За допомогою правильного налаштування Google Ads можна в рази підвищити кількість замовлень і зменшити вартість кожного з них. Наші партнери, агентство інтернет-реклами Sotnik, розповіли, як їм вдалося виконати та перевиконати план для інтернет-магазину сумок.

Початок роботи

До нас звернувся український інтернет-магазин сумок. Вони поставили завдання — ціна кожної конверсії з Google Ads не має перевищувати 90 грн.

Раніше, в червні 2018 року, ми вже налаштовували для цього клієнта торгову кампанію. Вона пропрацювала близько трьох місяців і була зупинена. Після цього реклама не запускалася майже до кінця року. У грудні 2018 року клієнт звернувся до нас ще раз. В результаті, ми налаштували та запустили 14 пошукових кампаній.

Запустивши налаштовані РК, ми чекали потрібних показників. Але хороші результати відразу після запуску реклами бувають дуже рідко. Аналіз перших двох тижнів показав, що ціна однієї транзакції занадто висока — 237 грн. І це при середній ціні товарів у 300 грн.

Результати перших двох тижнів

Товарна рекламна кампанія

Товарна РК дала велику кількість конверсій, але за занадто високою ціною. Тому ми вирішили розбити її на дві окремі рекламні кампанії. В одній залишили всі категорії товарів, які дали допустиму вартість конверсії, а до другої винесли дорогі групи.

На РК з дорогими конверсіями виділили символічний бюджет у розмірі 20 грн з заниженими ставками, аж до 25 коп. На РК з допустимою ціною конверсії виділили бюджет 300 грн в день і частково підняли ставки на групи товарів, де ціна конверсії була менше 50 грн. Таке підняття/зниження ставок ми проводили досить часто та продовжуємо проводити досі, по накопиченню статистики.

Підняття і зниження ставок для торгової кампанії

Ми постійно оптимізували товарну рекламну кампанію. В результаті, в квітні 2019 року вартість конверсії знизилась до 90 грн.

Зниження ціни конверсії у торговій кампанії

Оптимізація контекстної реклами

Тут результати були гіршими. Щоб виправити становище, ми залишили рекламні кампанії дорожніх і спортивних сумок з бюджетом 20 і 10 грн на день, а на всі інші кампанії виділили загальний бюджет у 150 грн.

Далі використовували нестандартний підхід до управління ставками: кожні 2-3 дні знижували ставки на всі ключові слова, які перетягували на себе бюджет і не давали навіть мікроконверсій. Ми знижували ставки аж до 4 копійок за клік і отримували статуси «Мало Показів» і «Нижче ставки для першої сторінки».

Зниження ставок у пошукових рекламних кампаніях

Не варто хвилюватися, що при настільки невеликих ставках зникнуть покази та кліки з пошуку. Якщо додати високочастотні фрази в широкому типі відповідності з модифікатором і зробити крос мінусовку, завжди буде трафік.

Увага! Не варто занадто знижувати ставки, якщо у вас вузька тематика та маленька семантика.

Використання високочастотних запитів

Ми постійно знижували витрати з пошукових кампаній, навіть ціною кількості продажів. В результаті, ціна конверсії у пошукових кампаніях у червні 2019 року знизилася до 88 грн.

Зниження ціни конверсії у пошукових рекламних кампаніях

Динамічна пошукова кампанія

Щоб трохи компенсувати втрати з пошуку, ми налаштували ДСА — динамічну пошукову кампанію. Вона працює не за ключовими словами, а за допомогою індексу сайту або фіда. Більше про це можете почитати в довіднику Google.

ДСА було налаштовано за стандартним принципом: одна група оголошень під одну категорію товару. Ми зробили висновки з невдалих пошукових кампаній і поставили низькі ставки для низькоконверсійних і дорогих груп товарів, а більш високі ставки — для конверсійний товарів з допустимою ціною конверсії. Майже відразу конверсії з ДСА стали дешевими, середня ціна транзакції — 24 грн. Потім ми збільшили їхню кількість завдяки підняттю бюджету.

Ця рекламна кампанія дала не дуже багато трафіку та конверсій, але допомогла вирівняти загальну картину.

Результати динамічної пошукової кампанії

Розумна торгова кампанія

До березня ми накопичили достатню кількість транзакцій і мікроконверсій, щоб налаштувати розумну торгову кампанію. Спочатку використовували маленький бюджет у 50 грн і поступово підвищували його кожні 7-10 днів на 10 грн, доки не дійшли до 330 грн. Також забирали бюджет звичайної торгової РК і пошуку та контролювали наявність і ціну конверсії. Ми плавно підвищували бюджет, тому що розумні торгові кампанії не люблять різких змін. Стрибок бюджету може викликати зворотний ефект.

Розумна ТК дала найбільше дешевих конверсій. У серпні 2019 року ціна за транзакцію становила 27,90 грн.

Результати розумної торгової кампанії

Результати роботи

Оптимізація Adwords допомогла досягти поставлених цілей. З грудня 2018 року до серпня 2019 ціни транзакцій і всіх конверсій з Google Ads знизилися у 7 разів. Кількість конверсій  збільшилась також у 7 разів.

Зміна кількості транзакцій і цін за місяцями

За цей час в інтернет-магазині у 6 разів разів збільшилася кількість мікроконверсій «Зворотній дзвінок» і в 3 рази збільшилася кількість повідомлень з сайту. Подібні мікроконверсіі часто закінчуються продажами.

Кількість мікроконверсій «Повідомлення з сайту» та «Зворотній дзвінок»
Новий коментар
Оцінка