Інтернет-магазин Опубліковано: 11.07.2023

Огляд 12 головних каналів продажу в 2023 році

Канали продажів 2023: види, ефективність, використання

Які канали продажів краще за все підходять для інтернет-магазинів? Зібрали для вас 12 каналів продажу, що ефективно працюють в 2023 році.

Зміст статті
  1. Власний сайт
  2. B2B-продажі
  3. Дилерство
  4. Маркетплейси
  5. Прайсагрегатори
  6. Магазин в Facebook
  7. Магазин в Instagram
  8. Магазин в TikTok
  9. Google Shopping
  10. Контекстна реклама
  11. Таргетована реклама
  12. Телефонний маркетинг
  13. Висновок

Канали продажів — це шляхи реалізації товарів, які використовує продавець. Якщо в офлайн-бізнесі перелік таких каналів обмежений, то в інтернеті все інакше. Інтернет-магазини можуть одночасно використовувати низку каналів продажів і отримувати прибуток від кожного з них.

В цій статті ми зібрали топ-12 найкращих каналів продажу в інтернеті. Ви дізнаєтесь про їхні можливості та переваги. Зауважимо, що канали розташовані у довільному порядку та не ранжуються за своєю ефективністю. Кожен з каналів здатний принести користь власнику інтернет-магазину за умови правильного використання.

Власний сайт

Власний сайт — це ключ, який відкриває доступ до інших каналів продажу. Маючи свій інтернет-магазин з окремим сайтом підприємець отримує необмежений простір для маневрів. Наприклад, товари з сайту можна завантажувати на інші майданчики та рекламувати будь-якими доступними в інтернеті методами. Фактично сайт виконує функцію центру управління продажами в інтернеті. Всі процеси будуть централізовані в одному місці, що покращить якість роботи.

Разом з цим власник магазину не буде обмежений рамками лише одного чи декількох каналів продажу, та повністю залежати від них. Окремий сайт дозволить бізнесу розвивати власний бренд, який буде залучати покупців, навіть якщо деякі з каналів продажів перестануть працювати. Завдяки сайту магазин матиме ідентичність та клієнти завжди зможуть його знайти.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Безкоштовний тестовий період всіх функцій 7 днів.
Залишити заявку
image

B2B-продажі

B2B-продажі — це модель гуртових продажів, коли магазин продає свої товари в великих кількостях іншому бізнесу. Цей канал продажів варто розглянути тим, хто має значні обсяги товарів, є виробником або просто власник унікального товару. Тоді ви зможете продавати товари не поштучно, а партіями. Магазин буде отримувати значний дохід і мати середній чек, який значно перевищує роздрібну торгівлю.

B2B-продажі легко поєднуються зі звичайною роздрібною торгівлею. Існує багато магазинів, які працюють у двох форматах і гуртові продажі розглядають, як додатковий канал. Але в такому випадку підприємцю потрібно створити B2B-портал, що буде націлений суто на бізнес-клієнтів. Він матиме свої певні функції та асортимент, які відрізняються від звичайного магазина.

Дилерство

Дилерство — це розповсюдження товарів магазину через спеціальних представників і партнерів. Дилери знаходять покупців та продають їм товар, але нічого не закуповують у магазина самостійно. Вони виконують роль посередників між бізнесом і клієнтами, отримуючи за це відсоток або націнку від вартості товару. Для цього дилери можуть навіть створити власний сайт інтернет-магазину з прайс-листом від партнера та просувати його товари. Дані про отримані замовлення дилер буде передавати бізнесу, який вже напряму відправить товар покупцю. Таку модель співпраці називають дропшипінг.

Маркетплейси

Маркетплейс дозволяє підприємцям виставляти товари на своєму майданчику та забезпечує їх інструментами, які необхідні для продажів. Продавці працюють згідно встановлених правил і дотримуються вимог щодо оформлення товарів, обслуговування клієнтів і низки інших факторів. Такі стандарти пояснюються тим, що маркетплейси — це крупні компанії, які вкладають значні кошти в просування. Для них важлива репутація, адже вони залучають велику кількість трафіку, яка конвертується в продажі. В обмін на свої послуги торговельні майданчики беруть з продавців абонплату та комісію з замовлень.

