Інструменти Опубліковано: 18.04.2022

Як створити інтернет-магазин на Хорошопі та підключити до нього KeyCRM

Як створити інтернет-магазин на Хорошопі та підключити до нього KeyCRM

Поєднання інтернет-магазину та CRM є вкрай важливим для організації грамотної роботи бізнесу. Хорошоп, спільно з KeyCRM, розповіли про створення інтернет-магазину на платформі, необхідність підключення CRM та спільну інтеграцію.

Зміст статті
  1. Створення інтернет-магазину на Хорошопі
  2. Для чого потрібна CRM
  3. Переваги інтеграції Хорошоп та KeyCRM
  4. Як підключити інтеграцію Хорошоп та KeyCRM
  5. Вартість KeyCRM
  6. Висновок

Поєднання інтернет-магазину та CRM є вкрай важливим для організації грамотної роботи бізнесу. Хорошоп, спільно з KeyCRM, розповіли про створення інтернет-магазину на платформі, необхідність підключення CRM та спільну інтеграцію.

Створення інтернет-магазину на Хорошопі

Хорошоп — українська хмарна платформа для створення інтернет-магазинів. Сайти платформи забезпечені інтеграціями з сервісами оплати та доставок, функцією вивантаження товарів на маркетплейси, мобільною версією, безліччю SEO-налаштувань та іншими можливостями. Для запуску сайту не потрібно наймати розробників і займатися доробками — технічну підтримку та оновлення проводить сама платформа.

На період війни з росією, Хорошоп скасував стартовий платіж та зробив запуск сайту безкоштовним. Якщо ваш магазин працює на російській платформі, наприклад, InSales або Tilda, то фахівці Хорошопа допоможуть з переїздом. Можливості платформи дозволяють мінімізувати збитки для трафіку під час міграції.

Для запуску інтернет-магазину на Хорошопі мерчанту потрібно зробити кілька кроків.

  1. Залишити заявку на сайті платформи та отримати 7 днів безкоштовного тестового періоду.

  2. Надати менеджерам Хорошопу файл імпорту, щоб вони завантажили каталог товарів на сайт.

  3. Обрати зовнішній вигляд сайту з сотні варіантів або скомпілювати дизайн з різних частей шаблонів.

  4. Заповнити інформаційні сторінки та налаштувати інтеграції.

  5. Заплатити за обслуговування та почати продавати.

Важливим доповненням до сайту на Хорошопі стане інтеграція з KeyCRM, яка реалізована на платформі. CRM розширить можливості інтернет-магазину та зробить керування ним зручнішим.

Для чого потрібна CRM

CRM — це система для автоматизації бізнес-процесів, що дозволяє налагодити правильні стосунки з покупцями. Система виконує частину повсякденних завдань менеджера, що підвищує ефективність роботи. CRM веде базу клієнтів та історію спілкування з ними, аналізує роботу магазину та допомагає у просуванні. Завдяки інтеграціям із різними сервісами, CRM стає центром управління продажів, відправок та маркетингових активностей.

Переваги інтеграції Хорошоп та KeyCRM

  1. Вбудовані модулі для українських та міжнародних маркетплейсів — Rozetka, Prom, Etsy, Amazon, eBay. З їх допомогою ви зможете розширювати географію своєї діяльності та отримувати ще більше продажів. 

  2. Зручні модулі для всіх основних поштових служб: Нова Пошта, Укрпошта, Justin, UPS, DHL. Інтеграція для відправлення замовлень включає можливість друку ТТН, авто-відстеження доставки, історію руху посилки, зміну статусів.

  3. Повноцінний складський облік: оприбуткування, списання, автоматичний резерв товарів, декілька складів, історія руху товарів.

  4. Товарний каталог, якого немає в російських сервісах: зображення, характеристики, модифікації, статті, штрихкоди та багато іншого. 

  5. Окремий розділ для ведення фінансів: облік витрат, оплат, інтеграції з банками та платіжними системами, звіт про прибутки та збитки.

  6. Доступ для співробітників з гнучкими ролями та налаштуваннями для обмеження перегляду будь-якої вибраної інформації.

  7. Чати для Telegram, Viber, прийом e-mail та незабаром повідомлень з Instagram. 

  1. Аналіз будь-яких ваших активностей.

  2. Легкі та зрозумілі налаштування завдяки базі знань. Інструкції для багатьох дій та кожної інтеграції дозволяють обслуговувати CRM самостійно, без спеціальних технічних навичок.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Як підключити інтеграцію Хорошоп та KeyCRM

Інтеграція доступна для клієнтів Хорошопу, які мають тариф з API. Для підключення магазину на Хорошопі до KeyCRM, виберіть платформу як «Джерело» в інтерфейсі системи, вкажіть адресу свого сайту та введіть дані для входу в адмін-панель. Після короткої перевірки магазин з’явиться в переліку джерел. Докладніше про те, як налаштувати інтеграцію читайте в інструкції.

Після додавання магазину, в CRM провантажаться всі ваші замовлення за останні 2 місяці. Надалі вони автоматично підтягуватимуться кожні 15 хвилин. Каталог товарів повністю оновлюється раз на день. Якщо у вас кілька сайтів на Хорошопі, то в KeyCRM ви зможете керувати будь-якою кількістю ваших магазинів з одного кабінету.

Вартість KeyCRM

У статті про переїзд з російських CRM Хорошоп розповів чому важливо відмовлятися від сервісів агресора, наприклад Бітрікс24 та AmoCRM. Однією із додаткових причин міграції на KeyCRM стане економія бюджету. Клієнти платять 19 $ на місяць + $ 9 за кожні 200 виконаних замовлень. Використовувати систему може вся команда, тому що плата йде за компанію, а не кількість співробітників. Також KeyCRM запустила партнерську програму для всіх, хто був інтегратором російських CRM-систем. Детальніше дізнатися про неї можна за посиланням.

Висновок

Зручна інтеграція Хорошоп та KeyCRM автоматизує роботу вашого інтернет-магазину. У вас з’являться нові можливості, за допомогою яких ви покращите якість обслуговування та підвищите продажі. Відмова від російських сервісів стане для вас корисною у технічному, економічному та моральному плані.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів