Performance Max — новий інструмент від Google, який уніфікує розміщення та показ оголошень. У цій статті ми розповімо, що таке Performance Max, чим він відрізняється від інших кампаній та як його запустити.
Google Performance Max — це новий вид рекламних кампаній для товарів від Google, заснований на штучному інтелекті. Як заявили в Google, у 2022 році розумні торгові кампанії зникнуть та їх повністю замінить Perfomance Max.
Дякуємо за допомогу в підготовці матеріалу Артему Ульянцеву, засновнику агентства з просування інтернет-магазинів Art Marketing Studio.
Принцип роботи Google Perfomance Max
Perfomance Max дозволяє в межах однієї кампанії розмістити оголошення на всіх рекламних майданчиках Google. Оголошення можна розміщуватися відразу в органічному пошуку, Discovery, YouTube, КМС та Gmail. Завдяки цьому ви зможете показувати товари за межами пошукової видачі. Інструмент підходить для просування звичайних пошукових оголошень та товарів з Google Merchant Center.
Переваги Google Perfomance Max
Усі формати реклами в одній кампанії
Perfomance Max поєднує всі доступні в Google варіанти розміщення рекламних оголошень. Це дозволяє збільшити охоплення у рази, без значного підвищення рекламного бюджету. Раніше потрібно було запускати окремо торгову кампанію, пошукову, тощо. А для кожної з них виділявся рекламний бюджет. Наразі маркетологи звільнені від рутинної роботи, бо Perfomance Max уніфікував процес налаштування всієї реклами.
Новий штучний інтелект
Разом з Performance Max, з'явився новий штучний інтелект, який працює набагато краще, ніж у звичайній розумній торговій кампанії. Секрет успіху в розміщенні оголошень по всій рекламній мережі Google, розумних сигналах, автоматичному підборі ставок та аудиторій показу.
Стратегії призначення ставок
Раніше в розумній торговій кампанії було лише 2 варіанти призначення ставок: максимум конверсій та цільова рентабельність інвестицій у рекламу. У Performance Max додався ще один — цільова ціна за конверсію, тобто з Google можна працювати за принципом CPA. Це чудова новина для тих, хто продає маломаржинальний товар. При правильному налаштуванні, ваша реклама завжди працюватиме «в плюс».
Як запустити кампанію Performance Max
Перед налаштуванням зважте, що Performance Max кампанії мають пріоритет перед розумними торговими компаніями. У перші кілька днів Performance Max перетягне весь трафік на себе. Задля уникнення цього, потрібно «продублювати» товар, щоб у нього був інший id. Таким чином, ви запустите розумну торгову кампанію та паралельно з нею Performance Max, без просідання трафіку в першій.

Перш за все, потрібний рекламний кабінет Google Ads та обліковий запис Google Merchant Center, з активними товарами. Важливо, щоб до запуску кампанії Performance Max, у вас були налаштовані конверсії із зібраною інформацією за останні 7 днів. Для запуску кампанії переходимо до кабінету Google Ads та натискаємо «Створити кампанію». У вас відкриється меню вибору, де потрібно вибрати найкращу мету. Для продажу товарів це мета «Продажі».
Google запропонує вибрати конверсії, які він використовуватиме для навчання. Для інтернет-магазину обов’язково має бути конверсія, яка передає цінність, наприклад, «Транзакція». Додатково можна додати конверсію за дзвінками, повідомленнями тощо. Головне, щоб ці цілі показували вам цінність — залучений потенційний покупець.
Далі відкриється вікно, де потрібно вибрати тип рекламної кампанії. Тут вибираємо «Максимальна ефективність» (англ. Performance Max).
Вказуємо обліковий запис Google Merchant Center, вводимо назву для рекламної кампанії. Порада: називайте кампанію так, щоб потім було легко орієнтуватися в кабінеті.
У наступному вікні задаємо денний бюджет та вибираємо тип стратегії призначення ставок. Варіанта два: цільова рентабельність інвестицій у рекламу та максимум конверсій або просто CPA. Вибирайте стратегію, яка краще підходить для вашого бізнесу.
Призначаємо місцерозташування показу реклами, мови та геотаргетинг для показу.
Відкриється вікно, де потрібно вибрати групи товарів та створити адаптивне медійне оголошення. Для створення ефективного оголошення, дотримуйтесь підказок Google.
Після створення оголошення відкриється вікно, де можна додати розширені налаштування. Рекомендуємо заповнювати додаткові посилання та номер телефону — це підвищить охоплення розміщення ваших товарів.
Як тільки виконайте всі кроки, натисніть кнопку «Опублікувати». Кампанія налаштована та вирушила на модерацію. Зачекайте близько 24 годин перед тим, як підуть перші покази та переходи.
Приклади роботи Performance Max
Кейс інтернет-магазину сувенірів та товарів для творчості
До запуску Performance Max ми використовували як звичайні торгові кампанії, так і розумні. На скріншоті можна побачити результати роботи Performance Max порівняно з розумними торговими компаніями. За період з 1 по 31 грудня отримано 447 замовлень через Google рекламу, 208 із яких з кампанії Performance Max. Новий формат показав дуже добрі результати: вартість замовлення — 17,65 грн, ROAS — 1837%. Для минулих розумних торгових кампаній вартість замовлення була на 13,5 грн дорожча. Як результат: Performance Max знизив ціну замовлення в 2 рази.
Кейс інтернет-магазину жіночого та чоловічого взуття
До початку співпраці з агентством інтернет-магазин використовував тільки Google Shopping. У розумній торговій кампанії ціна на замовлення складала 88 грн, а у Performance Max — 73 грн. Але ROAS з Google Shopping — 1745%, а з Perfomance Max — 2044%. Іншими словами, при меншій кількості замовлень, окупність стала більшою за рахунок зростання середнього чека.
Висновок
Пробуйте нові рекламні інструменти, адже вони надають перевагу над вашими конкурентами. Google вигідно, щоб ви продавали якнайбільше і нові формати реклами сприяють цьому. Заробляйте за допомогою Performance Max, поки інші бояться використовувати його. Бажаємо всім великих продажів!
