Робота Instagram побудована на алгоритмах, які визначають показ постів у стрічці користувача. Розуміння роботи алгоритмів дозволить вам ефективніше просувати свій Instagram. Детальніше про це в нашій статті.
Максим Селіщев
Пишу статті з 2017 року. Спеціалізуюсь на темі e-commerce та інтернет-маркетингу. З 2020 року працюю в Хорошоп.
Cтатті автора
-
Гуртові продажі • 09.04.2024Наш сайт — це свого роду маркетплейс закритого типу, — інтерв’ю зі співзасновником Ideal Sport
Створити оптовий інтернет-магазин не маючи досвіду торгівлі, розвивати канал дропшипінгу та роздрібних продажів, написати свою CRM, перетворити сайт на маркетплейс — це історія розвитку магазину Ideal Sport. Ми взяли інтерв'ю у співзасновника магазину, щоб дізнатися більше про становлення бізнесу та отримали багато цікавих інсайтів.
-
Кейси • 02.04.2024«Про українців, українські бренди та український бізнес має знати весь світ», — інтерв’ю з Іриною Ганич
Ірина Ганич за два роки, в умовах війни, створила інтернет-магазин, який отримує сотні замовлень в Україні та доставляє товари за кордон. Читайте історію магазину Sunnails, де його засновниця розповіла про свій досвід міжнародної торгівлі.
-
Поради • 01.04.2024Як створити свій сайт з нуля: інструкція у 2024 році
Свій сайт потрібний у багатьох випадках, але його створення може лякати тих, хто цим ніколи не займався. Ми підготували статтю з якої ви дізнаєтесь все про створення сайту. Дізнаєтесь з чого почати, що для цього потрібно так які способи створення сайту існують.
-
Старт • 19.03.2024Що таке Nova Global і як вона допомагає продавати за кордон
Нова Пошта активно використовується українськими інтернет-магазинами не лише для доставки товарів у межах країни, а й для міжнародної торгівлі. Які послуги надає Nova Global, у чому її перевага та як клієнти Хорошопу можуть отримати 15% знижки на послуги компанії? Про це у нашому інтерв'ю з представником компанії.
-
Кейси • 12.03.2024«Наші люди за кордоном хочуть читати книжки українських авторів» — історія інтернет-книгарні Woman In Book
Кейс книжкового інтернет-магазину Woman In Book буде цікавим для всіх, хто хоче знайти покупців за кордоном серед українців. Магазин не локалізував сайт англійською, не запускає рекламу за кордоном і все одно отримує міжнародні замовлення. Як це вдається? Дізнайтеся в інтерв'ю.