SEO Оновлено: 07.02.2024

Збільшення органічного трафіку у 24 рази за півтора роки — кейс просування

Збільшення органічного трафіку у 24 рази за півтора роки — кейс просування

Клієнт Хорошопу з весни 2022 року співпрацює з партнером платформи для SEO-просування свого сайту. За цей час органічний трафік збільшився у 24 рази, і це не єдиний результат оптимізації сайту. Детальніше у статті.

Зміст статті
  1. Особливості проекту
  2. Підготовка до SEO-просування
  3. Початкова оптимізація сайту
  4. Збір семантичного ядра та on-page оптимізація
  5. Організація внутрішньої перелінковки
  6. Створення контенту
  7. Зовнішня оптимізація (лінкбілдінг)
  8. Підсумки просування
  9. Пропозиція від Site24

Клієнт Хорошопу, спеціалізований магазин з продажу гітар, інших музичних інструментів, а також аксесуарів та комплектуючих, з весни 2022 року просувається за допомогою платформи. Робота з проектом розпочалася з акції, яку проводив Хорошоп спільно з Site24. У її рамках пропонувалися невеликі SEO роботи для клієнтських сайтів платформи. Після такого старту магазин захотів продовжити подальшу співпрацю вже у повному форматі.

Особливості проекту

Через гітарну спеціалізацію, на сайті менше товарів та сторінок, ніж у основних конкурентів, які продають не лише гітари. При цьому асортимент розділу «Гітари» у магазину досить великий і його можна порівняти з конкурентами.

Магазин хотів потрапити до ТОП-3 пошукової видачі за пріоритетними категоріями. Акцент був зроблений на акустичних, класичних та електрогітарах. Водночас, бюджет на посилання був обмежений до мінімуму, оскільки старт співпраці збігся з початком повномасштабного вторгнення.

Підготовка до SEO-просування

На клієнтських сайтах Хорошопу доступне гнучке керування контентом та створення нових сторінок. Користувач може додавати текст, мета-теги, робити будь-яку кількість категорій, підкатегорій та оптимізованих сторінок фільтрації, що для SEO-фахівців є особливо цінним. Також сайт має гарну технічну оптимізацію. У нього висока швидкість завантаження, автоматично формується мікророзмітка і необхідні теги, наприклад, canonical і hreflang, не створюються внутрішні дублі.

Все це значно полегшило роботи з внутрішньої оптимізації, на яку у фахівців пішло менше часу, ніж зазвичай. Завдяки цьому вони сконцентрували більше уваги на збір семантичного ядра, оптимізації контенту, роботі зі структурою сайту та нарощуванні зовнішних посилань.

Початкова оптимізація сайту

Оптимізація сайту розпочалася зі стандартних робіт з виправлення недоліків у SEO-налаштуваннях інтернет-магазину.

  1. Зроблено людино-зрозумілі URL-адреси.
  2. Виправлені внутрішні та зовнішні 301 URL на кінцеві, щоб вони відразу віддавали 200 відповідь сервера.
  3. Замінено зображення, що не працюють або віддають 301-й редирект.
  4. Виправлені URL-адреси, які дають помилку 404
  5. Змінено дублі мета-тегів, які з'явилися через однакові назви підкатегорій у різних категоріях, на унікальні. Наприклад, «Чохли та аксесуари» в акустичних та електричних гітарах.

  6. Впроваджено шаблони формування мета-тегів.
  7. Прописано атрибути alt для зображень.
  8. Порожні сторінки категорій заповнені картками товарів або видалені. 

  9. Стиснуті надто об'ємні зображення.

Далі почалася основна частина внутрішньої оптимізації, якій фахівці приділили найбільше часу.

Збір семантичного ядра та on-page оптимізація

Збір семантичного ядра дозволяє максимально розширити структуру сайту та зробити посадкові сторінки під кожен окремий семантичний кластер. Зібрана інформація допоможе додати на сайт оптимізовані мета-теги та тексти, які будуть корисними для людей. Водночас контент міститиме ключові слова для кращого ранжування сайту.

