Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

В одній зі своїх статей ми відповідали на популярне питання «А чим ви кращі за інших?». Сьогодні відповімо на ще одне: «А чи займаєтеся ви просуванням?». 

Безпосередньо просуванням — ні. Ми фокусуємося на розробці платформи, запуску сайтів клієнтів та їх підтримці. А просування довіряємо нашим партнерам. Однак ми добре розуміємо всі технічні нюанси, які варто реалізувати на сайті для ефективного просування. Деякі з цих рекомендацій у нас було запроваджено давно, частина — недавно, адже ми намагаємось враховувати нові поради пошукових систем і SEO-компаній. Тепер ми можемо сказати, що Хорошоп, з точки зору SEO, — ідеальна платформа для інтернет-магазинів.

Всі перераховані нижче можливості можна реалізувати на будь-якій іншій платформі. Особливість Хорошопу в тому, що у нас вони запроваджені за замовчуванням. Тому наші клієнти економлять близько 40-60% бюджету на первинний SEO-аудит і подальше просування. Це означає, що можна відразу починати просування сайту, а не чекати довгого аудиту і його результатів.

У цій статті розглянемо всі реалізовані в Хорошопі SEO-можливості, і розкажемо, як вони допомагають ефективному просуванню інтернет-магазину.

Налаштування урлів для сторінок категорій і товарів

Ми створили можливість налаштовувати адреси різних типів сторінок за шаблоном. Тому на сайті не буде посилань типу: http://angelshop.com.ua/product_info.php?products_id=10738&osCsid=ioofe6f0698eqqceou12p7e9i3

У Хорошопі ви налаштовуєте формулу, за якою адреси сторінок будуть генеруватися автоматично. Приклади таких формул:

  • domain.com/catalog/category-1-level/subcategory/product-name/
  • domain.com/catalog/subcategory/product-name/domain.com/products/product-name/
  • domain.com/category-name/
  • domain.com/product-name/

Такі адреси ще називають ЛЗУ (людині зрозумілі урли). ЛЗУ допомагають пошуковим системам швидше розпізнати і проіндексувати сторінку. SEO-фахівці рекомендують додавати до адреси сторінки ключові слова. Адже вони повідомляють пошуковим системам тематику сторінки і підвищують її позицію у видачі.

Крім того, можливість налаштувати адреси сторінок знадобиться під час міграції сайту з однієї платформи на іншу. Зазвичай, під час міграції потрібно налаштовувати редирект зі старого сайту на новий, а у нас можна просто зберегти старі адреси. Це мінімізує просідання сайту в пошуковій видачі.

Керування індексацією сайту

Безліч сторінок з дублюючим або схожим контентом — особливість сайтів інтернет-магазинів. Лише комбінацій різних фільтрів можуть бути мільярди. Якщо всі вони проіндексуються, то вага кожної сторінки буде дуже низькою, а це знизить сайт у видачі.

Функції Хорошопу дозволяють цього уникнути. Ми заборонили індексацію у файлі robots.txt і за допомогою тегу robots, а також запровадили вказування ​​канонічних сторінок (rel canonical). Для різних типів сторінок використовуються різні схеми. Докладніше про це читайте в статті про керування індексацією сайту.

Індексація фільтрів

Всі сторінки фільтрів закрито від індексації за замовчуванням. Але, при необхідності, потрібні фільтри можна відкрити. Читайте про це в інструкції «Індексація фільтрів».

Індексація сторінок пагінації

Не існує єдиної думки про те, чи потрібно індексувати сторінки пагінації (сторінки з порядковою нумерацією). Тому ми створили кілька режимів, між якими легко перемикатися. Згідно з рекомендацією Google, всі сторінки пагінації відкрито для індексації за замовчуванням. Інші варіанти індексації можна включити самостійно. Детальніше читайте про це в інструкції для SEO-спеціалістів.

Правильна індексація зображень

Інтернет-магазин має можливість отримати додатковий трафік із пошуку за картинками. Для цього потрібно коректно повідомити пошуковому роботу, що саме зображено на картинці. Це можна зробити за допомогою:

  1. Можливості формування alt і title для картинок за шаблоном.
  2. Файлу sitemap-images.xml, що містить посилання на ключові зображення і підписи до них. Він прискорює індексацію зображень.

Формування тегів title, h1, keywords та description для всіх типів сторінок

Заповнювати теги можна вручну або за сформованим шаблоном для всіх сторінок певного типу. Сформувати шаблони можна в адмінці сайту, заповнивши необхідні дані.

