Що найкраще продавати в інтернеті у 2023 році

Що вигідно продавати в інтернеті — як вибрати нішу для інтернет магазину

Кількість онлайн-покупок в Україні не тільки повністю відновилась до показників січня 2022 року, а вже встигла перегнати їх. Якщо ви відкладали запуск власного інтернет-магазину — саме час повернутись до цієї ідеї. Зібрали для вас список популярних товарів, з якими найкраще виходити на ринок просто зараз.

Зміст статті
  1. Топ-10 популярних товарів для інтернет-магазину
  2. Чому варто чітко визначитись з нішею
  3. Які особливості товарів важливо враховувати
  4. Висновок

Згідно зі статистикою Хорошоп, у квітні цього року кількість онлайн-замовлень в Україні майже на чверть більша, ніж до повномасштабного вторгнення. Попри непросту ситуацію в країні, запуск власного інтернет-магазину зараз буде дуже вчасним.

Перш ніж почати бізнес, важливо визначитись з нішею. Цей крок окреслить майбутнє вашої справи: можливий прибуток, перспективи зростання, розширення асортименту тощо. Раніше ми розповідали про те, як правильно обрати нішу. В цьому матеріалі розкажемо про товари, які найвигідніше продавати в інтернеті. 

Створюйте власний інтернет-магазин на Хорошоп вже сьогодні. Безкоштовний тестовий період 7 днів
Залишити заявку
image

Топ-10 популярних товарів для інтернет-магазину

Ми проаналізували дані кількох українських маркетплейсів і сервісу Google Trends та склали список товарів, з якими найкраще запускати бізнес цього року.

  1. Електроінструменти. За статистикою Google Trends, зараз українці активно відбудовують та ремонтують. За останні півроку запити «Шурупокрут» та «Електричний дриль» стали популярнішими на 10-20%, при тому, що попит на них завжди стабільно високий.

Попит можна помітити навіть за кількістю відгуків на маркетплейсах
  1. Корм для тварин. За статистикою Promodo, магазини зоотоварів найкраще перенесли економічну нестабільність перших місяців повномасштабної війни. Це, мабуть, єдина категорія продуктів, в якій середній чек в лютому 2022 був більшим за січневий. З того часу попит на цю продукцію суттєво не падав і тримається на високому рівні.

Навіть за мінімальних витрат на рекламу, користувачі активно купують зоотовари
  1. Меблі. Облаштування житла — завжди актуальна тема. Плюс цієї категорії — відсутність чіткої сезонності, попит трішки зростає навесні та восени та лишається високим протягом всього року.

  2. Кавоварки. Згідно з опитуваннями «Кантар Україна», більш як 40% українців, що п’ють каву, готують напої вдома, тож власна кавоварка обов’язково має бути на їхній кухні. Крива попиту на цю групу товарів стабільно тримається на високих показниках. 

  3. Дитячі товари. Ця категорія завжди в топі, а за час війни її популярність стала ще вищою через внутрішню міграцію. Сім’ї покидали небезпечні території з мінімальним багажем, тож візочки, одяг, іграшки та інше необхідне купували вже в новій домівці. 

  4. Телефони. Попит на ці гаджети завжди стабільно високий, адже це одна з найнеобхідніших речей. За даними OLX, смартфон став найпопулярнішим товаром 2022 року. 

Як видно з графіку Google Trends, інтерес до телефонів стабільно тримається на високих значеннях
  1. Навушники. Комплектуючі для телефонів очікувано займають наступну сходинку в топі категорій. Серед усіх аксесуарів найвищий попит мають саме навушники.

  2. Ноутбуки. Через війну став поширеним дистанційний формат роботи та навчання, тож ноутбук потрібен українцям будь-якого віку. До того ж потреба у легких та мобільних комп’ютерах регулярно виникає у військових, що теж підтримує постійний попит.

  3. Розумні годинники. Ще на початку минулого року вони не викликали особливого інтересу в українських покупців, зараз же стають все актуальнішими.

Динаміка інтересу до розумних годинників за даними Google Trends
  1. Спортивні костюми. Ще під час локдаунів користувачі активно купували зручний практичний одяг, зараз ця тенденція тільки зміцнюється. 

