Google Ads Опубліковано: 31.03.2023

Контекстна реклама: що це, як працює та як її використовувати для вашого бізнесу

Контекстна Реклама — Що Це та Як Використовувати

Контекстна реклама широко використовується власниками сайтів різного спрямування, особливо інтернет-магазинами. Цей інструмент дозволяє успішно виконати різні завдання щодо просування та привернути увагу клієнтів. Написали для вас статтю, в якій розповіли все про контекстну рекламу.

Зміст статті
  1. Основи контекстної реклами
  2. Різновиди контекстної реклами
  3. Вартість контекстної реклами
  4. Переваги та недоліки контекстної реклами
  5. Висновок

Контекстна реклама — це платні оголошення, які бачать користувачі за релевантними пошуковими запитами або на сторінках, які відповідають рекламі за контекстом. Оголошення контекстної реклами зустрічаються в інтернеті частіше за інші, їх можна побачити в пошуковій видачі, соцмережах або на звичайних сайтах.

У цій статті ми розповімо, що таке контекстна реклама, якою вона буває і в чому полягає принцип її роботи.

Основи контекстної реклами

Сенс контекстної реклами полягає у показі оголошень, які є релевантними контенту. Наприклад, користувач шукає інформацію про налаштування контекстної реклами та робить відповідний пошуковий запит. Серед результатів пошуку він побачить кілька рекламних пропозицій. Оголошення за цим запитом розмістили рекламодавці, які вважають, що користувачам може бути цікава послуга налаштування контекстної реклами.

Така реклама може виглядати не тільки як звичайні текстові оголошення. Вона може містити зображення, бути у форматі відео на YouTube чи карток товарів. Все залежить від майданчика, на якому розміщується оголошення. Найпоширеніший інструмент для запуску реклами даного типу — це контекстна реклама Google.

Різновиди контекстної реклами

Пошукова реклама

Цей вид розміщується на сторінці результатів пошукової видачі. Оголошення схожі на звичайні результати, але позначені спеціальним ярликом «Реклама». Головна перевага пошукової реклами в тому, що оголошення займають найпомітніші місця на сторінці. Користувачі бачать їх першими серед усіх результатів, тому є шанс, що вони перейдуть саме за одним із цих посилань. Їх неможливо прибрати за допомогою блокувальників реклами, тому люди бачать їх завжди.

Для показу на сторінці пошуку рекламодавці налаштовують аудиторію та обирають запити, за якими вони хочуть рекламуватися. Однак це ще не все, адже конкуренція для цього каналу просування досить висока. Система оцінює якість оголошення, його релевантність та суму, яку готові заплатити користувачі за рекламу. Для Google дуже важливо, щоб оголошення були високої якості, тому модератори ретельно відбирають рекламу перед показом.

Банерна реклама

Банерна реклама розміщується у контекстно-медійній мережі, що включає майданчики для розміщення реклами поза пошуковою видачею Google. Наприклад, у YouTube, Gmail, на сайтах-партнерах. Останні — це сайти, які співпрацюють з Google і дозволяють розміщувати на своїх сторінках банерну рекламу. Рекламодавець сам налаштовує потрібні показники аудиторії, але конкретні майданчики підбирає система. Зміст банерів залежить від цілей рекламодавців. Наприклад, картинка може повідомляти про знижки або вигідну акцію. Після кліку на банер користувач потрапить на сайт рекламодавця.

Головний недолік банерної реклами — її вразливість. Попри яскравість та помітність банерів, користувачі навчилися їх ігнорувати — це явище називається банерною сліпотою. Також багато хто користується блокувальниками реклами, які прибирають будь-які банери із сайту.

Google Shopping

Якщо користувачі роблять пошукові запити, пов'язані з купівлею товарів, то, крім текстових оголошень, система покаже їм товарну рекламу Google Shopping. Такі оголошення виглядають як міні-картки товарів з позначкою «Реклама» та розміщуються перед основними результатами видачі, вгорі або збоку від них. Оголошення містить фото продукту, його ціну, назву та ім'я продавця. Після натискання на картку товару користувач потрапляє на сайт інтернет-магазину. Google Shopping дуже популярний серед продавців, тому що він дозволяє показувати рекламу тим, хто вже зацікавлений у покупці.

Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг — це інструмент для показу оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт та взаємодіяли з ним. Так ваша контекстна реклама стає більш персоналізованою. Наприклад, користувач зайшов на сайт інтернет-магазину, де переглядав літню гуму для авто, але нічого не купив. Мине час і цей користувач зайде на майданчик контекстно-медійної мережі. Там він побачить оголошення з шинами, яке підштовхне його до повернення на сайт і він таки купить товар. Таким чином динамічний ремаркетинг дозволяє повертати клієнтів та наздоганяти тих, хто чомусь не зробив покупку в інтернет-магазині.

Відеореклама

Відеореклама — це рекламні ролики, які відображаються на YouTube перед переглядом основного відео. З їх допомогою компанія знайомить глядача із собою та своїм продуктом, може повідомляти про акції та вигідні пропозиції. Крім ролика, користувач побачить кнопку із закликом до дії та посилання на сайт рекламодавця. Докладніше про рекламу інтернет-магазину у YouTube читайте у нашій статті.

Реклама у мобільних додатках

Банери контекстної реклами та відео можуть бути показані в мобільних додатках. Наприклад, у більшості програм Google Play є реклама і користувачі повинні переглядати її для доступу до всіх функцій.

Вартість контекстної реклами

Під час формування ціни контекстної реклами використовується принцип аукціону. Система вивчає скільки готовий платити кожен із рекламодавців і вибирає найвигіднішу пропозицію. При цьому рекламна мережа оцінює якість оголошення, тому лише ціною виграти право на показ не можна. Вартість контекстної реклами залежить від кількох факторів:

  • рівня конкуренції між рекламодавцями;
  • популярності пошукового запиту;
  • обраної моделі оплати.

Рекламодавець може вибрати модель оплати за клік або показ. При оплаті за клік власник сайту платитиме лише за переходи за оголошенням. Якщо користувачі просто побачать банер або пошукову контекстну рекламу, але не перейдуть по них, система не зніматиме гроші. При оплаті за показ рекламодавець платитиме за рекламу незалежно від кліків.

Переваги та недоліки контекстної реклами

Переваги контекстної реклами:

  • одразу видно результат реклами;
  • дозволяє показувати оголошення для конкретних запитів;
  • можна налаштувати самостійно;
  • є налаштування таргетингу;
  • різноманітність налаштувань;
  • інтеграція з інструментами аналітики, які допоможуть оцінити ефективність рекламної кампанії.

Недоліки контекстної реклами:

  • висока конкуренція;
  • при неакуратному виборі ставок є ризик даремно витратити бюджет;
  • може знадобитися платна допомога спеціалістів на перших етапах просування;
  • перестає працювати відразу після закінчення бюджету.

Висновок

Контекстна реклама — ефективний інструмент просування, який добре працює майже для будь-якої ніші. Завдяки їй ви отримуєте варіативність у просуванні та можливість вирішувати безліч маркетингових завдань. Контекстну рекламу варто спробувати кожному власнику інтернет-магазину, який шукає новий спосіб залучення клієнтів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів