Знижка від 10% до 40% на створення інтернет-магазину

Ціль «Продажі за каталогом» користується популярністю у багатьох, хто рекламує товари в Facebook. Але недостатньо просто обрати ціль — важливо правильно все налаштувати.

У цій статті ми розповімо, як налаштувати рекламну кампанію в Facebook з використанням цілі «Продажі за каталогом» та наведемо реальні приклади її ефективності. Для цього ми звернулися за допомогою до інтернет-маркетолога Олександра Омеляненко з omelyanenko.pro.

Цілі реклами в Facebook Ads

До Олександра часто звертаються клієнти з однією і тією ж скаргою — їхні рекламні кампанії не дають бажаного результату. Покупок мало, а вартість кліку висока. Після вивчення проблеми нерідко виявляється, що ціль рекламної кампанії було обрано неправильно.

Впізнаваність

Сенс цього розділу реклами зрозумілий з назви. Якщо ви хочете, щоб про ваш бренд дізналися люди, які скоріш за все його запам’ятають, — ціль «Впізнаваність бренду» для вас. Для вже відомих брендів існує ціль «Охват». Обираючи її, ви даєте Facebook завдання показати рекламу якнайбільшій кількості людей. Варто відмітити, що ці рекламні кампанії доволі поверхневі та потрібні, щоб люди знайомились з брендом.

Ліди

У цьому розділі ціль рекламних кампаній —  не просто познайомити людей з брендом, але й сприяти більш глибокому вивченню теми. Для цього Facebook може привести трафік на ваш сайт, просунути публікацію, показати рекламне відео або почати генерувати ліди завдяки формі в оголошенні.

Конверсії

Рекламні кампанії цього розділу виконують одне завдання — підштовхнути людей до виконання визначених дій. З метою «Конверсія» Facebook почне підбирати людей, які зацікавлені в інтернет-магазині та з більшою ймовірністю зареєструються на сайті, додадуть товар до корзини або здійснять будь-яку іншу обрану дію. Також тут можна знайти рекламну кампанію «Відвідуваність точок», яка підходить офлайн-магазинам.

Нас цікавить інша ціль цього розділу — «Продажі за каталогом». Facebook пише, що вона потрібна представникам електронної комерції для збільшення продажів. З цим погоджується наш експерт — він називає «Продажі за каталогом» вирішенням проблеми неефективної реклами товарів.

Продажі за каталогом Facebook

Під «Продажами за каталогом» мається на увазі демонстрація товарів вашого інтернет-магазину в стрічці новин Facebook. Якщо ви вже працювали з Google Shopping, то цей інструмент може здатися вам знайомим. У більшості випадків у них ідентичні товарні фіди, але є суттєві відмінності в механізмі підбору оголошень для показу.

Google Shopping підбирає оголошення спираючись на дані з картки товару — заголовка та опису. Facebook Ads використовує інтереси користувачів та оптимізує конверсії за допомогою штучного інтелекту, а також різних типів аудиторії. 

Товарне оголошення в стрічці новин в рамках кампанії «Продажі за каталогом»

Поетапний запуск рекламної кампанії «Продажі за каталогом»

Дотримуючись цих простих вказівок, можна самостійно досягти позитивних результатів у рекламі.

Підготовка товарного фіду для Facebook 

Якщо ви клієнт Хорошопу, то генерація фіду не візьме у вас багато часу — просто скористайтесь інструкцією. Також підійде товарний фід для Google Shopping.

Тестуйте автоматичну генерацію фідів для маркетплейсів, прайсагрегаторів, Facebook, Google Shopping і інші можливості Хорошоп 14 днів безкоштовно
Залишити заявку
image

Установка Facebook Pixel 

Клієнтам нашої платформи достатньо створити Pixel ID у Facebook Ads Manager, а потім зберегти його у адмінці сайту — стандартні події для відстеження вже будуть налаштовані. Як це зробити, читайте в інструкції.

Визначення цільової аудиторії

Допоможіть Facebook зрозуміти, хто ваша аудиторія. Якщо у вас є альтернативні джерела цільового трафіку на сайт, можна використати ці дані. Для цього застосуйте Facebook Pixel з налаштуванням під певні події. Наприклад, на сайтах Хорошопу за замовчуванням налаштовано наступні події:

  • успішне оформлення замовлення (покупка);

  • запит зворотного дзвінка (генерація лідів);

  • успішна реєстрація;

  • початок оформлення замовлення;

  • додавання товарів у корзину;

  • відвідування сторінки товару.

Pixel знадобиться від двох тижнів до місяця, щоб отримати достатньо інформації про аудиторію, яка відвідує сайт та виконує необхідні дії. Таким чином, ви направите рекламу на теплу аудиторію. Ви зможете нагадати про свій інтернет-магазин клієнтам, які відвідували його раніше, переглядали товари, але не робили замовлень, або навпаки — вже купували. Крім того, ви можете створити персоналізовану аудиторію. Для цього завантажте клієнтську базу у Facebook — сервіс знайде цих людей у соцмережі та почне показувати їм вашу рекламу.

Після того, як у вас сформується тепла аудиторія, ви зможете розширити її за рахунок look-a-like аудиторії. Facebook вивчить зібрану аудиторію та створить ще одну, схожу на неї. Це дозволить економити ресурси, та не розпиляти рекламу на користувачів, яким ви нецікаві. Але треба зазначити, що створення look-a-like аудиторії можливе лише за умови, що Pixel зібрав дані хоча б 1000 користувачів.

Текст оголошення

За замовчуванням, він формується автоматично з каталогу товарів, але, за необхідністю, можна внести зміни у текст картки товару. 

Додавайте в текст оголошення emoji, щоб зробити його більш помітним

Параметри url

Пропишіть параметри url, щоб відстежувати дані про хід рекламної кампанії — без них ви не зможете користуватися сервісами аналітики. Детально про те, як це зробити, читайте в інструкції від Facebook.

Аналіз результатів

Facebook Ads Manager надає деякі відомості про рекламу, наприклад охват та кліки. Але для глибокого аналізу варто використовувати сервіси аналітики: Facebook Pixel, Google Analytics та Вебвізор. Завдяки їм  ви будете знати, що роблять користувачі після переходу на сайт, та зрозумієте, наскільки ефективна реклама.

Кейси використання рекламної кампанії «Продажі за каталогом»

Кейсами з сегменту малого та середнього бізнесу ми хочемо показати, що не лише великі гравці ринку можуть боротися за аудиторію у соцмережах. Це доступно майже кожному підприємцю, у якого є продуманий інтернет-магазин з маржинальними товарами.

Інтернет-магазин одягу

Зауваження: статистика відображається у рублях через те, що гривня поки не підтримується як валюта білінгу в Facebook. До того ж, це допомагає знизити витрати на кліки, оскільки рекламний аукціон проводиться у більш дешевих рублях, а не доларах.

Подробиці кейсу:

  • період: червень 2020;

  • бюджет: 53 000 ₽/міс = 700$;

  • середня ціна за покупку: 79,8 ₽ = 1$;

  • загальна кількість покупок за весь період: 666;

  • тип кампаній: продажі за каталогом — ремаркетинг та первинний трафік з оптимізацією під конверсії. 

Інтернет-магазин техніки Apple

Подробиці кейсу:

  • період: липень 2020;

  • бюджет на весь період: 84 450 ₽/міс = 1118$;

  • середня ціна за покупку: 204.5 ₽ = 2.7$;

  • загальна кількість покупок за весь період: 408;

  • тип кампаній: продажі за каталогом — ремаркетинг та первинний трафік з оптимізацією під конверсії; конверсії — первинний трафік з динамічними креативами (каталог товарів).

Інтернет-магазин взуття, одягу та аксесуарів

Подробиці кейсу:

  • період: серпень 2020;

  • бюджет: 974,50$/міс;

  • середня ціна за покупку: 5,45$;

  • загальна кількість покупок за весь період: 176;

тип кампаній: продажі за каталогом — ремаркетинг та первинний трафік з оптимізацією під конверсії. 

Висновки

  1. Для проведення грамотної рекламної кампанії уважно підходьте до вибору цілей.

  2. Рекламні кампанії з розділу «Конверсії» краще за все підходять для реклами товарів, особливо ціль «Продажі за каталогом».

  3. Ретельно формуйте теплу аудиторію, встановіть Facebook Pixel для збору даних про відвідувачів сайту, використовуйте персоналізовані аудиторії та look-a-like.

  4. Для початку, спробуйте самостійно запустити рекламну кампанію «Продажі за каталогом». Якщо результати вас не задовольнять або ви не зможете розібратися, звертніться за допомогою до інтернет-маркетологів.

Коментарі

Cнова гугл привел меня на Вашу статью)))

Такой вопрос реализовывали Вы подключение пикселя через API conversoins? Мне кажется это сейчас мега актуально. Треть покупок пиксель вообще не отстукивает. И еще один вопрос - при запуске продаж по каталогу - показатель коефициента конверсий у вас не получается неадекватно низким? Последние 10-20% при том что почти тот же набор рекламы за конверсии показывает при большей цене за конверсию коефициент Выше среднего....