Ми обрали не просто трендові товари, а ті, що утримують стабільні показники зацікавленості користувачів протягом довгого часу. Однак, ринок постійно змінюється і не всі прогнози експертів справджуються. Кілька місяців тому шалено популярними в Україні були павербанки та зарядні станції, а зараз попиту на них майже немає. Про те, як шукати популярні товари самостійно в нашому блозі є окремий матеріал.

Чому варто чітко визначитись з нішею

Найголовніша цінність будь-якого бізнесу — його цільова аудиторія. Саме правильний вибір ніші та концентрація на розвитку цього напряму забезпечать вам довіру покупців, а в майбутньому допоможуть успішно масштабуватись.

Наприклад, ви маєте магазин плівкової фототехніки: раритетні фотоапарати, рідкісні об’єктиви та вінтажні чохли до них, обладнання для проявки тощо. Але одного дня ви вирішили продавати цифрову техніку, щоб залучити ширшу аудиторію й збільшити середній чек. Ймовірно, у вас вийде. Розглянемо таку стратегію трішки детальніше.

Якщо раніше у вас був атмосферний магазин з плівковими раритетами, то після доповнення асортименту звичайними дзеркалками, він поступово втратить свій шарм. Коли є відчуття, що ваш магазин стає улюбленим і особливим, при масштабуванні обов’язково враховуйте особливості аудиторії. Не поєднуйте професійних фотографів на «цифру» та людей, що намагаються відродити плівкову фотографію. Останні просто з часом перестануть повертатись до вас. 

Вдала стратегія для цього напряму — стати топовим продавцем у вузькій ніші. Працювати над асортиментом, робити його цікавішим та якіснішим, спрямовувати рекламу на тих, кому цікавий саме цей напрям фотографії. Поступово ваш бренд почне асоціюватись з плівкою, вас радитимуть знайомим як професійний спеціалізований магазин.

Це стосується не кожної ніші. Якщо ви продаєте одяг, то стратегія із зосередженням тільки на джинсах працюватиме погано. Якщо вашій аудиторії сподобається якість товарів, вона захоче повністю одягнутись у вас. Тоді розширення асортименту буде дуже доречним. Досліджуйте своїх покупців та особливості ніші — це допоможе правильно розвивати бізнес.

Які особливості товарів важливо враховувати

Коли ви обиратимете групу товарів для вашого магазину — дайте собі час подумати. Важливо врахувати і ваш особистий інтерес, і ринкові метрики, такі як маржинальність та рівень попиту на товар. Ось кілька корисних прийомів для тих, хто збирається відкрити власний інтернет-магазин у 2023 році.

  1. Cross-sell. Наприклад, ви продаєте смартфони. Коли ваш покупець додає товар до корзини, то отримує пропозицію придбати чохол, захисне скло чи кабель додатково. Перехресні продажі — гарний спосіб підвищити середній чек. Для власника нового гаджета такі дрібнички актуальні, йому буде зручно замовити їх одразу в тому ж місці, без додаткових зусиль. 

  2. Аудиторія з пристрастю. Наприклад, власники домашніх тварин можуть витрачати значно більше коштів на свого улюбленця, ніж на себе. Такі клієнти завжди купуватимуть корм, смаколики, цікаві іграшки, повідки й аксесуари, щоб зробити життя чотирилапих комфортнішим. А ви завжди будете поряд, щоб запропонувати їм необхідні товари. 

  3. Продукти, які складно знайти локально. Коли у вас інтернет-магазин кавоварок, то немає сенсу починати продавати каву. Її ваші покупці шукатимуть в кав’ярнях біля дому, де можна понюхати зерна або навіть спробувати готовий напій, порівняти різні сорти. А от знайти в місцевих магазинах гейзерну кавоварку для індукційної плити не так просто, тож такий товар частіше шукатимуть онлайн. 

