Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Хорошоп розуміє важливість підвищення середнього чека для інтернет-магазинів, тому розробив численні функції, які допомагають у цьому. Ми описали головні з них.

Супутні товари

Купуючи комп'ютер, клієнт може придбати до нього навушники, мишку, крісло тощо. Ці товари можна пропонувати в картці товарів та в кошику. Ви одночасно мотивуєте клієнтів купити ці товари у вас і полегшуєте їм життя. Вони раді купити все необхідне в одному місці, щоб не платити кілька разів за доставку.

Дисконтна програма

Запропонуйте користувачам знижки, які будуть збільшуватися в залежності від суми, витраченої в інтернет-магазині. Це підвищить середній чек і збільшить тривалість життя клієнтів. Надалі багато хто з них продовжить купувати у вас, щоб отримати максимальну знижку.

Продаж комплектів зі знижкою

Цим інструментом часто користуються ювелірні магазини, які до вибраного користувачем браслету пропонують сережки та кулон з набору. Найчастіше, інтернет-магазинам вигідніше продати кілька товарів зі знижкою, ніж один за повну ціну.

Акції з обмеженням за часом

Помітивши зворотний відлік акції, частина покупців поспішить купити товар, поки це можна зробити зі знижкою. Елементарний психологічний прийом, але ж працює. Цей метод збільшує кількість проданих товарів, а значить і підвищує середній чек інтернет-магазину.

Подарункові товари

Подарунки підвищують цінність товару та мотивують користувачів на покупку. На багатьох з них слово «безкоштовно» діє безвідмовно.

Безкоштовна доставка від певної суми

Можна запропонувати клієнтам безкоштовну доставку, але лише від певної суми замовлення. Завдяки цьому, користувачі будуть докуповувати додаткові товари, щоб все замовлення їм надіслали безкоштовно.

Крім цих інструментів, Хорошоп розробив безліч інших маркетингових можливостей: стікери на картках товарів, опрацювання кинутих кошиків тощо. Щоб оцінити їх на практиці, залиште заявку та безкоштовно протестуйте власний інтернет-магазин протягом 14 днів.

Висновки

Ми розповіли, як підвищити середній чек, приносячи при цьому користь покупцям. Збільшення середнього чека відбудеться завдяки тому, що ви запропонуєте клієнтові супутні послуги, допоможете вибрати товари або подаруєте йому товар безкоштовно. Завдяки цьому, ви не тільки підвищите свої продажі, але і знайдете вдячних клієнтів, які будуть купувати у вас протягом тривалого часу.

Комментарии