Безкоштовний вебінар "Поширені помилки SEO оптимізації інтернет-магазину"

Динамічний ремаркетинг Facebook дозволяє нагадати користувачам про ваш інтернет-магазин і товари, які раніше їх зацікавили. За результатами дослідження компанії PlusOne, близько 13 млн українців зареєстровані в Facebook. Тому настройка ремаркетингу дозволить мотивувати на покупки третину населення нашої країни. У цій статті ми розповіли про суть подібних рекламних кампаній і дали поради щодо їх налаштування.

Що таке ремаркетинг

Ремаркетинг Фейсбук — це рекламний інструмент, який допомагає інтернет-магазинам нагадати про себе та ще раз показати користувачам товари, які вони переглядали. В середньому, лише один відсоток відвідувачів інтернет-магазинів одразу купує товар, інші йдуть ні з чим. Ремаркетинг дозволяє ще раз перенаправити їх на сайт, щоб хоча б частина з них купила товар.

Приклад ремаркетингу. Відвідувачка подивилася кофти, але не зважилася їх купити. Надалі вона бачитиме обрані кофти в своїй стрічці Facebook. Ще кілька контактів з цими речами плюс запропонована знижка можуть мотивувати відвідувачку на покупку.

Пример ремаркетинга в Facebook

Переваги ремаркетингу:

  • взаємодія з теплою аудиторією в одній з найпопулярніших соцмереж світу;

  • персоналізовані оголошення з продуктами, якими цікавилися користувачі;

  • можливість налаштування різних сценаріїв, залежно від поведінки користувача.

На кого можна налаштувати динамічний ремаркетинг Фейсбук

Побачити в стрічці Facebook рекламу вашого сайту й товарів можуть кілька типів користувачів.

  1. Ті, хто відвідав інтернет-магазин і переглянув товари.

Частина з них можуть бути гарячими покупцями, які після одного нагадування повернуться до інтернет-магазину й куплять товари. Інша частина відвідувачів поки не готова купувати товар, але їх можна зробити шанувальниками інтернет-магазину. Для цього в рекламі їм варто показати кілька товарів і запропонувати підписатися на сторінку або почитати цікаву статтю в блозі.

  1. Ті, хто зареєструвався на сайті, зробив покупку або підписався на розсилку.

Це користувачі, які зробили певну дію і залишили свій email. Цей список електронних адрес можна завантажити до Facebook і використовувати для ремаркетингу

Можна розділити користувачів за розділами та сторінками, які вони відвідували, і за діями, які здійснювали. Крім того, ремаркетинг дешевший звичайної реклами в Facebook, адже він націлений на людей, які вже переглядали ваші товари та знайомі з інтернет-магазином.

Як налаштувати ремаркетинг у Facebook

Установка Pixel Facebook для інтернет-магазину

Pixel — це фрагмент коду JavaScript, який збирає інформацію про відвідувачів сайту й допомагає налаштовувати рекламу в Facebook. Pixel Facebook можна використовувати, щоб виконувати кілька завдань.

  1. Створювати аудиторії для ремаркетингу. Крім того, він допоможе налаштовувати комбіновані аудиторії, наприклад: всі відвідувачі розділу «Рюкзаки» за останні 30 днів, які не купили товар.

  2. Простежувати досягнення певних цілей. Кожна ціль дає окрему аудиторію, на яку в майбутньому можна запустити окрему рекламну кампанію. У Хорошопі налаштовані такі події:

  •  успішне оформлення замовлення (покупка);

  •  запит зворотного дзвінка (генерація ліда);

  •  підписка на розсилку (генерація ліда);

  •  успішна реєстрація;

  •  початок оформлення замовлення;

  • додавання товару до корзини;

  •  відвідування сторінки товару.

  1. Оцінювати ефективність рекламних кампаній. Це дозволить визначити неефективні варіанти та використовувати лише ті оголошення, які працюють.

  2. Використовувати схожі аудиторії. Можна знаходити людей, які схожі на створені нами аудиторії. Facebook визначає їх за багатьма параметрами — статтю, місцем проживання, віком, інтересами, відвіданими заходами тощо.

Механізм роботи такий: користувач заходить на сайт, Pixel Facebook вносить його до певної аудиторії. Після настройки на цю аудиторію рекламної кампанії, відвідувач побачить рекламу в своїй стрічці в Facebook.

Хорошоп трохи полегшив настройку Pixel для своїх клієнтів. Спочатку необхідно створити Pixel в Facebook Ads Manager і скопіювати його ID. 

Далі в адмінці інтернет-магазину потрібно перейти до розділу Маркетингові системи й відкрити Pixel Facebook. Після цього — включити систему, ввести Pixel ID і зберегти зміни.

З цього моменту Pixel встановлено на сайт, а всі події підключено. Інформація про подальшу роботу доступна в інструкції Facebook.

Генерування фіда з товарами, які потрібно рекламувати

Згенерувати товарний фід у Хорошопі можна без допомоги програміста. Щоб це зробити, дотримуйтесь інструкції.

Запуск рекламної кампанії

Під час створення рекламної кампанії, потрібно вибрати мету «Продажі по каталогу продуктів» і вказати каталог продуктів, який створено завдяки генерації фіда. Під ремаркетинг потрібно створити групу оголошень, вибрати створену групу товарів, а потім налаштувати аудиторію, плейсмент, бюджет і графік показів, як при налаштуванні звичайних оголошень.

Аудиторія

Крім основних налаштувань демографії, інтересів і винятків під час вибору аудиторії, можна вибрати один з декількох сценаріїв показу оголошень.

  1. Робити настройку на тих, хто подивився або додав товар до корзини, але не зробив покупку.

  2. На тих, хто зробив покупку.

  3. Продаж додаткових продуктів — за умови фільтрації фіда за групами.

  4. Перехресний продаж продуктів — за умови фільтрації фіда за групами.

  5. Індивідуально налаштована комбінація — дозволяє вибрати власні настройки сценарію, включаючи розбивку за групами.

Крім збору відвідувачів за допомогою Pixel, можна знаходити теплу аудиторію для ремаркетингу іншими способами.

  1. Використовувати клієнтську базу. Файл з даними про клієнтів потрібно завантажити до рекламного кабінету. Facebook сам знайде всіх клієнтів, які зареєстровані в мережі.

  2. Використовувати інтеграцію з MailChimp. Якщо ви користуєтеся MailChimp, рекламу зможуть бачити ваші контакти з цього сервісу.

  3. Завантажити файл клієнта з цінністю життєвого циклу LTV. Це функціонал, який дозволяє завантажити не лише контакти клієнтів, але і їх цінність у порядку ранжування. У своєму файлі навпроти кожного клієнта пишете, скільки грошей ця людина може вам принести. Facebook зрозуміє, хто для вас в пріоритеті й буде показувати їм рекламу частіше.

Плейсмент для показу реклами

Товари інтернет-магазину можна показувати на різних плейсментах, але для початку краще налаштовувати ремаркетинг тільки на стрічку новин Facebook. Також можна підключити правий стовпець і стрічку новин в Instagram, але необхідно аналізувати їх ефективність. Якщо вона невелика — плейсменти краще відключити.

Вид оголошень

Для показу товарів можна використовувати як кільцеву галерею, так і одне зображення. Але краще зупинитися на кільцевій галереї, адже вона дозволить продемонструвати більше пропозицій і зробити рекламу більш динамічною й помітною.

Вибір формату рекламного оголошення
Приклад кільцевої галереї

Висновки

Ремаркетинг у Фейсбук допоможе вам повернути частину користувачів, які переглянули товари інтернет-магазину. Налаштування динамічного ремаркетингу Facebook на платформі Хорошоп досить просте. Вам потрібно встановити Pixel, згенерувати фід з товарами та налаштувати рекламне оголошення.

Комментарии