Перенесемо ваш сайт з Tilda на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Поєднання інтернет-магазину та CRM є вкрай важливим для організації грамотної роботи бізнесу. Хорошоп, спільно з KeyCRM, розповіли про створення інтернет-магазину на платформі, необхідність підключення CRM та спільну інтеграцію.

Створення інтернет-магазину на Хорошопі

Хорошоп — українська хмарна платформа для створення інтернет-магазинів. Сайти платформи забезпечені інтеграціями з сервісами оплати та доставок, функцією вивантаження товарів на маркетплейси, мобільною версією, безліччю SEO-налаштувань та іншими можливостями. Для запуску сайту не потрібно наймати розробників і займатися доробками — технічну підтримку та оновлення проводить сама платформа.

На період війни з росією, Хорошоп скасував стартовий платіж та зробив запуск сайту безкоштовним. Якщо ваш магазин працює на російській платформі, наприклад, InSales або Tilda, то фахівці Хорошопа допоможуть з переїздом. Можливості платформи дозволяють мінімізувати збитки для трафіку під час міграції.

Для запуску інтернет-магазину на Хорошопі мерчанту потрібно зробити кілька кроків.

  1. Залишити заявку на сайті платформи та отримати 7 днів безкоштовного тестового періоду.

  2. Надати менеджерам Хорошопу файл імпорту, щоб вони завантажили каталог товарів на сайт.

  3. Обрати зовнішній вигляд сайту з сотні варіантів або скомпілювати дизайн з різних частей шаблонів.

  4. Заповнити інформаційні сторінки та налаштувати інтеграції.

  5. Заплатити за обслуговування та почати продавати.

Важливим доповненням до сайту на Хорошопі стане інтеграція з KeyCRM, яка реалізована на платформі. CRM розширить можливості інтернет-магазину та зробить керування ним зручнішим.

Для чого потрібна CRM

CRM — це система для автоматизації бізнес-процесів, що дозволяє налагодити правильні стосунки з покупцями. Система виконує частину повсякденних завдань менеджера, що підвищує ефективність роботи. CRM веде базу клієнтів та історію спілкування з ними, аналізує роботу магазину та допомагає у просуванні. Завдяки інтеграціям із різними сервісами, CRM стає центром управління продажів, відправок та маркетингових активностей.

Переваги інтеграції Хорошоп та KeyCRM

  1. Вбудовані модулі для українських та міжнародних маркетплейсів — Rozetka, Prom, Etsy, Amazon, eBay. З їх допомогою ви зможете розширювати географію своєї діяльності та отримувати ще більше продажів. 

  2. Зручні модулі для всіх основних поштових служб: Нова Пошта, Укрпошта, Justin, UPS, DHL. Інтеграція для відправлення замовлень включає можливість друку ТТН, авто-відстеження доставки, історію руху посилки, зміну статусів.

  3. Повноцінний складський облік: оприбуткування, списання, автоматичний резерв товарів, декілька складів, історія руху товарів.

  4. Товарний каталог, якого немає в російських сервісах: зображення, характеристики, модифікації, статті, штрихкоди та багато іншого. 

  5. Окремий розділ для ведення фінансів: облік витрат, оплат, інтеграції з банками та платіжними системами, звіт про прибутки та збитки.

  6. Доступ для співробітників з гнучкими ролями та налаштуваннями для обмеження перегляду будь-якої вибраної інформації.

  7. Чати для Telegram, Viber, прийом e-mail та незабаром повідомлень з Instagram. 

  1. Аналіз будь-яких ваших активностей.

  2. Легкі та зрозумілі налаштування завдяки базі знань. Інструкції для багатьох дій та кожної інтеграції дозволяють обслуговувати CRM самостійно, без спеціальних технічних навичок.

Як підключити інтеграцію Хорошоп та KeyCRM

Інтеграція доступна для клієнтів Хорошопу, які мають тариф з API. Для підключення магазину на Хорошопі до KeyCRM, виберіть платформу як «Джерело» в інтерфейсі системи, вкажіть адресу свого сайту та введіть дані для входу в адмін-панель. Після короткої перевірки магазин з’явиться в переліку джерел. Докладніше про те, як налаштувати інтеграцію читайте в інструкції.

Після додавання магазину, в CRM провантажаться всі ваші замовлення за останні 2 місяці. Надалі вони автоматично підтягуватимуться кожні 15 хвилин. Каталог товарів повністю оновлюється раз на день. Якщо у вас кілька сайтів на Хорошопі, то в KeyCRM ви зможете керувати будь-якою кількістю ваших магазинів з одного кабінету.

Вартість KeyCRM

У статті про переїзд з російських CRM Хорошоп розповів чому важливо відмовлятися від сервісів агресора, наприклад Бітрікс24 та AmoCRM. Однією із додаткових причин міграції на KeyCRM стане економія бюджету. Клієнти платять 19 $ на місяць + $ 9 за кожні 200 виконаних замовлень. Використовувати систему може вся команда, тому що плата йде за компанію, а не кількість співробітників. Також KeyCRM запустила партнерську програму для всіх, хто був інтегратором російських CRM-систем. Детальніше дізнатися про неї можна за посиланням.

Висновок

Зручна інтеграція Хорошоп та KeyCRM автоматизує роботу вашого інтернет-магазину. У вас з’являться нові можливості, за допомогою яких ви покращите якість обслуговування та підвищите продажі. Відмова від російських сервісів стане для вас корисною у технічному, економічному та моральному плані.

Новий коментар
Оцінка