Google Ads 20.03.2023

Налаштування Google Shopping. Покроковий гайд

Google Shopping: Створення, налаштування, оптимізація сервісу Гугл Покупки

Google Shopping став одним із найпопулярніших каналів продажу для українських інтернет-магазинів. Продавці люблять цей інструмент просування за його ефективність та вигоду. Написали для вас статтю, в якій розповіли все про налаштування Google Shopping.

Зміст статті
  1. Принцип роботи Google Shopping
  2. Налаштування товарних оголошень Гугл
  3. Основні переваги Google Shopping
  4. Висновок

Google Shopping — це рекламний інструмент, який дозволяє власникам інтернет-магазинів розміщувати товарні оголошення серед результатів пошукової видачі Google. Вони виглядають як невеликі картки товарів і відрізняються від звичайних результатів пошуку зовнішнім виглядом та інформативністю. Такі пропозиції вкрай помітні й одразу привертають увагу людини, яка має намір купити товар.

В Україні сервіс працює з 2018 року та особливо популярний серед онлайн-продавців. У цій статті ми розповімо, як налаштувати Google Shopping і що для цього потрібно.

Принцип роботи Google Shopping

Google Shopping показує шукачам картки товарів у відповідь на запити, пов'язані з покупками. Користувач, який робить пошуковий запит «купити сукню Київ», побачить пропозиції від різних продавців на сторінці органічної видачі. Блок із товарами може відображатись по-різному. У першому варіанті картки товарів відображаються над результатами пошукової видачі. У другому — товари розміщуються у правій частині сторінки, збоку від результатів пошукової видачі. В обох випадках товарні блоки позначені приміткою «Реклама».

Картки товарів на сторінці пошукової видачі містять мінімальну інформацію про товар — його найменування, вартість, фото в мініатюрі, назву продавця та рейтинг товару з відгуків у Google. Якщо користувач перейде на вкладку «Покупки» в результатах пошуку, то побачить повноцінний торговий майданчик. У нього з'явиться можливість використовувати фільтри та сортувати пропозиції. Коли клієнт знайшов товар, який йому сподобався, він натискає на нього і переходить в інтернет-магазин. Оформлення замовлення теж відбувається вже на сайті продавця.

Налаштування товарних оголошень Гугл

Налаштування Google Shopping складається з кількох кроків. Для їх реалізації вам знадобиться звичайний обліковий запис Google, профілі Google Merchant Center і Google Ads, а також фід з даними про товари. Розглянемо кожен крок докладніше.

Створення та налаштування облікового запису Google Merchant Center

Google Merchant Center — це сервіс для керування товарами, які ви рекламуватимете за допомогою Google Shopping. Для створення облікового запису перейдіть на сторінку реєстрації та натисніть кнопку «Почати». Після створення акаунту система попросить вас пройти невелике опитування, в якому ви розповісте про свій бізнес. Наприклад, вас попросять вказати сайт інтернет-магазину, назву компанії та країну реєстрації.

Сторінка, яку ви побачите після завершення реєстрації

Для повноцінної роботи Google Merchant Center треба переконати модераторів, що ваш інтернет-магазин відповідає вимогам сервісу. Якщо продавець не дотримується усіх правил, його рекламу не буде допущено до показу через Google Shopping. Наприклад, необхідно обов'язково підтвердити свої права на сайт. Читайте нашу статтю, в якій ми докладно описали налаштування Google Merchant Center. З неї ви дізнаєтеся все про роботу сервісу та створення товарного фіда, це допоможе вам уникнути помилок.

Інтеграція Google Merchant Center та Google Ads

Google Shopping є різновидом реклами, тому для її запуску вам знадобиться Google Ads. Якщо у вас ще немає профілю в рекламному сервісі, прочитайте нашу статтю про налаштування контекстної реклами Google — в ній описаний весь процес реєстрації. Коли обліковий запис Google Ads буде готовий, відкрийте у Google Merchant Center вкладку з відомостями про свою компанію. Далі виберіть вкладку «Програми» та натисніть кнопку «Додати рекламу Google».

Якщо профіль у двох сервісах зареєстрований на одну пошту, то система за замовчуванням запропонує вам з'єднати їх. Якщо ви хочете прив'язати обліковий запис у Merchant Center до іншого рекламного профілю, виберіть відповідний пункт. Після цього введіть ідентифікатор, який видно у верхньому правому кутку на сторінці Google Ads і там же прийміть запит від Merchant Center на інтеграцію облікових записів.

Створення товарного фіда

Товарний фід — це файл зі списком товарів з вашого сайту та інформацією про них. Merchant Center використовує дані з фіда для створення об'яв в рамках Google Shopping. Від якості його наповнення залежить показ оголошень. Якщо система вирішить, що фід некоректний, реклама буде неможливою. Для завантаження файлу в Merchant Center, відкрийте вкладку «Товари» та натисніть кнопку додавання. Сервіс запропонує на вибір три варіанти завантаження фіда: із файлу, Google таблиць та додавання товарів поштучно вручну.