Деякі підприємці продають в інтернеті виключно на маркетплейсах, але краще розглядати майданчик саме як один з каналів продажу. На це є декілька причин. По-перше, на маркетплейсі товари продавців розташовуються поруч у спільному каталозі товарів і клієнти майже не відрізняють у кого вони купують. По-друге, якщо маркетплейс незадоволений якістю роботи продавця та бачить погані відгуки, то може односторонньо припинити співпрацю. Через це торговельні майданчики слід сприймати, як джерело додаткових замовлень. Читайте нашу статтю, в якій ми зібрали найкращі маркетплейси України.

Прайсагрегатори

Прайсагрегатори — це спеціальні каталоги товарів, де зібрані пропозиції від різних інтернет-магазинів. На відміну від маркетплейсів, на прайсагрегаторах клієнт не може оформити замовлення — для цього йому обов’язково потрібно перейти на сайт інтернет-магазину. Сенс прайсагрегаторів в тому, що вони допомагають людям порівнювати ціни та одразу побачити всіх продавців товару, який їх цікавить. Звісно, за умови, що магазин виставив на майданчику свої пропозиції. Додатково покупці можуть вивчати відгуки про продавця, порівнювати характеристики товарів, умови оплати і доставки тощо. Через це для успішного використання каналу продажів важливо надавати повну інформацію про товар, щоб вигідно відрізнятися від інших магазинів.

Прайсагрегатори дуже популярні серед досвідчених покупців в інтернеті, тому збирають чимало трафіку. Важливо, що трафік спрямовується на сайт магазину та це сприятиме розвитку бренду. Інша вагома перевага прайсагрегаторів у тому, що продавець працює там у пасивному режимі. Вам не потрібно постійно контролювати роботу, адже клієнти переходять на сайт інтернет-магазину. Головне вчасно оновлювати асортимент і ціни, щоб люди бачили актуальну інформацію. Прайсагрегатори стягують плату за кожен перехід з них на сторінку товару на сайті інтернет-магазину. На вартість кліку додатково впливає конкуренція в ніші та позиція в каталозі, на якій розташовується товар.

Магазин в Facebook

До торгівлі через соцмережі вже давно звикли, як покупці, так і продавці. Багато підприємців починають свій шлях в e-commerce саме с соцмереж і вже потім створюють повноцінний інтернет-магазин з окремим сайтом. А соцмережі залишають, як додатковий канал продажів. Одним з таких варіантів є магазин у Facebook. Соцмережа має певний набір функцій, який дозволяє створити бізнес-сторінку з каталогом, де будуть фото, опис і ціни товарів. Але потрібно враховувати, що оформити замовлення в Facebook неможливо, тому потрібно мати свій сайт, де користувачі придбають товар.

Магазин в Instagram

Instagram — це найпоширеніший інструмент для продажів через соцмережі. Формат соцмережі з акцентом на візуальний контент чудово підходить для певних ніш, де не так важливі характеристики товару, як його вигляд. Наприклад, в Instagram успішно продають одяг, взуття, прикраси, тимчасові татуювання тощо. Соцмережа добре працює як канал продажів, тому що дозволяє популяризувати бренд, набрати чималу аудиторію підписників і конвертувати їх в покупців. Водночас для розвитку сторінки в Instagram потрібно мінімум ресурсів. Читайте нашу статтю, де ми розповіли, як створити магазин в Instagram.

Магазин в TikTok

TikTok — найбільш популярна соцмережа в Україна, яка обганяє за кількістю активних користувачів навіть Instagram і Facebook. Використання TikTok, як каналу продажів, є новим досвідом для більшості продавців. Проте стрімкий розвиток соцмережі не дозволяє ігнорувати її. TikTok має обмежений набір функцій, що розраховані саме на продажі, але знайти способи залучення клієнтів все одно можливо. З нашої окремої статті ви дізнаєтесь, як продавати в TikTok.

