За допомогою правильного налаштування Google Ads можна в рази підвищити кількість замовлень і зменшити вартість кожного з них. Наші партнери, агентство інтернет-реклами Sotnik, розповіли, як їм вдалося виконати та перевиконати план для інтернет-магазину сумок.
За допомогою правильного налаштування Google Ads можна в рази підвищити кількість замовлень і зменшити вартість кожного з них. Наші партнери, агентство інтернет-реклами Sotnik, розповіли, як їм вдалося виконати та перевиконати план для інтернет-магазину сумок.
Початок роботи
До нас звернувся український інтернет-магазин сумок. Вони поставили завдання — ціна кожної конверсії з Google Ads не має перевищувати 90 грн.
Раніше, в червні 2018 року, ми вже налаштовували для цього клієнта торгову кампанію. Вона пропрацювала близько трьох місяців і була зупинена. Після цього реклама не запускалася майже до кінця року. У грудні 2018 року клієнт звернувся до нас ще раз. В результаті, ми налаштували та запустили 14 пошукових кампаній.
![image](/content/uploads/images/image-220x150.png)
Запустивши налаштовані РК, ми чекали потрібних показників. Але хороші результати відразу після запуску реклами бувають дуже рідко. Аналіз перших двох тижнів показав, що ціна однієї транзакції занадто висока — 237 грн. І це при середній ціні товарів у 300 грн.
![](/content/uploads/images/image10%2816%29.png)
Товарна рекламна кампанія
Товарна РК дала велику кількість конверсій, але за занадто високою ціною. Тому ми вирішили розбити її на дві окремі рекламні кампанії. В одній залишили всі категорії товарів, які дали допустиму вартість конверсії, а до другої винесли дорогі групи.
На РК з дорогими конверсіями виділили символічний бюджет у розмірі 20 грн з заниженими ставками, аж до 25 коп. На РК з допустимою ціною конверсії виділили бюджет 300 грн в день і частково підняли ставки на групи товарів, де ціна конверсії була менше 50 грн. Таке підняття/зниження ставок ми проводили досить часто та продовжуємо проводити досі, по накопиченню статистики.
![](/content/uploads/images/image3%2835%29.png)
Ми постійно оптимізували товарну рекламну кампанію. В результаті, в квітні 2019 року вартість конверсії знизилась до 90 грн.
![](/content/uploads/images/image8%2823%29.png)
Оптимізація контекстної реклами
Тут результати були гіршими. Щоб виправити становище, ми залишили рекламні кампанії дорожніх і спортивних сумок з бюджетом 20 і 10 грн на день, а на всі інші кампанії виділили загальний бюджет у 150 грн.
Далі використовували нестандартний підхід до управління ставками: кожні 2-3 дні знижували ставки на всі ключові слова, які перетягували на себе бюджет і не давали навіть мікроконверсій. Ми знижували ставки аж до 4 копійок за клік і отримували статуси «Мало Показів» і «Нижче ставки для першої сторінки».
![](/content/uploads/images/image6%2829%29.png)
Не варто хвилюватися, що при настільки невеликих ставках зникнуть покази та кліки з пошуку. Якщо додати високочастотні фрази в широкому типі відповідності з модифікатором і зробити крос мінусовку, завжди буде трафік.
Увага! Не варто занадто знижувати ставки, якщо у вас вузька тематика та маленька семантика.
![](/content/uploads/images/image9%2819%29.png)
Ми постійно знижували витрати з пошукових кампаній, навіть ціною кількості продажів. В результаті, ціна конверсії у пошукових кампаніях у червні 2019 року знизилася до 88 грн.
![](/content/uploads/images/image2%2839%29.png)
Динамічна пошукова кампанія
Щоб трохи компенсувати втрати з пошуку, ми налаштували ДСА — динамічну пошукову кампанію. Вона працює не за ключовими словами, а за допомогою індексу сайту або фіда. Більше про це можете почитати в довіднику Google.
ДСА було налаштовано за стандартним принципом: одна група оголошень під одну категорію товару. Ми зробили висновки з невдалих пошукових кампаній і поставили низькі ставки для низькоконверсійних і дорогих груп товарів, а більш високі ставки — для конверсійний товарів з допустимою ціною конверсії. Майже відразу конверсії з ДСА стали дешевими, середня ціна транзакції — 24 грн. Потім ми збільшили їхню кількість завдяки підняттю бюджету.
Ця рекламна кампанія дала не дуже багато трафіку та конверсій, але допомогла вирівняти загальну картину.
![](/content/uploads/images/image5%2839%29.png)
Розумна торгова кампанія
До березня ми накопичили достатню кількість транзакцій і мікроконверсій, щоб налаштувати розумну торгову кампанію. Спочатку використовували маленький бюджет у 50 грн і поступово підвищували його кожні 7-10 днів на 10 грн, доки не дійшли до 330 грн. Також забирали бюджет звичайної торгової РК і пошуку та контролювали наявність і ціну конверсії. Ми плавно підвищували бюджет, тому що розумні торгові кампанії не люблять різких змін. Стрибок бюджету може викликати зворотний ефект.
Розумна ТК дала найбільше дешевих конверсій. У серпні 2019 року ціна за транзакцію становила 27,90 грн.
![](/content/uploads/images/image1%2838%29.png)
Результати роботи
Оптимізація Adwords допомогла досягти поставлених цілей. З грудня 2018 року до серпня 2019 ціни транзакцій і всіх конверсій з Google Ads знизилися у 7 разів. Кількість конверсій збільшилась також у 7 разів.
![](/content/uploads/images/image4%2843%29.png)
За цей час в інтернет-магазині у 6 разів разів збільшилася кількість мікроконверсій «Зворотній дзвінок» і в 3 рази збільшилася кількість повідомлень з сайту. Подібні мікроконверсіі часто закінчуються продажами.
![](/content/uploads/images/image7%2827%29.png)
![img](/img/cta-banner.png)