Діловий зв’язок надійніший за допомогою SIP-номерів, але що це за технологія та як вона збільшує ефективність продажів? Компанія UniTalk підготувала статтю, в якій розповіла, як працюють віртуальні телефонні номери та чим корисні для інтернет-магазинів.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.
![Тетяна Шевченко](/images/1/58563265287174.jpg)
Cтатті автора
-
-
Інтернет-магазин • 17.07.2024Що таке домен простими словами
Домен є невід'ємною частиною кожного сайту. Він дозволяє користувачам знаходити потрібний веб-ресурс в інтернеті та ідентифікувати його з-поміж інших. А ще — відіграє важливу роль в просуванні сайту, впливає на його видимість в мережі та впізнаваність. В цій статті ми зібрали основну інформацію про домени. Ви дізнаєтесь, якими вони бувають, з чого складаються, а також як підібрати та підключити доменне ім’я до вашого інтернет-магазину.
-
Інтерв'ю • 17.07.2024«Ми обсмажуємо 18 тонн кавових зерен на місяць» — історія Doppio Ua
Doppio Ua — сімейний кавовий бізнес. Компанія працює на ринку майже 11 років і за цей час наростила обсяги виробництва з 200 кг до 18 тонн кавових зерен, відкрила нові напрямки та продовжує зростати. В інтерв'ю для Хорошоп маркетинг-директорка Doppio Ua розповіла про складнощі під час запуску своєї справи, тонкощі обсмажування кави, а також про те, як бізнесу вдається розвиватися та збільшувати продажі в одній з найбільш висококонкурентних ніш на українському ринку.
-
Інтернет-магазин • 01.07.2024Як визначити оптимальну ціну для цифрових товарів
Формування цінової політики — одна з найвідповідальніших задач, яка визначає чи буде ваш бізнес успішним. Встановлена вартість має бути одночасно привабливою для потенційних покупців та приносити прибуток підприємцю. В нашому матеріалі розповідаємо, на основі чого формується прайс на цифрові товари та пропонуємо кілька стратегій ціноутворення.
-
-
Інтерв'ю • 19.06.2024«Після переїзду на Хорошоп ми помітили збільшення трафіку на сайт» — історія міграції з WordPress інтернет-магазину Lotus Flower
Тривалий час виробник пігментів та тіней для макіяжу Lotus Flower мав інтернет-магазин на WordPress, однак вирішив мігрувати з CMS. В інтерв’ю для Хорошоп засновниця бренду поділилась, з якими труднощами вона зіштовхнулась, працюючи із WordPress, чому обрала нашу платформу та як це вплинуло на роботу бізнесу.
-
Соціальні мережі • 17.06.2024Аудиторія для таргета: як правильно створити та налаштувати
Одна з поширених помилок при запуску таргетингу — невірний підбір користувачів, яким відображатимуться оголошення, а також ігнорування їх поділу за цільовими групами. В цій статті ми розповіли, навіщо потрібно створювати окремі аудиторії та як це зробити для проведення ефективних рекламних кампаній у Facebook та Instagram.
-
Старт • 03.06.2024Чим відрізняються покупці в Україні та за кордоном: досвід та спостереження інтернет-магазинів
Більшість продавців зазначають, що суттєвих відмінностей між покупцями в нашій країні та за кордоном немає. Однак все ж іноземна аудиторія має певні особливості, які відрізняють її від української. Про них розповідаємо в цій статті.
-
Старт • 24.05.2024Особливості ведення соціальних мереж для закордонних ринків
SMM — ефективний маркетинговий інструмент при продажах за кордон. Але слід враховувати, що підходи до просування сторінки на український та закордонний ринок дещо відрізняються. У цій статті ми зібрали 5 порад від підприємців, які вже залучають іноземних клієнтів у свій магазин в соціальних мережах.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
![Phone image](/img/cta-banner-new_phone.png)