Пропрацювання семантичного ядра має вестися по розділах, починаючи з пріоритетних. Черговість допоміг визначити клієнт, спираючись на обсяги продажу чи рентабельність окремих категорій. Також чергу визначали SEO-фахівці, спираючись на частотність та конкурентність кожної товарної групи.

На першому етапі було зібрано повне семантичне ядро з кожної групи товарів, включаючи всі його різновиди та підтипи. До кожного окремого підвиду товарів виділявся окремий семантичний кластер. При сумніві, однаковий це підвид товару або різний, з погляду пошукових систем, — аналізувався топ Google за ключовими запитами, що порівнюються. Наприклад, якщо ми не знаємо чи сумніваємося, «Класична гітара» та «Акустична гітара» — це один кластер чи ні, то маємо вивчити видачу Google за цими запитами. Якщо в топі перебувають переважно однакові сторінки сайтів, то це є підставою для того, щоб вести ці два кластери на одну сторінку, якщо різні — на дві окремі.

Далі для кожного кластеру було виділено окрему посадкову сторінку. Це може бути як нова сторінка категорії або підкатегорії, так і сторінка фільтрів. Останнє широко застосовується в роботі з інтернет-магазинами, тому що саме завдяки оптимізації сторінок фільтрації можна створити сторінки для великої кількості кластерів. Для того, щоб така сторінка вважалася оптимізованою, вона повинна мати:

  • унікальні оптимізовані мета-теги та заголовок h1;
  • розміщений текст із ключовими словами;
  • людино-зрозумілий URL;
  • посилання на себе у фільтрації на материнській категорії;
  • посилання у sitemap.xml;
  • достатню кількість товарів — хоча б від 5-6, але краще орієнтуватися на середню кількість товарів на аналогічній сторінці у конкурентів.

Мета-теги та технічне завдання на тексти створювалися за загальними принципами SEO-оптимізації. У title включаються ключові слова, а description формується з урахуванням ключового слова чи переваг сайту, товару. Тексти для клієнтів пишуться на основі аналізу топових конкурентів з кожної ніші.

Приклад файлу семантики з оптимізованими мета-тегами можна побачити на скріншоті нижче.

Одна з можливих проблем on-page оптимізації інтернет-магазину з великою кількістю опрацьованих сторінок фільтрації в тому, що можуть створюватись схожі за контентом сторінки. Тоді Google може неправильно визначати релевантність та ранжувати не пріоритетну сторінку.

Наприклад, одного разу на проекті за запитами «Електрогітари» ранжувалася сторінка «Електрогітари для початківців», оскільки асортимент обох сторінок був схожий і тематика тексту була близька одна до одної. Вирішенням проблеми в таких ситуаціях може бути:

  • перейменування деяких карток товару, що відносяться до результатів фільтра, але це не завжди можливе з погляду бізнесу;
  • розширення тексту більш широкої категорії;
  • зменшення тексту на сторінці фільтрації; зменшення використання широких ключових слів;
  • прокачування категорійної сторінки якісними анкорними посиланнями.

Організація внутрішньої перелінковки

Для додаткового внутрішнього перелінкування на проекті використовується спеціальний блок посилань на картках товарів, які ведуть на відповідні сторінки фільтрації. Це дозволяє передати додаткову вагу сторінкам фільтрів, що позитивно впливає на зростання позицій сайту.

Створення контенту

Бюджет на написання текстів, був обмежений, тому тексти, насамперед, писалися для верхніх категорій і найбільш частотних сторінок фільтрів. Для менш частотних категорій формувалися невеликі блоки FAQ.

Позитивним чинником стало те, що на сторінках товару були розміщені переважно хороші унікальні тексти. Загалом проекти, де на сторінках товарів є якісні великі описи, просуваються набагато краще.

