Instagram має особливий попит серед інтернет-магазинів. Багато продавців-початківців вибирають соцмережу, як місце старту для їхнього бізнесу. Склали для вас 8 порад, які допоможуть збільшити продажі в Instagram.
В 2020 році Instagram сягнув позначки в 1 мільярд користувачів і така популярність соцмережі привертає увагу бізнесу. Просто створити інтернет-магазин в Instagram недостатньо, щоб почати продавати. Підприємець має використовувати інструменти, які генерують продажі та розуміти як працює соцмережа.
В цій статті ми розкажемо як продавати товари в Instagram та збільшувати продажі.
Оптимізуйте профіль
Переключіть профіль у режим бізнес-аккаунта. Візуально підписники не помітять змін, але ви отримаєте додаткові інструменти просування магазину. Наприклад, у вас з'являться нові опції налаштування реклами та розширена статистика щодо аудиторії.
![](/content/uploads/images/vozmozhnosti-bussiness-akkaunta.png)
Оформлення профілю має показувати, що у вас серйозний магазин, а не аккаунт схожий на барахолку. Картинка та назва профілю повинні співпадати з вашим основним сайтом, а якщо його ще немає — розробити якісний логотип, який не завантажено з інтернету.
![](/content/uploads/images/oformlenie-instagram.png)
Особливу увагу приділіть опису профілю. За 150 знаків потрібно розповісти, чим ви займаєтеся і що пропонуєте покупцям. Обов'язково додайте посилання на сайт. Користувачі можуть не вивчати ваш профіль повністю, щоб щось купити — вони одразу перейдуть на сайт і ознайомляться з усім асортиментом магазину.
![](/content/uploads/images/bio-example.png)
Рекламуйте аккаунт
Не варто сподіватися, що для реклами профілю достатньо безкоштовних способів. Продають ті, хто інвестує в просування інтернет-магазину. За допомогою інструментів Facebook, ви можете запустити рекламу у стрічці Instagram, сторіс, живих трансляціях та інших розділах соцмережі. А налаштування таргетингу допоможуть досягти цільової аудиторії. Про те, як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook читайте в нашому матеріалі.
Продавайте через stories
Stories — головний інструмент сучасних Instagram-блогерів. Історії дивляться частіше, ніж звичайні пости, а їхня кількість необмежена. Велика кількість сторіс не здадуться вашим читачам спамом. Крім того, вони мають кілька інших переваг.
-
Ефективність. Робота стрічки Instagram не дає гарантії, що користувач побачить ваш пост, а сторіс завжди займуть своє місце у видачі.
-
Нативність. Звичайні пости виходять штучними, через що до них може бути менше довіри. А сторіс, навіть за серйозної підготовки, виглядають не так нав'язливо. Спілкування в них неформальне, хоч і на серйозні теми.
-
Сюжетність. Сторіс дозволяють побудувати цілий сюжет, який привабить покупця. Уявімо, що у першій історії ви показуєте кадри з виробництва, у другій — упаковку товару, у третій — відгук задоволеного клієнта. Така подача набагато цікавіша, ніж сухий пост з декількома фото.
-
Інтерактивність. У форматі історій зручно проводити конкурси, опитування та інші заходи, спрямовані на залучення користувачів.
![](/content/uploads/images/stories-vidguk.jpg)
Ці переваги не означають, що про звичайні пости можна забути. Вони не менш важливі, просто не обділяйте своєю увагою історії.
![image](/content/uploads/images/image-220x150.png)
Вічні сторіс
Якщо звичайні сторіс виконують роль розважального контенту, то у вічних — інформативна функція. Додайте у вічні сторіс всю інформацію, яка може бути важливою для клієнтів. Наприклад, умови доставки та оплати, акційні пропозиції, відповіді на поширені запитання тощо. Це позбавить вас від частини однотипних питань. А клієнти отримають потрібну інформацію та швидше приймуть рішення про покупку.
![](/content/uploads/images/perma-stories.png)
Вивчайте алгоритми Instagram
Робота стрічки Instagram регулюється штучним інтелектом, що оцінює релевантність постів. Якщо ви не потраплятимете у видачу, то продажів чекати не варто. Для того, щоб завжди бути поміченими, і навіть опинятися на Explore Page, потрібно знати як працює соцмережа. У статті про алгоритми інстаграму в 2022 році ми розповіли про те, як влаштована соцмережа та що робити для успішного просування.
Співпрацюйте з інфлюєнсерами
Просування через інфлюєнсерів це, можливо, найефективніший інструмент реклами в Instagram. Вони збирають навколо себе багатотисячні аудиторії людей, на думку яких впливають. Якщо вони порекомендують вас та скористаються вашим товаром, залишивши про нього відгук, це залучить нових покупців. Реклама у блогерів коштує недешево, але спробувати її варто. Засновниця інтернет-магазину Tattooshka розповіла, що одна рекламна stories у блогера з 3 мільйонами аудиторії принесла 10 тисяч нових підписників.
![](/content/uploads/images/collab-v-inste.jpg)
Powerliking
Powerliking — це спосіб просування публікації, коли її лайкає профіль з великою аудиторією. Сенс у тому, що завдяки лайку пост стає видимим для читачів інфлюєнсера. Користувачі звертають увагу на публікацію та ваш магазин. Ненав'язлива, але все ж таки реклама.
Застосовуйте каруселі
Карусель в Instagram — це пост, який складається з кількох зображень чи відео. Зазвичай каруселі застосовують для візуального контенту, наприклад показують товар з різних ракурсів. Не менш ефективно застосовувати каруселі для тексту, розбиваючи його на невеликі частини. Інформативні пости потрібні для просування профілю, але люди не хочуть читати стіни тексту в Instagram. Текст у форматі каруселі набагато краще сприймається користувачами, а це сприяє залученню та продажам.
![](/content/uploads/images/carusel-instagram.gif)
Підіб’ємо підсумки
Застосовуйте наші поради та досягайте успіху, але пам'ятайте, що магазин у Instagram — хороший канал продажів, який не варто вважати повноцінним бізнесом. Завжди є ризик того, що профіль заблокують і це зруйнує все, що ви так довго будували. Ми рекомендуємо створити інтернет магазин на власному домені, який надасть доступ одразу до всіх каналів просування та допоможе побудувати стабільний бізнес.
![img](/img/cta-banner.png)