Google Shopping

Google Shopping — це інструмент для реклами товарів у пошуковій видачі Google. Оголошення Google Shopping виглядають як картки товарів з ціною, фото та назвою товару. Реклама розташовується перед результатами органічного пошуку або з правого боку від них. Оголошення відображаються за певними запитами, коли користувач шукає щось, що пов'язане з покупкою товару. Натиснувши на картку товару, людина потрапить на сайт продавця.

Google Shopping, мабуть, один з найулюбленіших каналів продажу серед підприємців. Його механіка роботи чудово сприяє продажам і залучає на сайт людей, які дійсно зацікавлені у придбанні товару. Однак налаштування Google Shopping складне і має багато нюансів. При неправильних діях система просто заблокує продавця та не дасть йому рекламуватися, поки він виправить помилки. Все тому, що Google має дуже високі вимоги до контенту та рівня обслуговування покупців. Ми підготували матеріал про причини блокування акаунту в Google Merchant Center та шляхи вирішення проблеми.

Контекстна реклама

Контекстна реклама — це метод показу рекламних оголошень за релевантними для користувача запитами. Наприклад, людина робить пошуковий запит в Google «купити стільці в Києві». Після оголошень Google Shopping, серед перших результатів видачі буде контекстна реклама — це реклама інтернет-магазинів, які продають меблі в столиці України. Користувач, який перейде за рекламним посиланням, одразу потрапить у каталог товарів або навіть на сторінку товару.

Для багатьох підприємців контекстна реклама є одним з основних джерел замовлень. Принцип роботи дозволяє показувати оголошення аудиторії, яка проявляє зацікавленість у певній тематиці. Найбільш відомий інструмент для створення подібних оголошень — це контекстна реклама Google Ads. За її допомогою оголошення відображаються в результатах пошуку на вигідних і помітних місцях. Ця реклама майже нічим не відрізняється від звичайних результатів видачі, тому не дратує потенційних клієнтів і добре працює на продажі.

Таргетована реклама

Таргетована реклама — це показ оголошень чітко заданій аудиторії користувачів. Під час налаштування таргетованої реклами, підприємець вказує параметри своєї цільової аудиторії, яка може бути зацікавлена у товарах магазину. Після чого ці користувачі бачать оголошення з пропозицією купити товар, наприклад, у своїй стрічці Facebook чи Instagram.

Особливо корисним різновидом таргетованої реклами є динамічний ремаркетинг. Це інструмент за допомогою якого магазин може показувати рекламу користувачам, які вже відвідували сайт і взаємодіяли з його елементами. Наприклад, людина переглядала в інтернет-магазині телефони, навіть додала якусь модель у кошик, але не завершила покупку. Завдяки ремаркетингу пізніше продавець покаже товарне оголошення, яке буде складатися з телефонів, які дивився користувач. Таким чином магазин може наздоганяти клієнтів і отримувати продажі, які начебто вже втрачені.

Телефонний маркетинг

Телефонний маркетинг — це продажі за допомогою телефонних дзвінків. Його суть полягає в тому, щоб дзвонити людям та пропонувати їм послуги чи товари. Для того, щоб цей канал продажів працював, важливо мати свою клієнтську базу. Якщо дзвонити людям, які незнайомі з магазином, то вони справедливо сприймуть це за спам. Тому цей канал продажів працює виключно з існуючими клієнтами для яких такий дзвінок не стане несподіванкою.

Висновок

Ми оглянули 12 каналів продажу, які стануть у нагоді підприємцям в інтернеті. Кожен з цих інструментів і методів має свої власні переваги, тому не варто шукати лише один ідеальний канал продажів. Бажано комбінувати декілька з них і лише тоді інтернет-магазин розкриє свій потенціал повною мірою.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів