У статті про запуск хмари ми обіцяли, що перехід на новий формат роботи звільнить більше часу, який ми витратимо на розвиток продукту і впровадження нових функцій. За півроку ми випустили 5 релізів, і тепер хочемо розповісти про найважливіші та найцікавіші функції.

Фід для Google Merchant Center

За допомогою сервісу Google Merchant Center можна публікувати товарні оголошення в результатах пошуку і рекламних оголошеннях. Виглядають такі оголошення як мінікартки з фото, назвою, ціною та іншими важливими характеристиками.

Функція «Не дзвонити для підтвердження замовлення»

При оформленні замовлення клієнт може поставити галочку навпроти пункту «Не дзвонити для підтвердження замовлення».

Також можна додати підказку, яка буде висвітлюватися при наведенні на значок праворуч.

Угода при оформленні замовлення

Поруч з кнопкою «Оформити замовлення» з'явилося повідомлення про те, що оформляючи замовлення, покупець погоджується з угодою, призначеною для користувача. Текст угоди можна залишити стандартним або замінити на власний.

Знижки на категорії та бренди

Дію купону або подарункового сертифікату тепер можна обмежити певною категорією або брендом. Після оформлення замовлення і активації купону, в корзині з'явиться значок зі знижкою на товари певної категорії або бренду.

Нові мінікартки

Ми значно розширили можливості налаштування мінікарток.

Раніше мінікартки були стандартними, їх кількість і розмір адаптувалися під екран користувача. Тепер з'явилася можливість самостійно задати розмір: маленький, середній та великий. На екрані ноутбука розміром в 15" мінікартки виглядають так.

Маленький розмір мінікартки

Середній розмір мінікартки

Великий розмір мінікартки

Для підписів і кнопок з'явилися нові варіанти форматування і відображення.

Google Invisible Recaptcha

Для зменшення кількості фейкових замовлень та звернень від ботів, ми впровадили сервіс Google Invisible Recaptcha. Сервіс відстежує активність користувачів і пропонує прості завдання тим, кого вважає «підозрілими». Більшість користувачів не побачать капчу. Сервіс працює для всіх форм на сайті. За замовчуванням функція відключена.

Редагування CSS в адмінці

Дизайн тепер можна зробити більш індивідуальним завдяки написанню власних CSS. Код шаблона недоступний для редагування, але додані класи мають перевагу перед існуючими.

Чат в адмінці

Щоб оперативніше вирішувати питання та допомагати клієнтам, ми додали чат в адмінпанель сайту. Середній час відповіді на звернення в робочі години — 5 хвилин.

Завантаження файлів для зовнішніх сервісів

Деякі зовнішні сервіси вимагають завантаження своїх файлів у корінь сайту. Тепер це можна зробити самостійно в адмінпанелі сайту.

Pixel Facebook

Піксель допомагає ефективніше налаштовувати рекламу інтернет-магазину в Facebook. Наприклад, показувати рекламу того товару, який користувач дивився раніше на сайті. Детальніше про це читайте в довідковому центрі Facebook.

Піксель тепер інтегровано в платформу. Для того, щоб він почав працювати, потрібно тільки вказати ідентифікатор. Після цього почне передаватися інформація про події на сайті.

Крім стандартних подій, ми також додали:

  • успішне оформлення замовлення (купівля);

  • запит зворотного дзвінка (генерація ліда);

  • підписка на розсилку (генерація ліда);

  • успішна реєстрація;

  • початок оформлення замовлення;

  • додавання товару в корзину;

  • відвідування сторінки товару.

Налаштування швидкого замовлення

Ми додали можливість регулювати кількість полів у формі. З обов'язкових залишився лише номер телефону. Також саму функцію швидкого замовлення можна відключити.

Кнопка оплати замовлення в особистому кабінеті

Оплатити замовлення тепер можна в особистому кабінеті. Після підтвердження замовлення менеджером, в особистому кабінеті покупця з'являється кнопка «Оплатити». Посилання на оплату також приходить на електронну пошту.

 

Додавання товарів до корзини, використовуючи лічильник в мінікартці

Додати кілька однакових товарів тепер можна з мінікартки за допомогою лічильника. Лічильник з'являється при наведенні на кнопку «Купити», а також у кошику після додавання товару.

Модальна галерея у мобільній версії

Галерея для перегляду фото на сторінці товару тепер працює і в мобільній версії. Інтерфейс адаптовано для зручного використання на тач-екранах смартфонів і планшетів.

Експорт списку покупців

При необхідності, наприклад, для деяких зовнішніх сервісів, можна вивантажити список покупців у Excel. У файл потраплять поля: ім'я та прізвище, email, номер телефону, місто та дата реєстрації.

Детальніше про оновлення читайте в нашій базі знань.

Про всі ці оновлення та їх налаштування ми розповідали на вебінарі, який можна подивитися в записі.

Ми намагаємося впровадити в платформу всі необхідні функції, щоб зробити роботу інтернет-магазинів ефективнішою. Тому для нас дуже важлива ваша думка. Напишіть в коментарях, яких функцій вам бракує. Найбільш затребувані ми поставимо в план на розробку.

Комментарии