Найпоширеніший і найзручніший варіант додавання товарного фіда — завантаження з файлу. Файл може мати формат TXT, XML або CSV і його розмір не повинен перевищувати 4 Гб. Докладніше про цей спосіб завантаження, з інструкцією зі створення фіда, читайте у довідці від Google. В нашій статті про налаштування Merchant Center, посилання на яку ми давали раніше, теж є корисна інформація про це.

До створення фіда потрібно поставитись дуже уважно, тому що навіть найменша помилка може призвести до відмови системи. Google висунув низку вимог до даних про товар. В залежності від категорії товарів, список обов'язкових атрибутів може бути різним. Обов'язковими атрибутами товарного фіда є:

  • ідентифікатор товару;
  • назва;
  • опис;
  • ціна;
  • бренд;
  • посилання на товар на сайті інтернет-магазину;
  • посилання на основне зображення товару;
  • наявність товару;
  • дата отримання, якщо замість наявності товару вказано попереднє замовлення;
  • глобальний номер товару чи код виробника;
  • стан товару, якщо він уже був у використанні;
  • позначка, що товар для дорослих, якщо це так.
Тестуйте автоматичну генерацію фідів для маркетплейсів, прайсагрегаторів, Facebook, Google та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно
Залишити заявку
image

Клієнти Хорошоп можуть створити товарний фід безпосередньо в адмін-панелі свого інтернет-магазину. Вони в кілька кліків можуть додати товари у фід, налаштувати категорії, згенерувати XML-файл та унікальне посилання на нього. Також на платформі є функція створення фіда різними мовами. Докладніше про те, як на Хорошоп реалізовано створення товарного фіда для Google Merchant Center читайте у нашій інструкції.

Запуск торгової кампанії

Для створення торгової кампанії, відкрийте Google Ads і натисніть кнопку «Створити». Далі виберіть ціль кампанії «Продажі» та тип кампанії «Торгівельна кампанія». Після цього вкажіть прив'язаний обліковий запис Google Merchant Center, в якому вже завантажено товарний фід. Створити кампанію можна і до завантаження товарного фіда, але, зі зрозумілих причин, оголошення не показуватимуться.

Вкажіть регіон, в якому користувачі будуть бачити вашу рекламу. Крім того, виберіть підтип кампанії та стратегію призначення ставок, в залежності від своїх цілей. Вкажіть рекламний бюджет та терміни показу товарних оголошень. Самі оголошення створювати не потрібно — це система зробить автоматично, використовуючи інформацію із товарного фіда. Загалом налаштування Google Shopping є дуже тонким процесом, де можна відносно легко припуститися помилки. Для уникнення подібних ситуацій рекомендуємо прочитати нашу статтю про найпоширеніші помилки при налаштуванні Google Shopping.

Основні переваги Google Shopping

Дослідження Google з Millward Brown показало, що коли користувачі бачать товарні оголошення поряд із текстовими, 90% із них заходять до інтернет-магазину, а 83% купують товар. 2019 року Хорошоп провів власне дослідження, під час якого з'ясувалося, що 92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням цього каналу продажу.

Цей інструмент завоював широку популярність серед українських рітейлерів завдяки своїм численним перевагам.

  1. Наявність фотографії виділяє оголошення у результатах пошуку.
  2. Висока конверсія у продажі.
  3. Оголошення націлені на користувачів, які вже зацікавлені у покупці товару.
  4. Добре помітна основна інформація: назва товару, ціна, назва магазину.
  5. Користувач може відсортувати товари за ціною та брендом.
  6. Оголошення знаходяться на найвигідніших місцях у пошуковій видачі.
  7. Інформація про товари постійно оновлюється, тому показуються лише ті, що є в наявності, завжди відображається актуальна ціна.

Висновок

Якщо ви шукаєте ефективний канал продажів для свого інтернет-магазину, який здатний на швидкий результат, використовуйте Google Shopping. При належному використанні, цей інструмент може стати одним із головних джерел продажів для інтернет-магазину. Головне — забезпечте правильне налаштування Google Shopping для безперешкодного показу оголошень.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 3

В письме, которое пришло на почту, вы написали: "В помощь вам мы внедрили функцию создания фида и написали статью, которая поможет в настройке..." и дали ссылку на эту статью. Так вот, данная статья абсолютно не помогает в настройке! Вы просто дали пару ссылок на справку Google и примеры использования GMC, которые, я уверен будут на вебинаре повторятся. Можно было прямо в письме указать ссылку на настройку Фида в Хорошопе.

Maxim, мы дали ссылку на настройку, чтобы не переписывать еще раз то, что уже написано. А на вебинаре мы расскажем подробнее о нюансах и ответим на вопросы.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів