Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

Інтеграція з новою CRM-системою Sales Drive розширює можливості Хорошопу в питаннях обробки замовлень і роботи з клієнтами. Нових функцій багато, кожна з них полегшує роботу менеджерам і власникам інтернет-магазинів.

Можливості інтеграції Хорошопу та SalesDrive

Інтеграція з SalesDrive дозволяє отримати:

  • зручну обробку замовлень;

  • спрощення обробки заявок з різних платформ;

  • інтеграцію з Новою Поштою;

  • автоматизацію замовлень за телефоном;

  • можливість використовувати SMS для відправки реклами та номерів накладних;

  • показники собівартості та прибутку;

  • можливість бачити залишки товарів на складі;

  • спрощення роботи з рахунками, накладними тощо.

Обробка замовлень

Після інтеграції, всі замовлення інтернет-магазинів на Хорошопі потраплятимуть до SalesDrive. Заявка присвоюється відповідальному менеджеру за правилами авторозподілу. Менеджер миттєво дізнається про нову заявку, навіть якщо він звернув вікно зі SalesDrive.

Це допомагає швидше обробляти замовлення, а також менеджери точно знають, хто з них працює з новим замовленням. Це допомагає уникнути ситуацій, коли одне замовлення обробляють два менеджери, або коли через плутанину його не обробляють взагалі.

Також можна відстежувати швидкість реагування на заявки та заохочувати ефективних менеджерів.

Обробка замовлень з різних платформ

Менеджерам складно обробляти замовлення в адмінках різних платформ. Товари може бути представлено на Хорошопі, Prom.ua, Rozetka тощо. SalesDrive дозволяє збирати та обробляти їх в одному місці.

Повна інтеграція з Новою Поштою

За даними SalesDrive, більше 95% замовлень їх клієнтів відправляються через Нову Пошту в режимі «Відділення — відділення». Відправки через інших перевізників і самовивезення займають всього 5% відправлень. Інтеграція SalesDrive з Новою Поштою дозволяє:

  • сформувати та роздрукувати ТТН Нової Пошти за один клік;

  • автоматично заповнювати розмір, вагу та опис відправлення товарів у ТТН;

  • відслідковувати статус доставки товарів;

  • доставляти товари як за адресою, так і на відділення.

Автоматизація телефонних замовлень

Якщо замовлення з інтернет-магазину потрапляють до CRM автоматично, то з замовленнями за телефоном зазвичай все складніше. Найчастіше їх доводиться вносити до системи вручну. SalesDrive вирішив цю проблему. Тепер, якщо користувач вирішить зробити замовлення за телефоном, менеджер побачить спливаюче вікно, яке можна перетворити на замовлення за один клік.

Якщо телефонує новий клієнт, менеджер вказує у системі інформацію про нього. Під час наступного дзвінка цього клієнта, її можна подивитися.

Інші можливості SalesDrive у телефонії:

  • всі вхідні та вихідні дзвінки фіксуються у SalesDrive;

  • відстеження пропущених дзвінків: менеджери не втратять пропущений дзвінок, поки не передзвонять за номером;

  • можна передзвонити клієнтові з CRM, просто натиснувши на номер телефону;

  • найкраща інтеграція з IP-телефонією від Phonet, Binotel та інших провайдерів.

Використання SMS

SMS-повідомлення можна використовувати для розсилки клієнтам номерів ТТН після відправки замовлення, а також для розсилки рекламних повідомлень.

ТТН можна відправляти всім клієнтам одночасно. Ця функція не здається важливою, поки інтернет-магазин отримує кілька замовлень в день. Але коли їх кількість збільшується, можливість відправити всі ТТН за один клік значно спрощує життя.

Також у SalesDrive великий функціонал для рекламної SMS-розсилки. Є можливість:

  • вибирати клієнтів за їх замовленнями;

  • враховувати, коли та що вони замовляли;

  • відправляти таргетовану SMS-розсилку за обраним сегментом;

  • вибрати один із шаблонів стандартних SMS.

Показники собівартості та прибутку

Для аналізу роботи компанії важливо розуміти собівартість товарів та отриманий від них прибуток. У SalesDrive можна побачити доходи, витрати та прибуток за вибраний період по кожній заявці та по кожному менеджеру.

Контроль залишків на складі

Менеджери повинні знати, які товари та в якій кількості є в наявності, щоб не оформити замовлення на відсутній товар.

У SalesDrive менеджер відразу побачить, якщо клієнт замовив товар, якого немає на складі. Також можна імпортувати залишки на складі з Excel.

Спрощення роботи з документами

У SalesDrive менеджерам не доводиться виставляти рахунки та заповнювати накладні в CRM та в бухгалтерській програмі. Досить зробити це в CRM.

Також SalesDrive дозволяє прямо в інтерфейсі CRM-системи формувати рахунки, розсилати їх на email, роздруковувати видаткові накладні, вводити оплату тощо.

Хочете спробувати CRM SalesDrive?

Безкоштовно протестуйте CRM SalesDrive протягом 14 днів! В рамках тестового періоду вам безкоштовно підключать:

  • інтеграцію з інтернет-магазином на Хорошоп;

  • інтеграцію з SMS;

  • інтеграцію з Новою Поштою;

  • інтеграцію з телефонією.

На етапі тестового періоду вам допоможуть налаштувати поля заявок і контактів, а також статуси обробки заявок. Крім того, вам розкажуть, як зробити імпорт каталогу товарів.

Висновки

Інтеграція Хорошопу та SalesDrive спрощує обробку замовлень і роботу з документами, а також дозволяє автоматизувати замовлення за телефоном. Автоматизація SalesDrive допомагає менеджерам і власникам інтернет-магазинів заощадити час і швидко обслуговувати клієнтів.

Комментарии