Настроил кампанию продажи по каталогу в FB. Тупой слив бюджета. Отказы 100%, а средняя длительность сеанса - 0:00:00. Впечатление, что люди не понимают, что сейчас произойдёт по клику.

В отличие от google shopping, "продажи по каталогу" от FB - вообще не оправдывают ничего.

Ярослав, очень жаль, что у вас товарная реклама в Facebook показала нулевые результаты эффективности.

Действительно, данный инструмент не является "панацеей", тем не менее у многих рекламодателей он показывает хорошие показатели эффективности.

Вопрос также в том, сколько вы потратили бюджета и какое количество трафика привлекли, чтобы сделать выводы об эффективности данного типа рекламных кампаний?

На какие аудитории запускали рекламу, оптимизировали ли под конверсии из Facebook Pixel? Пробовали ли работать с динамическим ремаркетингом в социальных сетях?

На самом деле, посмотрел в google analytics, что вчера как раз были зафиксированы 2 конверсии, но с общей ценностью 223 грн, а вложено в рекламу было $37.

Охват 7600 (данные ФБ).

Сеансов 30 (из Г. аналитики).

Крутится реклама чуть больше недели только.

Доля рекламных расходов 450% на сейчас, тогда как в google shopping плавает 7-20%.

Pixel на сайте подключен и собирает информацию уже давно (года 1.5).

Аудитории: Совершившие покупку; добавили в корзину, но не купили; личная база клиентов, которые покупали у нас; на основе ценности: lookalike 1% пиксель купившие и добавившие в корзину; Поведение: Вовлеченные покупатели.

Ярослав, возможно, алгоритму необходимо время, чтобы оптимизироваться. В Facebook Pixel у вас выполнены все новые настройки: подтвержден домен, поставлена приоритезация конверсий, собираете данные как по транзакциям с ценностью, так и по микроконверсиям по типу добавления в корзину?

Касательно того, что данные отразились позже - это стандартно, может быть задержка до 24 часов до поступления данных.

Надеюсь, аудитории, которые вы перечислили, используете в рамках разных рекламных кампаний, а рекламу оптимизируете именно под конверсии, а не просто клики/просмотры (внизу на уровне групп объявлений также необходимо проверить).

Александр, а подскажите, пожалуйста, почему в результатах РК, в разделе "платформа" у меня не значится Instagram?

Скриншот: https://prnt.sc/19fgvlc

Я, вроде, не ограничивал платформы показа.

Ярослав, по скрину видно, что почему-то большое значение составляет "без категории". Возможно,  Facebook по ошибке не определяет именно источник Instagram. Вы на уровне групп объявлений оставляли автоматические плейсменты или вручную ограничивали? Если стоит автоматический показ, попробуйте вручную ограничить плейсмент Instagram и в другой компании настроить только показ в Instagram, чтобы потом вы смогли посмотреть статистику и понять, корректно ли она отображается.

Александр, спасибо за статью.

Запустил рекламу показ товаров из каталога с utm метками. Попытался проанализировать результаты, но они разошлись. ФБ показывает 711 кликов, 540 уникальных и 388 просмотров целевой страницы. В гугл аналитике с этого источника на сайт зашло 298 сеансов. С чем может быть связана такая существенная разница?

Игорь, благодарю за интерес к моей статье и высокую оценку.

Причин может быть несколько: разные модели учета пользователей, работа модерации Facebook, "поедание" utm-метки вашим веб-сайтом. Необходимо немного больше вводных, какая полная статистика по кликам в Google Analytics? UTM-метку используете единую и если да, то какую?

Можете написать мне на почту: omelyanenko.marketolog@gmail.com либо в Telegram: @iammarketolog - я постараюсь помочь)

Александр, подскажите, какая аудитория входит в кампании "первичный трафик"? А то я не совсем понял из статьи.

Виталий, благодарю за интерес к моей статье. Аудитории всегда разные, зависят от интернет-магазина, который мы продвигаем. Как правило, это либо широкая аудитория с оптимизацией под конверсии либо сужаем под определенные интересы и также оптимизируем под конверсии. То есть методология по аудитории практически такая же, как и при настройке кампаний другого типа, например, "трафик на сайт".

Доброго дня. Спасибо за статью.

При запуске продаж по каталогу на холодную аудиторию за конверсии, Вы выбираете оптимизацию как рекомендует фейсбук - клики или меняете на покупку?

Спасибо

Анатолий Анатольевич, благодарю за высокую оценку моей статьи)

Сразу ставим оптимизацию под покупку, если все корректно настроено, в том числе в Facebook Pixel, то алгоритмы с бОльшей долей вероятности подстроятся под корректную работу. Естественно, изначально, как всегда, данных для оптимизации будет мало, но со временем показатели должны нормализироваться.

Хороший материал для понимания общей работы инструмента

Оксана, всегда пожалуйста :)

Александр, спасибо Вам. Узнала много нового)

кейсы мотивируют) буду пробовать)

Алекс, держу за вас кулачки)

Александр, огромное спасибо за полезную статью.

Подскажите, для каких типов бизнеса наиболее подходит такой тип рекламных кампаний?

Сергей, благодарю за интерес к моей статье. Данный тип рекламных кампаний подходит исключительно для интернет-магазинов)

Спасибо за информацию! Полезно

Александр, я не очень поняла ценность статьи. Что было и что стало в результате именно Вашей работы? Если клиенты делали не правильно - покажите, что оне так.

Вижу какие-то скрины с красивыми цифрами, причем цены в рублях, наверное Вы работаете в России?

Елена, благодарю за интерес к моей статье.

Данные материалы были нацелены на то, чтобы осветить данный тип рекламных кампаний и показать, что они действительно могут работать и приносить прибыль интернет-магазинам.

Все скрины представлены из кабинетов бизнесов, которые работают на территории Украины.

Дело в том, что в Facebook на данном этапе не поддерживается валюта биллинга "гривна", поэтому используются рубли либо доллары(но выгоднее рубли - об этом я написал в статье и продублирую прямой текст для Вас: "Примечание: статистика отображается в рублях из-за того, что гривна пока не поддерживается как валюта биллинга в Facebook. К тому же, это помогает снизить расходы на клики, поскольку рекламный аукцион проводится в более дешевых рублях, а не долларах."

Для самостоятельной настройки рекламных кампаний "продажа товаров по каталогу Facebook" рекомендую просмотреть специально записанные для этого видеоролики:

1. Как создать рекламный аккаунт в Facebook: https://bit.ly/3ldUzLo

2. Как подключить Facebook Pixel: https://bit.ly/3fBOpUp

3. Как активировать и настроить товарный фид для Facebook: https://bit.ly/3lap7hd

4. Как запустить первую рекламную кампанию в Facebook: https://bit.ly/2V7A4W8

Надеюсь, я смог ответить на все Ваши вопросы и у Вас появится желание исправить оценку за данную статью - я старался

Александр,я подписчик вашего блога и хочу разобраться в информации указанной в статье.

Разве средняя цена за покупку это не средний чек?

общее кол-во покупок за весь период в данном случаем июнь,разве это не к-во продаж?

Иван, нет, не средний чек. Столбец "средняя цена за покупку" в данном случае указывает именно на стоимость транзакции, а не ее сумму.

Общее количество продаж смотрите в столбце "результаты". На данных скринах вообще не отображена информация касательно суммы заказов либо валового объема по ним - только количество и стоимость.

Добрый день!

1.Интернет-магазин одежды потратил бюджет: 53 000 ₽/мес = 700$;

1.2 Заработал 666$

средняя цена за покупку: 79,8 ₽ = 1$; * общее количество покупок за весь период: 666;

1.3 Результат 666$ - 700 $ = -40 $ убыток.

2 Интернет-магазин техники Apple

2.1 Потратил

бюджет на весь период: 84 450 ₽/мес = 1118$;

2.2 Заработал

средняя цена за покупку: 204.5 ₽ = 2.7$

х

общее количество покупок за весь период: 408;

=1101,6 $

2.3 Результат убыток

1101,6 $ - 1118 $= -16,4 $

3 Интернет-магазин обуви, одежды и аксессуаров

3.1 Потратил

бюджет: 974,50$/мес;

3.2 Заработал

средняя цена за покупку: 5,45$;

Х

общее кол-во покупок за весь период: 176;

= 959,2 $

3.3 Результат убыток

959,2 $ - 974,5 959,2 $= -15,3 $

Иван, благодарю за интерес к моей статье.

Вы потратили время на неправильную модель подсчетов, в кейсах идет информация о количестве заказов и стоимости одного заказа(одной покупке), а не о среднем чеке/реальной прибыли с одной транзакции, поэтому Ваш подсчет абсолютно некорректный.

Если бы там были такие цифры, как Вы написали, что бы это были за кейсы?)

Новий коментар
Оцінка