Google Ads Опубліковано: 14.02.2022

Найпоширеніші помилки при налаштуванні Google Shopping

Найпоширеніші помилки при налаштуванні Google Shopping

Запуск просування через Google Shopping — це непростий, багатоетапний процес, який вимагає особливої уваги від продавця. Під час налаштування реклами, легко припуститися помилки, яка порушить роботу всієї рекламної кампанії. Розповідаємо у нашій статті, як уникнути такої ситуації.

Зміст статті
  1. Особливості роботи Google Shopping
  2. Головні проблеми у налаштуванні Google Shopping
  3. Нові вимоги Google
  4. Як діяти якщо обліковий запис Google Merchant Center потрапив у бан
  5. Підб’ємо підсумки

За роки роботи в Україні Google Shopping став дуже популярним серед власників інтернет-магазинів. Сервіс допомагає отримувати результати без особливо великих вкладень. Але налаштування Google Shopping є досить складним і новачок може припуститися помилок, які, згодом, порушать роботу каналу продажів.

У цій статті ми розповімо, які помилки слід уникати, щоб Google Shopping працював і приносив прибуток. Дякуємо за консультацію в підготовці матеріалу Миколі Лукашуку з marketing.link.

Особливості роботи Google Shopping

Жорсткий контроль з боку Google

З кожним роком Google посилює вимоги до мерчантів. Компанія прагне того, щоб у видачі були лише якісні оголошення. Навіть якщо товарний фід та сайт інтернет-магазину відповідає вимогам Google — цього недостатньо. Існує низка інших правил, яким потрібно відповідати.

Ми в Хорошопі постійно впроваджуємо рекомендації Google, але облікові записи деяких клієнтів все одно блокуються системою. Приводом є помилки, яких допускають користувачі під час налаштування. За даними нашого опитування, 45% інтернет-магазинів настроюють Google Shopping самостійно, не вдаючись до допомоги фахівців.

Тестуйте автоматичну генерацію фідів для маркетплейсів, прайсагрегаторів, Facebook, Google та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно
Залишити заявку
image

Головні проблеми у налаштуванні Google Shopping

Використання неправдивих заяв

Використання помилкових заяв — це найчастіша помилка під час налаштування Google Shopping. Продавці люблять прикрасити опис товарів нічим не підкріпленими фразами. Наприклад, написати «це найм'якша подушка у світі». Навіть якщо обіцяне теоретично можливе, але малоймовірне, система не пропустить такий товар. Для вирішення проблеми приберіть з опису такі формулювання. 

Текст із подібними фразами не пройде модерацію

Відсутність умов покупки

Продавці припускаються помилки, не прописуючи умови оплати і всі можливі витрати покупця. Не можна замовчувати, що ціна товару залежить від:

  • аукціонного ціноутворення;

  • вартості підписки;

  • умов договіру;

  • схеми оплати.

Прозоро розкажіть про обмін, повернення, доставку та умови використання товару. Якщо інформації не буде або вона буде нечіткою, продавець не пройде модерацію. Трактування на сторінці «Оплата та доставка/Повернення та обмін» повинні бути однозначними. Про всі додаткові витрати, наприклад, комісію за оплату, теж необхідно сказати.

Розбіжність у інформації

Є три помилки, через які найчастіше виникає проблема з розбіжністю в інформації.

  1. Інформація на сторінці «Оплата та доставка» не відповідає інформації в блоці «Доставка та Оплата» на сторінці товару та тій, що видно під час оформленні замовлення. Наприклад: різна ціна за доставку, різна комісія за оплату тощо.

  2. На сайті вказані всі дані про доставку, а в налаштуваннях мерчанта ціна або термін доставки зазначені невірно.

  3. В інтернет-магазині є вартість доставки та комісія за оплату, але вони не вказані на службових сторінках та сторінці оформлення замовлення.

Якщо у вас магазин на платформі Хорошоп, то інформація на службових сторінках має бути ідентична тій, що у блоках «Доставка, Оплата, Повернення, Обмін» на сторінці товару. Перевірте це у розділі «Установки» > «Загальні налаштування». 

