Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Google Shopping — це новий для України сервіс створення товарних оголошень. Він давно та успішно працює у багатьох країнах. Як тільки сервіс запустився в Україні, ми вирішили додати можливість формувати фід для цього сервісу, щоб нашим клієнтам було простіше ним користуватися.

Багато наших клієнтів почали активно продавати свої товари на маркетплейсі Розетка.
Не знаете з чого почати свої продажі? Прочитайте про те, як треба продавати на Розетці.

Товарні оголошення відрізняються від звичайних результатів пошуку зовнішнім виглядом та інформативністю. Розташовуватися вони можуть над основними результатами пошуку або праворуч від них.

В чому переваги товарних оголошень?

  1. Товарні оголошення не дуже поширені в Україні, сервіс розпочав роботу недавно. Тому конкуренція не занадто висока і вартість кліку набагато нижча, ніж у пошуковій рекламі.

  2. Наявність фото виділяє їх у результатах пошуку.

  3. Добре видно головну інформацію: назву товару, ціну, назву магазину.

  4. Оголошення знаходяться на першому місці в пошуковій видачі.

  5. Інформація про товари постійно оновлюється, тому показуються лише товари, які є в наявності, з актуальною ціною.

Як налаштувати товарні оголошення?

Для запуску рекламної кампанії необхідно:

  1. Створити акаунт у Google Merchant Center.

  2. Налаштувати зв'язок Google Merchant Center та Google Adwords.

  3. Створити фід даних у Хорошопі.

  4. Створити торгову кампанію.

Які результати приносять товарні оголошення: кілька кейсів

Товарні оголошення — новинка для України. Однак наші партнери з компанії SOTNIK вже встигли попрацювати з кількома інтернет-магазинами з України та інших країн, і досягли відмінних результатів. На наше прохання Ярослав Зінченко, PPC Team Lead компанії SOTNIK, поділився кейсами своїх клієнтів.

Кейс №1. Інтернет-магазин з продажу товарів для здоров'я

Період роботи: березень-квітень 2018. Регіон: Україна.

Завдання: протестувати товарні оголошення, посилити позиції за рахунок запуску товарних оголошень і залучити нових покупців.

 

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • збільшення кількості замовлень на 8% за місяць;

  • коефіцієнт конверсії товарних оголошень на 53,4% вищий в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень на 74% нижча у порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • середня ціна за клік на 57,8% нижча у порівнянні з пошуковими кампаніями.

Кейс №2. Інтернет-магазин ранців і дитячих іграшок

Для наступних трьох кейсів метою було підсилення позицій за рахунок запуску товарних оголошень і залучення більшої кількості покупців.

Період роботи: жовтень 2017 — червень 2018.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 79,4% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 13,65 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 8,69 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

Оперативні відповіді на питання, администрування сервера та інші переваги.
Дізнатися більше про підтримку сайту на платформі Хорошоп.

Кейс №3. Інтернет-магазин спортивних товарів

Період роботи: січень-лютий 2018.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 84,44% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 7,91 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 1,86 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

Кейс №4. Інтернет-магазин обладнання для діджеїв і музикантів

Період роботи: січень 2016 — березень 2017.

Запуск товарних оголошень приніс такі результати:

  • 59,36% покупок здійснено завдяки товарним оголошенням;

  • кількість оформлених замовлень у 5,58 разів вища в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою;

  • вартість конверсії товарних оголошень у 3,91 разів нижча в порівнянні зі звичайною пошуковою рекламою.

За словами Ярослава, більш ніж за 6 років досвіду компанії SOTNIK, торгові кампанії продемонстрували відмінні результати з точки зору кількості конверсій і їх вартості. З огляду на те, що в Україні цей інструмент з'явився не так давно, зараз найкращий час для запуску товарних оголошень.

Спільно з партнерами з компанії SOTNIK ми провели вебінар щодо Google Shopping, де докладніше розповіли про сервіс, його переваги, налаштування кампаній та їх результати. Подивитися вебінар можна в записі.

Комментарии