Висока конкуренція на ринку формує суворі вимоги до функціоналу інтернет-магазинів. Хорошоп розробив численні маркетингові інструменти, які допомагають просувати товари та збільшувати середній чек. У цьому матеріалі ми описали, як збільшити оборот інтернет-магазину за допомогою маркетингових можливостей Хорошопу.

Стікери на мінікартках товарів

Стікери дозволяють привернути увагу покупців до товарів. Вони яскраві, тому відразу приковують до себе погляд. Інтернет-магазини можуть використовувати стікери декількох видів.

Знижки

Цей стікер показує розмір знижки у відсотковому співвідношенні. Його можна застосувати як до конкретного товару, так і до цілої категорії.

Новинка

Цей стікер використовують, щоб привернути увагу до нових надходжень і колекцій.

Подарунок

Стікер із фотографією подарунка, особливо якщо він досить цінний, обов'язково приверне увагу покупців.

Хіт

Використовується для популярних товарів та для позицій, на які потрібно підвищити попит.

Відео

У користувачів інтернет-магазинів багато сумнівів: чи підійде товар, чи гарна якість, як річ виглядатиме вживу. Якісне відео допоможе частково розвіяти ці сумніви, адже користувач зможе розглянути товар з усіх сторін.

 

Стара перекреслена ціна

Стара перекреслена ціна — ще один спосіб позначити знижку на товар. Користувач може побачити її на прев'ю і всередині картки товару.

Система накопичувальних знижок

Це програма лояльності, яка мотивує покупців робити повторні покупки. Розмір знижки зростає разом з сумою, яку вони витратили в інтернет-магазині.

Купони та сертифікати на знижку

В адмінці можна генерувати коди на знижки з певними умовами. Їх можна пропонувати клієнтам в розсилці, розміщувати їх на подарункових картках, сертифікатах тощо. Дію купона або подарункового сертифіката можна обмежити певною категорією або брендом.

Подарункові товари

Люди люблять подарунки, особливо якщо вони якісні та корисні. Подарунком може бути супутній товар або приємна дрібниця.

Комплекти товарів

Комплекти дозволяють збільшити середній чек завдяки продажу додаткових товарів та аксесуарів. У Хорошопі є спеціальний функціонал, який дозволяє додавати товари до комплекту, розраховувати його остаточну вартість і робити на нього знижку.

Зворотній відлік акції

Ще один спосіб, який допомагає переконати покупця якнайшвидше купити товар. На сторінці товару знаходиться блок зі зворотнім відліком і описом умов акції. А на мінікартці товару з'являється додатковий стікер, який показує, скільки часу залишилося до закінчення акції.

Так виглядає зворотній відлік у картці товару
Зворотній відлік на превью товару

Покинутий кошик

Якщо покупець поклав товари до кошика, але з якоїсь причини не оформив покупку, за деякий час він отримає email з нагадуванням про забуті товари та пропозицією оформити замовлення.

Блок «Також рекомендуємо придбати» в кошику

Рекомендовані товари дозволяють підвищити середній чек. Якщо покупець додасть до кошика товар і побачить пропозицію купити інші цікаві йому товари, він з великою ймовірністю придбає ще щось.

Пов'язані товари в картці товару

Це теж персоналізовані рекомендації, але вони знаходяться не у кошику, а на сторінці товару.

Кнопка «Повідомити, коли з'явиться»

Цей інструмент корисний користувачам, які хочуть придбати товар, якого поки немає в наявності. Після заповнення форми, клієнтові прийде повідомлення про те, що потрібний йому товар з'явився на сайті. Інтернет-магазинам також вигідна її наявність, адже зростає ймовірність, що клієнт все ж купить товар пізніше, замість того, щоб піти на інший сайт.

Підіб’ємо підсумки

Маркетингові інструменти допомагають привернути увагу покупців до товару, збільшити середній чек, а також мотивують їх купити товар просто зараз. Хорошоп постійно працює над удосконаленням маркетингових можливостей інтернет-магазинів.

Комментарии