Попередьте покупця про всі додаткові витрати

 

Не вдалося отримати зображення (очікується сканування)

Проблема виникає з двох різних причин і для їх вирішення зазвичай потрібно просто зачекати.

  1. Якщо проблема виникла після додавання товарів, дочекайтеся закінчення первинної перевірки Google Merchant. Вона займає, як правило, від 3 днів.

  2. Якщо проблема виникла через деякий час успішної роботи, то швидше за все її викликала автоматична перевірка товарів. Протягом трьох днів товари знову активні.

Якщо проблема не зникла, зверніться до підтримки Google, щоб дізнатися про причини блокування. ВАЖЛИВО! На стороні Хорошоп всі стандартні зображення відкриті для індексації.

Цільова сторінка для комп'ютерів/мобільних недоступна

Проблема з'являється, коли товар видалено на сайті та сторінка видає помилку 404, але інформація на стороні Мерчанта не оновилася. Для вирішення проблеми перегенеруйте фід на сайті та оновити його на майданчику.

Занадто маленьке зображення

Google Shopping має рекомендований розмір зображень товарів — 800х800 пікселів. Коли зображення не відповідає вимогам, воно не проходить модерацію. Загальні відомості та вимоги щодо зображень ви можете прочитати тут

Зображення такого розміру не пройде модерації

Рекламний overlay на зображені

Поширена причина блокування в Google Merchant Center — рекламний overlay на зображенні. Якщо на фотографіях є логотипи, водяні знаки, заклики до дії або УТП, то Google відхиляє такі товари. Поправте зображення відповідно до вимог, заново завантажте відомості про товари та проблема вирішиться. 

Невідповідне значення (сканування сторінки)

Проблема виникає, коли статус наявності або вартість на веб-сайті змінилися, але фід на майданчику ще не оновився. Найчастіше з цим стикаються при початковій модерації. Поки йде модерація у фід можуть додатись нові позиції або змінити існуючі. Щоб уникнути проблеми, задайте в налаштуваннях щомісячне оновлення фіда — це допоможе не збільшувати час модерації товарів.

Проблема із доставленням на сайті

Проблема полягає у відсутності кур'єрського доставлення. Google Merchant Center вимагає, щоб покупці могли замовити товар із доставкою до дверей. Якщо цей варіант включений на сайті, але проблема є, то, швидше за все, неправильно обрано тип доставлення. Користувачі повинні мати можливість ввести адресу кінцевого доставлення вручну.

Якщо ваш сайт на Хорошопі і ви зіткнулися з такою проблемою — встановіть правильні налаштування, як на скріні нижче. 

Налаштування типу доставлення

 

Проблема з оплатою на сайті

Проблема вказує на відсутність онлайн-оплати або труднощі з її підключенням. Наприклад, коли послугу підключили, але на стороні сервісу оплати магазин ще проходить модерацію. За правилами Google Merchant Center, у покупця має бути можливість замовити та сплатити товар до того, як з ним зв'яжеться менеджер магазину. Наявність онлайн-оплати на сайті — обов'язкова умова використання майданчика продавцем. Періодично Google перевіряє виконання цієї умови. У Хорошоп ви можете підключити декілька варіантів оплати онлайн

Нові вимоги Google

Більшість продавців вже стикалися з помилкою «Потрібна доопрацювання сайту». Цей статус з'явився у Google Merchant Center 27 травня 2021 року. Ми описали основні вимоги до інформації на сайті та її оформлення, які допоможуть вирішити проблему.

Контент із незручною навігацією

Приберіть з сайту рекламу та контент із незручною навігацією. Наприклад, спливаючі вікна або міжсторінкову рекламу, яка заважає переглядати сторінку. Перевірте роботу кнопки «Зв'яжіться з нами» на цільових сторінках. Посилання на сайті повинні вести на внутрішні категорії та сторінки, а не зовнішні сервіси. Якщо сайт веде до файлу, адреси електронної пошти або повідомлень про помилки, це стане причиною блокування.

Помилки в орфографії та граматиці

Перевіряйте рекламу на граматичні та орфографічні помилки. Наприклад, текст «квіти тут купують» або «купіть квіти тут» блокуватиметься системою. Використання не за призначенням знаків пунктуації, спеціальних символів, великих літер і пробілів теж призведе до блокування. Приклад неправильного використання: «квіти, квіти !!!», «f * l * o * w * e * r * s», «КВІТИ, КВІТИ, КВІТИ», «квіти-квіти-квіти!», «Квіти, купити квіти тут». Уникайте повторень і не зловживайте символами, коли вони не користуються, щоб не бути заблокованими.

Не витриманий стиль

Не використовуйте заголовок для назви товару як додатковий рядок опису, інакше це призведе до блокування. Рядки мають використовуватись за призначенням, а зображення товару не містити нерелевантної інформації.

Неточні відомості про товари

Якщо відомості про товар на сайті неточні, дублюються або відсутні, система це виявить. Опис та характеристики повинні відповідати зображенню та інформації про товар. Для різних товарів не можна використовувати ті самі відомості. Переконайтеся, що для кожної позиції на сайті вказана точна та унікальна інформація.

Як діяти якщо обліковий запис Google Merchant Center потрапив у бан

Зазвичай блокування аккаунту трапляється через порушення правил Google Merchant Center. Профіль можна розблокувати після вирішення проблем на стороні сайту. Зробіть повторний запит перевірки через обліковий запис Merchant Center у розділі: Товари → Діагностика → Проблеми з обліковим записом.

Але не завжди блокування облікового запису означає наявність проблеми на сайті або в товарі. Під час початкового налаштування Google Shopping для наших клієнтів, ми стикалися з блокуваннями, які викликались некоректною роботою автоматичних модерацій Google. Метод вирішення подібних блокувань трохи відрізняється. Для цього потрібен запит ручної перевірки через звернення на підтримку Google Merchant Center за спеціальною формою. Докладно опишіть проблему та розкажіть, як і що ви робили, відповідно до вимог Google. 

Кейс блокування в Google Merchant Center

Перед відправкою товарного фіда на модерацію в Google Merchant Center, ми перевірили сайт на дотримання правил і виправили всі можливі помилки. Під час модерації фіда, аккаунт був заблокований за причиною «Потрібно доопрацювати сайт». Наша повторна перевірка сайту не виявила проблем. Ми подали запит на модерацію та знову отримали негативну відповідь.

З'ясувалося, що у правилах для помилки «Потрібно доопрацювати сайт» описані не всі пункти, які необхідно враховувати. Один з таких моментів — проблема доступності сайту для роботів Google. Підтримка Google вказала на можливу помилку в robots.txt та сказала, що сайт блокується для пошукових роботів. 

Підтримка порадила додати файл запис [ User-agent: Googlebot ], але цей варіант виключався. За замовчуванням, на всіх сайтах платформи Хорошоп стоїть значення [User-agent: *], яке відкриває сайт для індексації всіма існуючими роботами. Сервіс Google теж не виявив проблем з доступом і звернення до онлайн-підтримки не допомогло.

Після кількох невдалих звернень ми оновили товарний фід за кнопкою «Завантажити зараз» у налаштуваннях фіду на стороні Google Merchant Center. Після чого запросили перевірку та обліковий запис було розблоковано.

Підб’ємо підсумки

  1. Google Merchant Center посилює перевірки, щоб рекламувати лише сумлінних продавців та виводити якісні товарні оголошення.

  2. Постійно стежте за актуальністю контенту на сайті та його доступністю для покупця.

  3. Клієнти мають розуміти що за товар ви продаєте та які умови повернення, доставки та оплати пропонує магазин.

  4. Оптимізуйте сайт під мобільні пристрої та досягніть хороших показників завантаження сторінок.

  5. Зробіть сайт інтуїтивно зрозумілим для користувачів з усіма необхідними функціями для успішного оформлення замовлення.

    Більшість проблем, пов'язаних із блокуванням облікового запису Google Merchant Center, можна вирішити самостійно. Для цього достатньо ретельно вивчити керівництво Google та усунути причину блокування на сайті. Бувають ситуації, коли без звернення на підтримку не обійтися — робіть це негайно, щоб не втрачати доходу.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів