Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

1 березня 2018 року пройшов перший бета-запуск нового для України, але вже відомого в інших країнах сервісу Google Shopping. Дослідження Google з Millward Brown показало, що коли користувачі бачать товарні оголошення поруч з текстовими, 90% з них заходять до інтернет-магазину, а 83% купують товар. У 2019 Хорошоп провів власне дослідження, під час якого з'ясувалося, що 92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням цього каналу продажів.

Google Shopping що це і як виглядає

Google Shopping — це торговий майданчик, на якому власники інтернет-магазинів можуть розміщувати товарні оголошення. У пошуковій видачі вони виглядають як невеликі картки товарів і відрізняються від звичайних результатів пошуку зовнішнім виглядом та інформативністю. Вони набагато помітніші, дозволяють побачити назву магазину, фотографію товару, його ціну та відгуки.

Товарні оголошення можуть розташовуватися над основними результатами пошуку або праворуч від них.

Принцип роботи сервісу 

Користувач, який вводить пошуковий запит «купити плаття Київ» побачить товари від різних продавців. А якщо він ще й перейде на вкладку покупки, то побачить повноцінний торговий майданчик, на якому можна відсортувати пропозиції за ціною і продавцем. Клієнт зможе вибрати товар, натиснути на нього та перейти на картку товару в інтернет-магазин продавця.

Дослідження Хорошопу показало, що 40% інтернет-магазинів платять за кожне отриманий замовлення до 50 грн.

Основні переваги 

Цей інструмент завоював широку популярність серед українських рітейлерів завдяки своїм численним перевагам.

  1. Наявність фотографії виділяє оголошення в результатах пошуку.

  2. Висока конверсійність.

  3. Чітко видно основну інформацію: назву товару, ціну, назву магазину.

  4. Користувач може впорядкувати товари за ціною і брендом.

  5. Оголошення знаходяться зверху або збоку пошукової видачі, їх важко не помітити.

  6. Інформація про товари постійно оновлюється, тому показуються тільки ті товари, які є в наявності, і завжди відображається актуальна ціна.

Як налаштувати товарні оголошення?

Для запуску рекламної кампанії необхідно:

  1. Створити акаунт у Google Merchant Center.

  2. Налаштувати Google Merchant Center.

  3. Налаштувати зв'язок Google Merchant Center та Google Adwords.

  4. Створити фід даних у Хорошопі.

  5. Створити торгову кампанію.

За вимогами Google, всі товарні оголошення повинні бути корисними для клієнтів, актуальними та зручними. Потрібно простежити, щоб:

  • URL, що відображаються на картці, і цільові URL співпадали;

  • не було занадто рекламних слів і фраз, наприклад, слова «безкоштовно», написаного капслоком;

  • товари вели на працюючий інтернет-магазин

  • ви відправляли актуальну інформацію про товари не рідше ніж раз на місяць.

Кому підходить формат оголошень Гугл Покупки 

Товарні оголошення Google Shopping відмінно підходять:

  • продавцям з висококонкурентних ніш з високою ціною за клік, адже користувач відразу побачить ціну й не буде переходити за оголошенням, якщо вона занадто висока;

  • рітейлерам, які хочуть показати всю ширину свого асортименту, адже до видачі можуть потрапити кілька оголошень магазину;

  • інтернет-магазинам, які роблять ставку на низькі ціни, адже у видачі покупці можуть порівняти їхню пропозицію з конкурентами.

Але цей інструмент може бути не дуже ефективним для складних продуктів, для придбання яких потрібно вивчити безліч характеристик або проконсультуватися з фахівцем.

Читайте також статтю про те, як відкрити свій інтернет-магазин 

Які результати приносять товарні оголошення: кілька кейсів

Товарні оголошення — новинка для України. Однак наші партнери з компанії SOTNIK вже встигли попрацювати з кількома інтернет-магазинами з України та інших країн, і досягли відмінних результатів. На наше прохання Ярослав Зінченко, PPC Team Lead компанії SOTNIK, поділився кейсами своїх клієнтів.

Кейс №1. Інтернет-магазин з продажу товарів для здоров'я

Період роботи: березень-квітень 2018. Регіон: Україна.

Завдання: протестувати товарні оголошення, посилити позиції за рахунок запуску товарних оголошень і залучити нових покупців.

 

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • збільшення кількості замовлень на 8% за місяць;

  • коефіцієнт конверсії товарних оголошень на 53,4% вищий в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень на 74% нижча у порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • середня ціна за клік на 57,8% нижча у порівнянні з пошуковими кампаніями.

Кейс №2. Інтернет-магазин ранців і дитячих іграшок

Для наступних трьох кейсів метою було підсилення позицій за рахунок запуску товарних оголошень і залучення більшої кількості покупців.

Період роботи: жовтень 2017 — червень 2018.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 79,4% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 13,65 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 8,69 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

Оперативні відповіді на питання, администрування сервера та інші переваги.
Дізнатися більше про підтримку сайту на платформі Хорошоп.

Кейс №3. Інтернет-магазин спортивних товарів

Період роботи: січень-лютий 2018.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 84,44% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 7,91 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 1,86 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

Кейс №4. Інтернет-магазин обладнання для діджеїв і музикантів

Період роботи: січень 2016 — березень 2017.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 59,36% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 5,58 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 3,91 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

За словами Ярослава, більш ніж за 6 років досвіду компанії SOTNIK, торгові кампанії продемонстрували відмінні результати з точки зору кількості конверсій і їх вартості. З огляду на те, що в Україні цей інструмент з'явився не так давно, зараз найкращий час для запуску товарних оголошень.

Спільно з партнерами з компанії SOTNIK ми провели вебінар щодо Google Shopping, де докладніше розповіли про сервіс, його переваги, налаштування кампаній та їх результати. Подивитися вебінар можна в записі.

Коментарі

повинний бути запис вебінару. де його можна глянути?

В письме, которое пришло на почту, вы написали: "В помощь вам мы внедрили функцию создания фида и написали статью, которая поможет в настройке..." и дали ссылку на эту статью. Так вот, данная статья абсолютно не помогает в настройке! Вы просто дали пару ссылок на справку Google и примеры использования GMC, которые, я уверен будут на вебинаре повторятся. Можно было прямо в письме указать ссылку на настройку Фида в Хорошопе.

Maxim, мы дали ссылку на настройку, чтобы не переписывать еще раз то, что уже написано. А на вебинаре мы расскажем подробнее о нюансах и ответим на вопросы.

Новий коментар
Оцінка