Приклад шаблону для тегу title: Купити {title} {brand} за {price} грн у Києві

Після заповнення параметрів текст виглядатиме так: Купити кросівки Nike за 1045 грн у Києві

Заповнення перерахованих вище тегів важливе для відвідувачів і пошукових роботів. Вони дають зрозуміти, про що сторінка, допомагають швидше і правильніше її проіндексувати, а також мотивують клікнути на посилання.

Запровадження всіх необхідних тегів microdata

Теги Microdata потрібні пошуковим роботам для кращого розпізнавання контенту сторінки. В результаті, вони допомагають сніппетам виділятися у пошуковій видачі. Всі теги генеруються автоматично для різних типів сторінок.

Автоматичне формування sitemap.xml

Файл sitemap — це своєрідна карта інтернет-магазину. Вона містить посилання на всі сторінки і розділи сайту. Завдяки файлу sitemap, пошуковий робот швидше і якісніше індексує всі сторінки. Sitemap відіграє значну роль саме для інтернет-магазинів, адже кількість сторінок сайту обчислюється тисячами, а іноді десятками тисяч.

На нашій платформі sitemap генерується автоматично і містить не лише посилання на сторінки, але і зображення. Для сайтів, у яких більше 50 тисяч сторінок, sitemap розбивається на кілька файлів.

Оптимізація швидкості завантаження сайту

Ми постійно працюємо над підвищенням швидкості завантаження сайтів наших клієнтів. Для цього впроваджуємо всі рекомендації від Google і постійно перевіряємо результативність за допомогою інструменту PageSpeed ​​Insights. Нам вдалося досягти високих показників оцінки.

Проте швидкість завантаження залежить від низки зовнішніх факторів, на які ми не впливаємо. Тому реальна оцінка на кожному з наших сайтів відрізняється.

оптимизация скорости загрузки сайта интернет-магазина

оптимизация скорости загрузки интернет-магазина

Основні рекомендації ми вже запровадили, але є декілька таких, які залежать лише від власника сайту. Подробиці читайте у нашій статті щодо Google PageSpeed Insight.

Окрема мобільна версія

Окрема мобільна версія з'явилася у Хорошопі вже давно, але не всі розуміють її переваги перед адаптивної версією. Окрема мобільна версія — це не окремий сайт. Це інший код, який завантажується, коли користувач заходить на сторінку з мобільного пристрою. При цьому адреса сайту залишається незмінною. Ця технологія називається «Динамічний показ», її докладний опис можна прочитати в документації від Google.

Окрема мобільна версія набагато легша, ніж адаптивна, тому що не містить коду основної версії. Вона швидше завантажується і краще виглядає, адже не прив'язана до оформлення основної версії.

Чистий семантичний html-код

Семантична верстка з використанням html5 і css3, відсутність зайвого коду, правильне використання заголовків, підписів до картинок і багатьох інших нюансів збільшує рейтинг сайту в пошукових системах.

Правильне відображення SEO-текстів

Згідно з рекомендаціями SEO-компаній, SEO-текст розміщується над основним контентом на початку сторінки і не дублюється для схожих сторінок.

Маркетингові інструменти

За замовчуванням до кожного сайту підключено Google Analytics і Google Search Console. Ці інструменти допомагають відстежувати ефективність просування і рекламних кампаній, а також оцінювати кількість і якість трафіку.

Для Google Analytics налаштовано основні цілі для інтернет-магазинів: додавання товару до корзини, запит зворотнього дзвінка, підписка на розсилку, оформлення замовлення тощо.

Через панель управління в адмінці сайту можна підключити будь-які системи аналітики і ремаркетингу. Для цього не потрібно володіти спеціальними знаннями чи залучати програмістів. Через такі системи відслідковуються важливі події на сайті та виконуються певні дії.

Навіщо це нам

Ми не займаємося просуванням сайтів, це робота SEO-фахівців. Однак є технічні нюанси просування, які можна запровадити на самій платформі. І щоб не робити це для кожного клієнта окремо, ми зібрали і впровадили відразу всі рекомендації.

Адже хороший розробник - ледачий розробник, він робить свою роботу якісно, щоб потім не переробляти. Так і ми прагнемо відразу робити добре, щоб потім не виконувати мільйон однакових завдань на різних сайтах. І у нас це виходить.

Що це дає нашим клієнтам

Вартість первинного аудиту та впровадження рекомендацій знижується приблизно на 40-60% (від 1 до 3 тис. доларів, залежить від розцінок конкретної студії), адже технічно платформа повністю готова до просування. Доробки можуть стосуватися лише контенту або структури сайту.

Якщо у вас виникли запитання щодо нових SEO-можливостей, пишіть у коментарях або на пошту. Ми допоможемо розібратися.

Комментарии