Якщо ви шукаєте додатковий канал продажів для свого інтернет-магазину, то зверніть увагу на Facebook. Частіш за все соцмережу використовують для таргетованої реклами, але в ній можна створити сторінку магазину. На сторінці користувачі зможуть ознайомлюватися з асортиментом вашого інтернет-магазину.

В цій статті ми розповімо як почати продавати на Facebook.

Як створити магазин в Facebook

Повноцінний інтернет-магазин в Facebook створити не можна. Така можливість доступна лише на території США, коли можна робити замовлення та розраховуватися за них на сторінці в соцмережі. Магазин в Facebook у нас — це каталог, де є ціни, модифікації та знижки на товари. Покупка відбувається на сайті інтернет-магазину, куди користувачі переходять з соцмережі, тому це інструмент просування інтернет-магазину, а не окремий бізнес.

Крок 1 — створення сторінки для магазину

Для створення сторінки магазину потрібна особиста сторінка в Facebook. Якщо профілю немає — зареєструйтесь за посиланням. Після реєстрації натисніть «Створити» в шапці сайту та оберіть пункт «Сторінка». 

Крок 2 — назва сторінки

Facebook запропонує заповнити початкову інформацію щодо компанії. Вкажіть її назву та сферу діяльності, а опис додайте за бажанням. Сервіс відразу покаже як буде відображатися заповнена інформація на сторінці для десктопу та мобільного. Після заповнення натисніть «Створити сторінку». 

Крок 3 — оформлення сторінки

Кастомізувати дизайн сторінки в Facebook неможливо, але можна додати фото та обкладинку сторінки, які допоможуть користувачам впізнавати вас. Також, вкажіть інформацію про магазин в однойменному блоці. 

Крок 4 — налаштування сторінки

Відкрийте на панелі інструментів вкладку «Більше» та оберіть пункт «Редагувати вкладки». У Facebook є декілька шаблонів для сторінок, які визначають набір вкладок на ній. Під час створення сторінки ми обрали сферу покупок та розничної торгівлі, тому автоматично був заданий шаблон «Покупки». 

Проте навіть в спеціальному шаблоні є непотрібні для покупців вкладки. Потрібно налаштувати шаблон так, щоб користувач одразу бачив «Магазин». За замовчуванням вона прихована під кнопкою «Більше», а щоб вкладка з’явилася — її потрібно пересунути вгору за списком на перше чи друге місце. Зайві для клієнтів кнопки, такі як вакансії, можна відключити. 

Крок 5 — створення каталогу

Переходимо до створення каталогу інтернет-магазину. Для цього клікніть на кнопку «Магазин» на самій сторінці. Facebook запропонує перейти до Commerce Manager, де відбудеться створення каталогу. 

Для початку виберіть платформу для продажів — Facebook. Далі оберіть спосіб оплати за товар. Для нашого регіону доступні два варіанти — оплата на сайті або оформлення замовлення в переписці, якщо сайту немає. Ми вибираємо перший варіант. 

Виберіть сторінку магазину в Facebook — вона у нас одна, яку ми нещодавно створили. Після чого нам запропонують створити бізнес-акаунт. Натисніть «Створити новий акаунт компанії», введіть його назву та електронну пошту.

Вкажіть регіон доставки — країну, в якій працює ваш інтернет-магазин. Якщо ви працюєте тільки в Україні, то виберіть її, якщо доставляєте за кордон — додайте ці країни. Після цього погодьтесь з умовами роботи сервісу та закінчить налаштування. Магазин відправиться на модерацію. Перевірка може тривати до місяця, але зазвичай займає декілька днів. 

Крок 6 — додавання товарів

Після створення бізнес-акаунту система перенаправить вас на його сторінку. Ще до закінчення модерації ви можете додавати товари в каталог. Сторінка акаунту лише частково перекладена з англійської, тому для її використання знадобиться знання мови. Для додавання товару натисніть кнопку «Add items».

Доступно три способи додавання товарів.

  1. Ручне додавання. Можна завантажувати товари по одному або одразу декілька за допомогою інструментів Facebook.
  2. Фід даних. Завантаження товарів за допомогою файлів CSV, XML, TSV або Google Таблиць. Можна вказати посилання на файл, який зберігається на сервері, та, під час оновлення фіда, Facebook буде самостійно підтягувати інформацію.
  3. Facebook Pixel. Завантаження товарів за допомогою Facebook Pixel, якщо він встановлений на вашому сайті. Як встановити та налаштувати Pixel на сайтах Хорошопу читайте в інструкції.

Ми додамо кілька товарів для прикладу, тому виберемо ручний спосіб. Для цього потрібно вказати: 

  • назву та опис товар;

  • посилання на товар на сайті інтернет-магазину;

  • ціну та ціну зі знижкою, якщо вона є;

  • категорію товару — у Facebook вони вже готові;

  • видимість товару і статус наявності;

  • стан товару — нове чи б/у;

  • назва бренду;

  • content ID — він може знадобитися в разі проведення рекламних кампаній.

Якщо товар має кілька модифікацій, натисніть кнопку «Add variant» — з’явиться новий рядок товару з такими ж характеристиками. Вам залишиться поміняти потрібну характеристику і додати для нього фото. Для додавання нового товару клікніть на «New Row».

Коли всі товари додані, залишається їх завантажити натисканням кнопки «Upload Items».

Крок 7 — керування товарами

У вкладці «Каталог»> «Товари» ви можете управляти асортиментом свого магазину — деактивувати товари, редагувати їх, видаляти та додавати нові. Для налаштування товару потрібно клікнути по ньому в переліку.

За необхідності товари можна об’єднувати в набори. Набір — це щось на зразок категорії в каталозі товарів. Для створення набору відкрийте «Каталог»> «Набори» та натисніть «Створити набір». Виберіть товари, які ви хочете додати в набір, дайте назву та натисніть «Створити».  

Крок 8 — публікація магазину

У своєму Commerce Manager ви будете бачити статус перевірки магазину. Як тільки вона буде закінчена, ви зможете натиснути «Publish Shop» та магазин стане видимим для користувачів.

Після публікації користувачі зможуть заходити на сторінку магазину в Facebook і вивчати ваш асортимент. Для цього їм потрібно відкрити вкладку «Магазин», де вони побачать каталог товарів. Після кліку на картку відкриється сторінка товару з інформацією про нього та посиланням на інтернет-магазин. Для навігації за каталогом у користувачів будуть фільтри по ціні, наявності та знижці. 

Висновок

Сторінка магазину в Facebook може стати хорошим каналом продажів і джерелом трафіку для сайту інтернет-магазину. Якщо у вас ще немає свого інтернет-магазину, але ви про нього думаєте — залишайте заявку на нашому сайті і отримуйте 14 днів безкоштовного тесту.

Новий коментар
Оцінка