Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

10 і 11 лютого в Києві пройшов перший український eCommerce Hackathon.

Ми брали участь в якості основної платформи та допомагали командам за два дні створити інтернет-магазин: від ідеї до готового сайту та наповнення товарами. Половина команд до кінця другого дня отримали готові магазини, а два з них вже повноцінно працюють.

Про захід

Мета Хакатону — допомогти командам з хорошою ідеєю створити власний бізнес за 2 дні. Захід складався з двох частин: практичної та теоретичної.

Теоретична частина — це лекції від експертів у ecommerce про розробку бізнес-моделі, маркетинг, фінанси, податки, правильну структуру інтернет-магазину тощо. Під час практичної частини команди разом зі своїми менторами, фахівцями в ecommerce, розробляли бізнес-модель, продумували стратегію маркетингу та наповнювали інтернет-магазин товарами. В кінці другого дня учасники підготували презентації, які представили експертам і членам журі.

Команди

Всього організатори отримали понад 180 заявок на участь. Серед них були як цілі команди, так і окремі учасники, у когось вже була сформована ідея, у когось — лише бажання взяти участь. Для участі відібрали 36 осіб.

Головним критерієм відбору стала наявність цікавої ідеї та її перспективність. Всього вийшло 10 команд. Серед ідей були такі:

  • інтернет-магазин спорядження для занять скандинавської ходьбою;

  • інтернет-магазин альтернативних джерел енергії;

  • інтернет-магазин функціональних напоїв;

  • інтернет-магазин конструктора меблів;

  • інтернет-магазин натуральної косметики.

Як проходила робота?

Перший день розпочався з представлення команд і вибору менторів шляхом жеребкування.

ecommerce hackathon

Після того як команди познайомилися зі своїми менторами, пройшов теоретичний блок, присвячений розробці бізнес-моделі, маркетингу, фінансовим і юридичним питанням.

ecommerce hackathon

У другій половині дня команди разом зі своїми наставниками розробляли бізнес-модель і наповнювали інтернет-магазин.

ecommerce hackathon

Спеціально для учасників Хакатону ми попередньо розробили 5 варіантів дизайну. Кожна команда вибрала для себе найбільш доречний варіант.

ecommerce hackathon

Після вибору дизайну, команди зайнялися розробкою структури сайту та його наповненням. Фахівці відділу підтримки Хорошопу були присутні на Хакатоні для допомоги. На виконання цього завдання в учасників було всього декілька годин, тому допомога наших фахівців була дуже доречною.

ecommerce hackathon

ecommerce hackathon

Другий день розпочався з теоретичного блоку, присвяченого онлайн-платежам та інтеграції API Нова Пошта.

ecommerce hackathon

Далі була практична частина, де учасники впроваджували інтеграцію з Новою Поштою і будували план з підключення інших сервісів. Допомагали командам фахівці Хорошопу та Нової Пошти. Це завдання всі команди вирішили досить швидко, адже в Хорошопі вже є готова інтеграція зі службою доставки Нова Пошта.

ecommerce hackathon

ecommerce hackathon

Після обіду розпочалася підготовка фінальних презентацій. Це був найвідповідальніший момент Хакатону, адже саме за фінальними презентаціями журі оцінювали учасників і вибирали переможців.

ecommerce hackathon

У кожної команди було 10 хвилин на презентацію свого проекту.

ecommerce hackathon

Після кожної презентації у членів журі був час, щоб задати питання учасникам команд і краще розібратися в ідеї. Потім була нарада, на якій вибрали переможців і команди, які зайняли 2 і 3 місце. Найвищий бал отримали проекти з найбільш перспективною ідеєю і пропрацьованим планом розвитку.

ecommerce hackathon

Перше місце — інтернет-магазин функціональних напоїв. До кінця другого дня магазин був повністю готовий, а зараз вже працює.

ecommerce hackathon

Друге місце — інтернет-магазин органічної косметики.

ecommerce hackathon

Третє місце — інтернет-магазин дитячих ліжок.

ecommerce hackathon

 

Всі учасники Хакатону отримали від Хорошопу готовий інтернет-магазин і безкоштовну річну підписку. Команда, яка зайняла перше місце, також отримала призи від партнерів та організаторів.

Організатори та партнери заходу

Організатором заходу стала компанія Ukrainian E-commerce Expert. Компанія допомагає розвивати ринок e-commerce в Україні, в тому числі за рахунок проведення подібних заходів. Головними спонсорами стали компанії Нова Пошта, UaPay і Хорошоп. Місце проведення — Creative Quarter.

Ми дякуємо організаторам і партнерам за можливість взяти участь в заході. А також всім учасникам команди, яким вдалося виконати таку велику роботу в стислі терміни.

ecommerce hackathon

Це був цікавий досвід як для нас, так і для учасників. Готовий інтернет-магазин за два дні — це виклик, з яким, на щастя, команди успішно впоралися. Безумовно, попереду ще багато роботи. Однак відмінний старт покладено, і ми будемо далі активно допомагати командам в розвитку їх бізнесу!

Комментарии