Хорошоп намагається реалізувати інструменти, які полегшують роботу з рекламними каналами. Тому ми впровадили в базову версію платформи рекомендації пошукових систем щодо SEO-просування, зробили інтеграції з Google Shopping, Rozetka та іншими корисними сервісами.

Сьогодні ми розповімо, як Хорошоп полегшує роботу з інструментами Google Ads (нова назва Google Adwords).

Підготовку сайту до роботи з Google Ads можна умовно поділити на три частини: технічна підготовка сайту, спрощення рутинних завдань і використання аналітики.

Технічна підготовка сайту

Інтернет-магазин має бути готовим ефективно обробляти весь трафік, який прийде на нього через Google Adwords. Для інтернет-магазину на платформі Хорошоп це доступно за замовчуванням.

Дизайн

Ми створили якісний дизайн, який добре конвертує трафік. У ньому є всі необхідні звичні функції, зручні фільтри та пошуки. Користувачі за декілька кліків можуть знайти і замовити товари, які їх зацікавили.

Швидкість роботи сайту

Ми виправили всі помилки, які могли б знизити конверсію, а також оптимізували сервер, код сайту та контент. Все це позитивно вплинуло на швидкість роботи інтернет-магазинів.

Рекомендації пошуковиків

Ми впровадили всі рекомендації пошукових систем і SEO-фахівців з технічної оптимізації коду сайтів. Це значно спрощує їх просування.

Mobile first

Довгий час користувачі замовляли товари з десктопу, адже так було зручніше порівнювати ціни на різних сайтах і читати характеристики. Тепер тренд змінився. Люди хочуть робити покупки з мобільних пристроїв, тому мобільні версії сайтів повинні бути максимально функціональними. Хорошоп слідкує за трендами та рекомендаціями Google, тому ми створили окрему мобільну версію для сайтів на нашій платформі.

Адаптивну мобільну версію зробити трохи простіше і дешевше. Але під час її використання не всі функції можуть бути зручними і для десктопу, і для мобільних пристроїв. Ми не захотіли обмежувати функціонал користувачів в жодній з версій, тому зробили повністю незалежну мобільну версію, інтерфейс якої схожий на інтерфейс звичних мобільних додатків. Окрема мобільна версія зручніша для покупців, тому конверсія набагато вища.

Налаштування реклами для інтернет-магазину: оптимізація рутинних завдань

Будь-яка людина може почитати статті в інтернеті та почати налаштовувати рекламу в Google Ads. Але в цьому інструменті багато тонких налаштувань, на які новачки можуть не звернути увагу. Саме через незнання тонкощів можна неефективно витратити бюджет і розчаруватися у цьому каналі продажів. Тому перед тим, як налаштовувати рекламу в інтернет-магазині, розберіться в нюансах. Якщо у вас немає часу займатися цим самостійно, почніть співпрацювати з PPC-спеціалістом, який, завдяки глибоким знанням в тематиці, зробить вашу рекламу ефективною.

Контекстна реклама Google — це, в першу чергу, настройка різних товарних і категорійних оголошень. І чим більше в магазині товарів, тим більшу кількість оголошень потрібно налаштовувати. Якщо рекламні оголошення за певними ключовими словами і категоріями ще можна налаштувати вручну, то з товарними оголошеннями для окремих товарів це нераціонально. У фахівця не вистачить ні часу, ні сил, щоб писати оголошення по кожному товару на сайті.

Товарні оголошення в Google

Вони відрізняються від класичної контекстної реклами за ключовими словами, адже рекламують конкретні товари. Коли користувач робить запит із зазначенням конкретної моделі товару (наприклад, «холодильник Nord М403»), на цей запит потрібно показати оголошення «купіть холодильник Nord М403 зі знижкою». Конкретних товарів може бути дуже багато, тому товарні оголошення дуже рідко налаштовують вручну.

Приклад товарного оголошення

В Google Ads є спеціальний інтерфейс для налаштування товарних оголошень. У нього можна завантажити фід зі списком товарів у текстовому форматі або в XML. Крім того, є можливість створити шаблони на кшталт «купіть_назва товару_в Києві», а також шаблони з фотографіями.

Хорошоп дає можливість автоматично створювати фіди для товарних оголошень. Ця функція доступна для всіх користувачів, адже ми впровадили її в базову версію движка. Її потрібно налаштовувати лише один раз. Цей фід можна відразу завантажувати в інтерфейс Google Ads.

Як створити фід з товарними оголошеннями

Динамічний ремаркетинг

Цей інструмент дозволяє показувати користувачам у рекламі на інших ресурсах ті товари, які вони дивилися у вашому інтернет-магазині.

Якщо користувача зацікавили декілька речей, в подальшому Google Ads буде враховувати цю інформацію при підготовці рекламних оголошень. Користувач, заходячи на партнерські сайти, бачитиме в рекламі речі, які йому сподобалися. Це підвищує ймовірність того, що він придбає одну з них.

Також ремаркетинг варто використовувати, щоб повертати клієнтів, які додали товар у корзину, але не оформили замовлення, а також щоб запропонувати поповнити запаси товарів, які могли закінчитися. Наприклад, якщо клієнт купив каву, яка закінчиться приблизно через місяць, вже через три тижні варто почати показувати йому банери на кшталт: «Закінчується кава? Заходьте до нас! Кава зі знижкою 15%».

Щоб запустити динамічний ремаркетинг, потрібно встановити на сторінки товарів js-код, який повідомляє Google Ads, які товари подивився користувач. Крім установки коду, потрібно завантажити в Google Ads фід. Для цього можна використовувати файл, який було створено для товарних оголошень.

PPC-фахівцеві залишається зв'язати настройки в інтерфейсі Google Ads з настройками Хорошопу, налаштувати рекламну кампанію і створити шаблони оголошень.

Як налаштувати динамічний ремаркетинг

Google Shopping

Google Shopping — це новий вид оголошень у пошуковій системі Google. Вони виглядають як смужка з товарами, фотографіями та цінами під рядком пошуку.

Переваги цього інструменту:

  • товар виділяється у пошуковій видачі;
  • Google показує лише товари, які є в наявності.

Щоб використовувати Google Shopping, потрібно завантажити в Google Ads фід з товарами. Але цей фід складніший, ніж попередній. У ньому набагато більше інформації, тому зазвичай для його створення потрібно залучати програміста. Але в Хорошопі створення подібного фіда — це стандартна опція. Є можливість регулювати деякі настройки фіда:

  • узгоджувати категорії, які будуть завантажуватися;
  • вибирати конкретні товари, які входитимуть в фід;
  • робити окремі описи для товарів.

Google Shopping виставляє вимоги не лише до фіда з товарами, але і до функціоналу магазину. На сайті повинні бути включені функції онлайн-оплати та адресної кур'єрської доставки. У магазинів на платформі Хорошоп ці функції є за замовчуванням, тільки не забудьте активувати їх перед подачею фіда на модерацію.

Використання аналітики

Базову інформацію, наприклад, кількість кліків та їх вартість, показує сам Google Ads. Але щоб оцінити ефективність реклами, потрібно зрозуміти, скільки ви завдяки їй заробили. Це завдання вирішує Google Analytics.

Інструмент «Електронна торгівля» в Google Analytics дозволяє збирати дані про замовлення: назву товару, ціну товару та загальну вартість замовлення. Завдяки цьому інструменту можна визначити, скільки людей прийшло з Google Ads, скільки товарів було продано і на яку суму. Всі звіти, які є на Google Analytics, можна розширити. До них можна додати інформацію про заробіток з реклами за днями, каналами, ключовими запитами та тематиками.

Загальний звіт щодо кількості продажів
Звіт щодо прибутків з конкретних джерел
Звіт щодо продажів конкретних товарів

Завдяки Google Analytics можна проаналізувати не лише клікабельність оголошень, але і заробіток, який вони принесли. Врахуйте, що клікабельність залежить від привабливості тексту, а продажі — від того, наскільки виконуються дані в тексті обіцянки. Наприклад, багато людей натиснуть на оголошення «продаємо холодильники зі знижкою 90%», але якщо навіть зі знижкою вони не будуть дешевими, їх мало хто купить.

Завдяки аналізу оголошень, ви можете вчасно відключати неефективні оголошення, тематики та джерела трафіку. І розширювати ті, які дають потрібний ефект.

Як налаштувати Google Analytics

Висновки

Ми уважно стежимо за новими трендами, додаємо нові інструменти та розширюємо можливості наявних. Це спрощує роботу з налаштування реклами, дає користувачам нові канали просування і збільшує ефективність їх використання.

Залишилися питання щодо роботи з Google Ads? Давайте обговоримо їх у коментарях.

Комментарии