  4. Невисока ціна. На старті краще не зосереджуватись на дорогих товарах, адже вони вимагають значних інвестицій. Це ризиковано, особливо за відсутності великого стартового капіталу та досвіду. Якщо ви збираєтесь продавати ноутбуки, то краще для початку обирати для свого магазину оптимальні та бюджетні моделі. Гарна ідея — запропонувати покупцям можливість кредитування чи розстрочки. На платформі Хорошоп можна налаштувати оплату частинами для інтернет-магазину

Висновок

Тепер у вас є приблизний список можливих категорій для вашого майбутнього бізнесу. Обирати товари для інтернет-магазину треба виважено та враховувати багато факторів: ціна, попит, маржинальність, аудиторія тощо. Радимо не поспішати та спершу уважно дослідити нішу, яка вас цікавить. Уявіть свого покупця, вивчіть його шлях від виникнення потреби до покупки та врахуйте тенденції ринку. Коли визначитесь з групою товарів — можна починати працювати над створенням зручного та надійного сайту для інтернет-магазину.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 12

Доброго дня хороший бізнес це косметика +++.

Спасибо за полезную информацию! Все говорят что продавать косметику это выгодно. Видимо потому что наценка очень большая.

Роналд, вам спасибо за положительный фидбек!

Вы правы, это выгодно и спрос на нее растет. По данным Euromonitor International, в 2019 году категория товаров для красоты и здоровья выросла на 17,3%. Плюс большие площадки в этой нише отметили, что во время локдауна спрос на косметику также повысился.

Салют ! Выскажу свое мнение ! К примеру если торгуешь на начальном этапе сигаретами IQOS , то вряд ли запросто перейдешь на торговлю бойлерами ( водонагреватели электрические ) или счетчиками воды ! Это как выбор собутыльника , он проверен и донесет . Может автор статьи расскажет как с определенной категории перепрыгнуть на другую не открывая новый магазин ?

Эдуард, здравствуйте! Согласна с вами, резкий переход на совершенно другую тематику - это сложно как для владельца, которому нужно налаживать контакт с новыми поставщиками, так и для менеджеров, которым нужно будет изучать характеристики абсолютно иных товаров. Именно из-за этих сложностей владельцы интернет-магазинов чаще всего расширяют ассортимент товарами из той же или хотя бы смежной ниш.

Но если вы отлично разбираетесь и в IQOS, и в бойлерах, все намного проще. Дизайны интернет-магазинов на Хорошопе достаточно универсальны, поэтому вы можете просто удалить ведь контент, связанный с IQOS, и залить информацию о бойлерах. Вероятно, вам нужно будет поменять название домена, если оно связано с IQOS, но это тоже не слишком сложно.

В любом случае, удачи в ваших начинаниях!

katerina.yankovenko, Спасибо . Поговорим ... вопрос цены и результата ваших услуг с кем можно обсудить ?

Второй вопрос : Мелочью конечно торговать легче , тут стимулом для покупки порой выступает цена . Но рынок шире . Людям нужны унитазы , ванные ...и даже мыльно рыльные принадлежности упакованные к примеру в дозатор . Не могли бы Вы создать пару , тройку статей с анализом к примеру продаж :

Сантехники ( Умывальники ...биде , душ кабины )

Малой строительной техники ( бетономешалки ...леса строительные , пневмоинструмент и т.д. )

Бытовой техники ( пылесосы , стиральные машины , кухонные панели ) и какие в этом подводные камни . На Гугл тренд график этих продаж за год равен практически 10 % . Странно ...

И самое главное как по Вашему должен выглядеть каждый из этих магазинов . Продают они ведь порой продукцию не за 500 грн !!! Спасибо ...

Эдуард, если вы хотите протестировать интернет-магазин на Хорошопе, введите ваш email либо вверху, либо внизу сайта. С вами свяжется один из менеджеров, с которым вы сможете обсудить цены и результат наших услуг.

Относительно серии статей с анализом разных ниш - спасибо, неплохая идея. Добавлю ее в контент-план :)

katerina.yankovenko, не не не не так. Вы смотрите новинку выпущенную на последней неделе (не сигареты).

Добрый день, мне понравилась ваша статья. Она интересная, хорошо написана, изображения помогают лучше разобраться в этой теме, особенно когда ты новичок, ведь посмотреть лучше, чем услышать. Она полезна для продвижения и создания своего магазина, если правильно выбрать платформу. В целом, отличная статья!

По-моему, тут как в песне, главное не что, а как. У меня есть друзья, которые успешно продают на Виолити старину, а есть те, кто не могут продать ширпотреб. Форма подачи, умение найти целевую аудиторию, да и много чего тут играет роль

Роман Мейер, Согласны с вами, Роман. Но все же и выбор ниши важен. Пусть даже это и не главное.)

Роман Мейер,

Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів