Google Ads Опубліковано: 18.10.2024

Зупинка рекламних кампаній в Google та соціальних мережах – як впливає на результати та що робити

Зупинка рекламних кампаній в Google та соціальних мережах – як впливає на результати та що робити

Якщо ви просуваєте свої товари за допомогою реклами у Google та в соцмережах, то можете зіштовхнутись із зупинкою кампаній з різних причин. Як це може вплинути на продажі в інтернет-магазині, коли варто самостійно поставити оголошення на паузу та що робити після відновлення оголошень, Хорошоп дізнався у PPC-спеціалістів. 

Зміст статті
  1. Що таке оптимізація реклами
  2. Як зупинка реклами в Google впливає на різні товарні ніші
  3. Як діяти у випадку зупинки реклами в Google та скільки чекати на виправлення ситуації
  4. Що робити при зупинці рекламних кампаній у Facebook та Instagram
  5. Висновки

Що відбувається з оптимізацією рекламної кампанії у момент її призупинення? Цим питанням задаються, напевно, всі власники інтернет-магазинів, у кого з різних причин зупинялися рекламні кампанії. Якщо перерва триває пару годин, то це неприємно, але не несе нічого критичного. Зупинка ж на більше ніж тиждень – це серйозна проблема. Стаття допоможе вам зрозуміти як реагувати на зупинку рекламної кампанії та який вплив це має.

Що таке оптимізація реклами

Оптимізація – це процес стабілізації реклами після змін. Спочатку реклама активно наздоганяє пропущене та вчиться працювати за нових умов після зупинки. Далі спрямовує свої алгоритми під стратегію призначення ставок. Наприклад, для збільшення продажів або доходу з реклами.

Варто пам’ятати, що оптимізація реклами залежить від швидкого відновлення передачі подій із сайту. Особливо це стосується покупок, які є критичним для отримання актуальних даних про ефективність рекламних оголошень. Це дозволяє кампанії негайно продовжити процес оптимізації, базуючись на свіжій та релевантній інформації.

Як зупинка реклами в Google впливає на різні товарні ніші

Маркетингова агенція Turboweb проаналізувала кілька рекламних кампаній в Google Ads, які були зупинені з різних причин.

Побутова техніка

Рекламна кампанія працювала півтори місяця, з перервою у два тижні. Розглянемо як працювала реклама до зупинки та як пауза вплинула на її результати. 

За період з 22 червня по 5 липня було 36 конверсій з часткою рекламних витрат (далі ЧРВ) – 2,44%.

Після двотижневої паузи клієнт отримав 35 конверсій і частку рекламних витрат 5,03%. Зазначимо, що у цього магазину зупинки реклами відбувалися регулярно, що негативно впливає на оптимізацію кампанії. 

Спортивні товари

У чергового клієнта реклама не працювала 3 дні, проте після запуску стався приріст кількості конверсій-продажів.

До зупинки реклами клієнт мав мав 27 покупок за 2 тижні і ЧРВ 9,55%.

Після паузи показники зросли до 36 покупок і ЧРВ 15%. Звертаємо увагу, що кількість продажів зросла, проте збільшилася і частка рекламних витрат, як і в попередньому прикладі.

Екосумки

Реклама не працювала 7 днів. До зупинки кампанії, вона принесла 89 продажів за 2 тижні. 

За нашими спостереженнями така пауза може призвести до збільшення витрат бюджету та зростання середньої ціни за клік на короткий час. Проте згодом ці показники оптимізовуються. У випадку клієнта, за два тижні після відновлення роботи, реклама принесла 87 продажів. Хоча ЧРВ знизилася.

Наші дослідження також показали, що оптимізація після паузи швидше проходить в магазинів з нішами масового попиту, аніж у спеціалізованих невеликих магазинів з не високою впізнаваністю бренду. 

Як діяти у випадку зупинки реклами в Google та скільки чекати на виправлення ситуації

Якщо стався форс-мажор і сайт перестав працювати, реклама все одно продовжить приводити користувачів в інтернет-магазин. Однак вони туди не потрапляють, адже побачать сторінку з помилкою та покинуть її. Реклама Google Shopping не зупиняється автоматично, тому що в Merchant Center після оновлення всі посилання залишаються і система вважає їх робочими.

Варто призупинити рекламу, навіть якщо сайт не працює лише декілька годин – так менше користувачів будуть переходити на непрацюючий сайт. Така зупинка не суттєво вплине на оптимізацію. Причина в тому, що для аналізу використовується набагато більший обсяг даних і кілька годин не матимуть значного впливу.

Скільки часу потрібно кампанії на відновлення після зупинки?

З прикладів видно, що хоч витрати і зросли після перезапуску кампанії, проте результат може бути майже однаковий або навіть краще. Більші витрати бюджету після перезапуску є природною реакцією алгоритму реклами. Система намагається наздогнати втрачений трафік та зібрати більше статистики для подальшої роботи. Тому після відновлення роботи бажано тиждень чи два просто слідкувати за роботою реклами та оптимізацією.

Чи потрібно перезапускати кампанію після зупинки? 

Перезапускати кампанію є сенс, якщо за тиждень або два ситуація не стає кращою і видно, що алгоритм не може адаптуватись до змін. В такому випадку рекламу краще перезапустити, щоб система збирала нову статистику та вчилася на її основі.

Що робити при зупинці рекламних кампаній у Facebook та Instagram

Стосовно рекламних кампаній в соціальних мережах інформацією поділився Сергій Чердінцев, Head of PPC Department агенції Inweb.

При технічному збої на сайті, кампанії слід поставити на паузу. Meta перевіряє посадкові сторінки, на які веде реклама, та може відхилити оголошення, якщо буде виявлено помилку при переході за посиланням. В такому випадку можливо доведеться повністю перезапустити відхилені оголошення. Розгляд апеляції на розблокування відхилених оголошень триває до 24 годин. 

Як непрацюючий сайт може вплинути на результативність активних кампаній?

Meta оцінює якість взаємодії користувачів з рекламними оголошеннями. Саме користувацький досвід впливає на рейтинг якості реклами, визначений системою. Якщо цільова сторінка, вказана в оголошенні, тривалий час буде недоступною, Meta може тимчасово знизити ваші позиції на аукціоні.

Як швидко відновиться кампанія та коли варто переналаштовувати рекламу? 

Зупинка рекламних кампаній в соцмережах на короткий час, наприклад на добу, суттєво не вплине на результати. Якщо пауза триваліша і ви вирішили увімкнути кампанії без перезапуску, — перші дні відстежуйте CPM, CTR та СРС. Це дозволить зрозуміти, чи є наслідки через зупинку реклами. При цьому важливо не збільшувати різко бюджет. Кілька днів просто слідкуйте за роботою кампаній. Потім можна поступово підвищувати витрати, щоб надолужити результати.

Відразу після відновлення реклами показники можуть бути гіршими, оскільки алгоритмам потрібен час для оптимізації. Якщо через декілька днів активності кампаній результативність залишатиметься нижчою, ніж до зупинки, перезапустіть рекламу та відредагуйте — замініть креативи або додайте нові. 

Висновки

З наших спостережень видно, що пауза у роботі рекламних кампаній не обовʼязково має негативно вплинути на оптимізацію. Адже система враховує дані не лише за сьогодні та вчора, а за кілька місяців. Якщо зупинка реклами була короткочасною, то вона може бути взагалі непомітною. Наприклад, коли рекламодавець не встиг поповнити рахунок, реклама не працювала кілька годин і не збирала нову статистику, а після активації працює як і до цього. Втім частих, хоч і коротких, перерв у роботі рекламної кампанії все ж варто уникати.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 1

дивна стаття))

для тих хто не знайомий з аналітикою - можливо й цікаво.

а так - більше питань, ніж висновків.

всі результати - не є статистично значущими, дуже малі цифри і проміжки часу.

скільки досліждень було зроблено в рамках кожного проекту?

як досліджувався вплив зовнішніх факторів?

ну ви розумієте..)

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів