Щоб власники інтернет-магазинів економили час на відділенні, Хорошоп підключив функціонал, який дозволяє автоматично створювати ТТН на товари.

Як підключити Нову Пошту до інтернет-магазину на Хорошопі

Автолюкс і Делівері

Цими службами доставки клієнти Хорошопу користуються набагато рідше, але їх також дуже легко підключити в адмінці інтернет-магазину.

Інтеграції з платіжними системами

За даними UPC, в 2019 році кількість оплат товарів у інтернет-магазинах за допомогою банківських карток збільшилася на 34,9%. Ваше завдання — дати клієнтам можливість вибрати комфортний спосіб оплати замовлення. Хорошоп зробив інтеграції з кількома платіжними системами, які можна самостійно підключити в адмінці.

LiqPay

Сервіс від Приватбанку дозволяє приймати платежі з більш ніж 150 країн світу за допомогою готівки, карти Mastercard/Visa та інтернет-банкінгу Приват24. Комісія — 2,75%. Зарахування коштів протягом одного банківського дня.

Підключення онлайн-оплати через Liqpay

Portmone

Цей сервіс пропонує рішення для всіх типів бізнесу та підтримує платежі через картки Visa і Mastercard, а також за допомогою Apple Pay і Google Pay. Портмоне надає спеціальні умови для клієнтів Хорошопу — комісію 2,4% та індивідуальні тарифи, якщо сума транзакцій перевищує півмільйона гривень на місяць.

Підключення онлайн-оплати через Portmone

Wayforpay

Це популярний сервіс, який дозволяє зручно приймати платежі з-за кордону завдяки системі перевірки підозрілих транзакцій. Оплачувати товари можна за допомогою карт українських і зарубіжних банків, а також за допомогою Apple Pay і Google Pay. Комісія стягується лише за успішні платежі й становить 2,5%. Сервіс пропонує індивідуальні тарифи, якщо сума транзакцій перевищує 3 млн гривень на місяць.

Підключення онлайн-оплати через WayforPay

Privat24

Мерчант Приват24 — це додатковий акаунт для онлайн-платежів. Він дозволить інтегрувати платіжні та інформаційні сервіси Приват24 з вашим інтернет-магазином. Комісія залежить від типу карти.

Підключення онлайн-оплати через Privat24

Інтеграції з CRM-системами

CRM-системи допомагають об'єднати інструменти для ведення бізнесу в налагоджену систему. Вони автоматизують роботу, спрощують рутину та допомагають допускати менше помилок. Інтеграції з CRM доступні починаючи з тарифу Pro і вище.

Бітрікс24

CRM-система Бітрікс24 дозволяє зібрати базу клієнтів з інформацією про замовлення, контролювати роботу відділу продажів, простежувати обробку замовлень, аналізувати доходи тощо. Інтернет-магазини на Хорошопі можуть підключити Бітрікс24 за допомогою онлайн-конектора Apixdrive.

RetailCRM

Ця система дозволяє автоматично отримувати замовлення покупців з системи Хорошоп, створювати нових клієнтів, оновлювати статуси замовлень і статуси оплат, а також автоматично генерувати ICML з товарами з системи Хорошоп.

Підключення RetailCRM до інтернет-магазину на Хорошопі

SalesDrive

Інтеграція SalesDrive і Хорошопу дозволяє спростити обробку замовлень з різних платформ, автоматизувати замовлення за телефоном, бачити залишки товарів на складі, працювати зі своїми рахунками, видатковими накладними тощо.

Інтеграція Хорошопа з SalesDrive

1C

Система 1С дозволяє більш ефективно керувати компанією і вести облік товарів. Програми можна налаштовувати під особливості різних бізнесів. Для інтеграції використовується API Хорошопу, але потрібна доробка з боку 1С. Також можна використовувати одне з готових рішень.

Торгсофт

Це комп'ютерна система для управління торгівлею, складом і виробництвом. Програма допоможе автоматизувати бізнес-процеси і зменшити кількість рутинних завдань. Це готовий продукт, який не вимагає доопрацювань.

Подробиці установки Торгсофту

МійСклад

Це система для управління торгівлею і складським обліком. За допомогою інтеграції, можна вивантажувати товари з МійСклад на Хорошоп і вивантажувати замовлення з Хорошопу в МійСклад, а також синхронізувати залишки на декількох складах.

Інтеграція Хорошопу та МійСклад

Інтеграції з онлайн-конекторами по API

Онлайн-конектори дозволяють за допомогою API підключатися до різних корисних сервісів.

Zapier

За допомогою цього онлайн-конектора інтернет-магазини на Хорошопі можуть підключатися до 1500+ хмарних сервісів. Серед них:

  • сервіси розсилки MailChimp, Unisender і SendPulse;

  • CRM-системи Pipedrive та amoCRM:

  • вивантаження даних в Google Forms, Google Docs і Google Sheets.

Більше інтеграцій за допомогою Zapier

ApixDrive

За допомогою цього онлайн-коннектора, інтернет-магазини на Хорошопі можуть підключатися до деяких сервісів України та ближнього зарубіжжя, яких досі немає в Zapier. Наприклад, до Бітрікс24 і Telegram. Для використання ApixDrive необхідно бути користувачем тарифу Pro і вище.

Інтеграція Хорошопу та Apix-Drive

Висновки

Щоб спростити роботу для своїх клієнтів, Хорошоп створив інтеграції з:

  • торговими майданчиками;

  • CRM-системами;

  • маркетинговими системами;

  • платіжними системами;

  • сервісами доставки;

  • онлайн-конекторами по API.

Не забувайте ними користуватися, щоб зменшити кількість рутинних завдань і звільнити час на спілкування з клієнтами та розробку стратегій. Дякуємо, що ви з нами!

Новий коментар
Оцінка