Зовнішня оптимізація (лінкбілдінг)

У будь-якій роботі з масою посилань важливо дотримуватися наступних принципів:

  • посилання мають бути з якісних майданчиків;
  • необхідно звертати увагу на обсяг органічного трафіку, низьку кількість інших вихідних посилань, високий рівень параметра DR за ahrefs (від 25 і вище);
  • потрібно залучати посилання з сайтів вашої, або суміжної, тематики та вашого регіону;
  • зберігати стабільну рівномірну кількість посилань, що закуповуються щомісяця, не допускати довгих пауз і різких закупівель великих обсягів.

При виборі сайтів-донорів посилань слід дотримуватися принципу «краще менше, але краще». Важливо відзначити, що закупівлю маси посилань необхідно починати після того, як буде завершено технічну оптимізацію та розміщено оптимізований контент на пріоритетних розділах. Це потрібно для того, щоб можна було оцінити, на які внутрішні сторінки варто закуповувати посилання. Якщо сайт має історію та роботи з внутрішнього SEO проведено якісно, то частина сторінок може піднятися у топ-10 без зовнішних посилань. А за обмеженого бюджету важливо отримувати посилання саме на ті сторінки, які інакше не потраплять у топ Google.

Проект з кейсу розвивався практично з нуля, тому на початку фахівці закупили 50 на 50 анкорних та безанкорних посилань. У наступні місяці пропорція змістилася у бік анкорних посилань — їх було майже 70%. Таке можливо, коли сайт отримує безанкорну масу посилань природним шляхом, інакше є ризик песимізації сайту через переспам зовнішніми посиланнями. 

При формуванні стратегії посилань фахівці дотримувалися принципу максимального розмаїття цільових сторінок для зовнішніх посилань. Все завдяки широкому асортименту товарів та опрацьованій структурі. Наприклад, закуповувалися посилання на загальну сторінку «Електрогітари» та сторінки підвидів, брендів у цій категорії. В результаті зростання позицій йшло відразу за великою кількістю ключових слів.

Дані з Google Search Console (серпень 2022-грудень 2023)

Підсумки просування

Результати за 18 повних місяців роботи, з березня 2022 року по грудень 2023 року, з невеликими перервами:

  • 1922 ключових слів у топ-3 Google, що становить 48% від загальної кількості пошукових запитів у просуванні;

  • 3705 ключових слів у топ-10 Google або 92% від загальної кількості;
  • зростання SEO трафіку в 24 рази — з 667 відвідувань у березні 2022 року, до 17 205 у листопаді 2023;

  • лідируюча видимість сайту серед конкурентів, при порівняно низькому бюджеті на SEO, що видно за невеликим обсягом маси посилань.

Фахівці Site24 дуже задоволені результатами проекту. Важливу роль зіграло те, що сайт створений на добре оптимізованій платформі Хорошоп. З досвіду агентства, клієнтські сайти платформи показують більш швидке та якісне зростання, щодо інших майданчиків. Також великим плюсом при роботі з магазином став його досить великий асортимент, який дозволив конкурувати зі старими великими лідерами ринку. Робота над проектом та його SEO-просування продовжується.

Пропозиція від Site24

Співпраця інтернет-магазину з агенцією Site24, яка призвела до збільшення органічного трафіку у 24 рази, розпочалася з послуги «SEO Starter Pack. Оптимізація 1 розділу сайту». Певний час ця послуга не надавалася, але тепер, виключно для клієнтів Хорошопу, агенція поновлює свою пропозицію. Послуга стане у пригоді тим, хто цікавиться SEO-просуванням, але з різних причин не починає пошукову оптимізцію сайту. Що ви отримаєте в рамках послуги:

  • якісну оптимізацію однієї категорії сайту;
  • стратегію робіт з подальшого SEO-просування;
  • розуміння, що саме треба робити для просування сайту в пошуковій видачі;
  • можливість далі робити те ж саме самостійно без додаткових витрат для інших сторінок.

Кількість клієнтів, яку може взяти наш партнер в рамках цієї послуги, обмежена, тому не зволікайте. Детальніше про послугу за посиланням.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів