Google Ads Опубліковано: 25.03.2022

Зростання доходу на 244%: кейс просування інтернет-магазину в умовах війни

Зростання доходу на 244%: кейс просування інтернет-магазину в умовах війни

Незважаючи на війну та всі труднощі, з якими стикається бізнес, інтернет-магазини продовжують успішно працювати. Розповідаємо про кейс клієнта Хорошопу, який за допомогою просування зміг збільшити свій дохід більш ніж у 2 рази.

Зміст статті
  1. Підготовка до просування
  2. Основний етап просування
  3. Просування під час війни з росією
  4. Висновок

Бізнес поступово відновлюється після первісного шоку від війни, повертаючись до роботи. Ринок e-commerce тимчасово скоротився та інтернет-магазинам потрібно додавати більше зусиль для пошуку клієнтів. В такій ситуацій просування магазину стало ще більш важливим.

Наші партнери з агенства avdertum.pro розповіли як їм вдалося оптимізувати просування інтернет-магазину товарів для манікюра в умовах війни.

Підготовка до просування

В жовтні 2021 року інтернет-магазин товарів для манікюру NIKA profshop взяв участь в акції з безкоштовного налаштування Google Shopping для клієнтів Хорошопу. Магазин звернувся до агентства з проблемою малої кількості замовлень та великими рекламними бюджетами. Клієнт прагнув знизити витрати на рекламу та збільшити продажі.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Перед початком просування, спеціалісти проаналізували сайт на відповідність вимогам Google Merchant Center. Був створений перелік недоліків, які потрібно було виправити. Для гнучкого керування рекламним бюджетом, кожна товарна категорія отримала окрему торгову кампанію. Це дозволило прибрати непотрібні запити, за якими відображалися оголошення, та зменшити витрати на рекламу. Одразу після цього ми запустили тестову рекламну кампанію на 2 тижні та отримали ROI 237%. 

Основний етап просування

За результатами тестової кампанії, клієнт вирішив продовжити співпрацю. Першим кроком ми розширили перелік товарних категорій, які рекламуються. Разом з цим застосували декілька додаткових рекламних інструментів Google.

  1. Запустили пошукові кампанії за брендами товарів та на бренд самого магазину.

  2. Створили динамічні пошукові оголошення (DSA) на товарні категорії.

  3. Розширили торгові кампанії.

  4. Додали SPAG-кампанії для найбільш популярних товарів, тобто для окремої товарної позиції — окрема група оголошень.

  5. Додали динамічний ремаркетинг.

Застосовані інструменти, та збільшення видатків на рекламу, призвели до зростання кількості замовлень. Проте був вагомий недолік — впала рентабельність. Магазин отримав 74 транзакції з ROI 185%. 

Задля покращення результатів, спеціалісти змінили стратегію просування.

  1. Проаналізували всі рекламні кампанії, що дозволило відключити ті, які не давали продажів. 

  2. Для кампаній з низьким ROI зменшили розмір ставок та бюджетів. Ставки для інших кампанії також зазнали корекції.

  3. Для товарних категорій з найкращою рентабельністю запустили розумні торгові кампанії.

  4. До оголошень додали сезонні акції.

Ці дії допомогли значно поліпшити результати. У грудні 2021 року вартість кліку знизилася на 29%, а кількість транзакцій зросла на 187%. Дохід зріс на 175%, а ROI сягнуло позначки 670%. 

Загалом за 2,5 місяця проведення оптимізованої рекламної кампанії інтернет-магазин отримав 920 замовлень з ROI 626%.

Просування під час війни з росією

24 лютого 2022 року росія розпочала повномасштабну війну проти України. Просування, як і робота інтернет-магазину, зупинилися. 4 березня ми відновили свою роботу. Першочергово спеціалісти виключили з таргетингу регіони, де велися активні бойові дії. Також знизили ставки та загальний бюджет. За підсумками березня, рекламна кампанія принесла 845 транзакцій з вартістю кліка 0,67 грн та ROI 1330%. 

У порівнянні з довоєнним часом, ціна кліку знизилася на 43%, а транзакції зросли на 177%. Дохід зріс на 244%, а середній чек — на 24%. ROI піднявся до 1323%. Втім, головною відмінністю стала велика кількість замовлень з низькою цінністю, що трошки ускладнило роботу. 

Висновок

У такий важкий для України час, головне завдання бізнесу — забезпечувати функціонування економіки. Якщо ви знаходитесь у безпеці, відновлюйте роботу своїх інтернет-магазинів. Ви можете не лише починати продавати, але й досягати успіхів, як видно з нашого кейсу. Агенство advertum.pro разом з Хорошопом допоможуть вам в цьому. Всі клієнти платформи можуть отримати місяць безкоштовного налаштування та оптимізації рекламних акаунтів Google Ads + бонус 10 000 грн на баланс рекламного аккаунту.

Якщо ж ви ще не є клієнтами Хорошопу, то зараз приєднатися до нас набагато легше, ніж колись. На період війни з росією, Хорошоп скасував стартовий платіж і тепер для запуску сайту на нашій платформі не потрібно сплачувати 10 000 грн. Сплачуйте лише за обслуговування та користуйтеся всіма перевагами платформи.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів