Купуйте готовий інтернет-магазин товарів для дітей (понад 5000 товарів від постачальника)

Хорошоп постійно розробляє інструменти, які полегшують клієнтам використання рекламних каналів. У 2018 році ми створили фід для Google Shopping і тепер вирішили перевірити ефективність цього маркетингового каналу. Ми провели дослідження, яке в загальних рисах показує результати реклами в Google Shopping і чи задоволені ними власники інтернет-магазинів.

Ми розіслали клієнтам Хорошопу анкету з проханням поділитися досвідом використання Google Shopping. Також дані щодо цього питання надали наші партнери, компанії TurboWeb і Сотнік. Понад сто інтернет-магазинів поділилися з нами своїми враженнями та результатами в цифрах.

Результати роботи інтернет-магазинів з Google Shopping

Нам стало цікаво, скільки в середньому інтернет-магазини витрачають на Google Shopping у день, скільки замовлень з цього маркетингового каналу вони отримують щодня і яка ціна конверсії виконаного замовлення. Виявилося, що:

  • 75,86% опитаних витрачають на рекламу в Google Shopping до 500 грн в день;

  • велика частина опитаних (58,82%) отримує до трьох замовлень в день;

  • 40% інтернет-магазинів платять за кожне отримане замовлення до 50 грн.

Розмір витрат на рекламу в день
Кількість замовлень на день
Вартість конверсії завершеного замовлення

Google Shopping: настройка

Як налаштувати Google Shopping: самостійно, за допомогою спеціалізованого агентства або окремого спеціаліста? Про це ми також запитали в анкеті. Виявилося, що 44,94% інтернет-магазинів налаштовують рекламу самостійно, а 50,56% з них звертаються до агентства. Дуже невелика частина опитаних (4,5%) наймають для цієї роботи окремого спеціаліста.

Хто займається налаштуванням Google Shopping

Google Shopping: відгуки

Ми попросили клієнтів Хорошопа розповісти, чи задоволені вони використанням Google Shopping і чи планують використовувати його в 2019 році. Виявилося, що:

  • 92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням цього каналу продажів;

  • 78,44% клієнтів планують інвестувати в цей канал в 2019 році.

Задоволеність ефективністю Google Shopping
Готовність інвестувати в канал

Кейс інтернет-магазину книг

Власниця інтернет-магазину книг, який працює на платформі Хорошоп, поділилася результатами підключення Google Shopping.

"Підключили за порадою Хорошопу Google Merchant та отримали зростання відвідуваності у 100 разів. Тепер вирішуємо цю проблему — збільшуємо штат, терміново підключаємо телефонію. Ростемо, загалом. Знову немає часу на магазин".

Відгук клієнтки Хорошопа про ефективність Google Shopping

На графіку можна побачити помітну тенденцію до збільшення кількості замовлень інтернет-магазину після підключення Google Shopping.

Зростання кількості замовлень в інтернет-магазині

Підіб’ємо підсумки

Дослідження показало, що Google Shopping досить ефективний і більшість опитаних задоволені результатами цього рекламного каналу.

Сподіваємося, наша стаття допомогла вам порівняти свої показники з показниками інших інтернет-магазинів. А якщо ви ще не використовуєте Google Shopping для продажів — задуматися над цим. Щоб дізнатися більше про використання Google Shopping для інтернет-магазинів на Хорошопі, прочитайте нашу інструкцію

Комментарии