SEO Опубліковано: 20.12.2023

Міграція з Tilda на Хорошоп і масштабування продажів шляхом SEO-просування

Міграція з Tilda на Хорошоп і масштабування продажів шляхом SEO-просування

Міграція на Хорошоп, разом з комплексним просуванням, відкриває нові можливості для розвитку продажів. Детальніше про це в статті від наших партнерів, які займалися просуванням інтернет-магазину на Хорошопі.

Зміст статті
  1. Початок співпраці і перенесення сайту з Tilda на Хорошоп
  2. Запуск Google Shopping і органічне просування
  3. Робота з клієнтською базою
  4. Публікація відгуків на сайті
  5. Платна реклама: панацея чи ні?
  6. Вплив міграції на збільшення продажів

Zo Skin — інтернет-магазин, який спеціалізується на продажах професійної лікувальної косметики та засобів догляду за шкірою від доктора Зейна Обаджі. Три роки тому магазин працював на платформі Tilda, але з часом переїхав на Хорошоп і це дало новий поштовх розвитку для бізнесу.

Власник маркетинг-агенції SoVa Marketing, Василь Солонецький, який просуває Zo Skin, спеціально для Хорошоп розповів про причини міграції магазину, просування після переїзду та враження клієнта від результату.

Початок співпраці і перенесення сайту з Tilda на Хорошоп

Маркетинг-агенція почала співпрацювати з магазином три роки тому, коли запустила комплексне просування. Аналіз результатів показав, що більш-менш добре працювала лише реклама. Багато позицій підтягувалось в органіці, але були питання щодо користувацького досвіду. Сторінкам сайту, особливо товарним, не вистачало сучасності і функціональності — це призводило до втрати потенційних клієнтів. Маючи успішний досвід роботи з іншими клієнтами, ми запропонували інтернет-магазину перенести сайт на платформу Хорошоп. Міграція відбулася в січні 2023 року.

Запуск Google Shopping і органічне просування

В першу чергу, основний акцент ми зробили на запуску Google Shopping. Спочатку продавець був на місяць заблокований в Merchant Center, але це блокування було зумовлене специфікою товару. Модератори дуже обережно ставляться до всіх товарів, пов’язаних з впливом на здоров’я та зовнішність.

Розблокувати Merchant Center вдалося шляхом переписання і корегування описів в картках товару. Плюс додатково ми відправили всі посилання на платну індексацію, щоб у модераторів не було питань до якихось непрацюючих сторінок на сайті. Коли Google Shopping запрацював, магазин досить швидко вийшов на рівень 5-10 замовлень на день.

Далі ми вирішили застосовувати SEO та просуватися в органіці за стандартним шляхом:

  • налаштували метатеги, описи для категорій ы карток товарів з ключовими словами;
  • стали писати статті в блог — щотижня, починаючи з лютого, публікується стабільно два унікальних та інформативних матеріали;
  • платно розміщуємо дві унікальні статті кожного тижня на тематичних та інформаційних ресурсах.
На платформі Хорошоп реалізовані інструменти для SEO і враховані рекомендації пошукових систем. Тестуйте всі функції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Вже через чотири місяці почалося активне зростання позицій в пошуковій видачі SEO. За 10 місяців пошукової оптимізації ми маємо:

  • ТОП1 — 120 сторінок;
  • ТОП3 — 338 сторінок;
  • ТОП5 — 218 сторінок.

Звичайно, кожного тижня позиції можуть змінюватися, але картина зрозуміла. Станом на зараз, SEO в деякі дні може давати до 80% замовлень. Наприклад, 24 з 30 замовлень на скріншоті прийшли з органічної видачі.

Робота з клієнтською базою

За три роки активної роботи магазину була напрацьована якісна клієнтська база. При переїзді на платформу Хорошоп, ми зробили e-mail розсилку з інформацією про новий сайт, а також додали спеціальний промокод на знижку.

Загалом промо-розсилки ми робили тричі та мали дійсно гарний результат, якщо аналізувати асоційовані конверсії. Вклавши всього 800 грн, вдалося досягти 17 конверсій на загальну суму більше 60 тис. грн. Втім це не головне. Завдяки тому, що ми оповістили клієнтську базу про зміни в роботі сайту непогано виріс дірект. Три фактори його зростання: SEO-просування, e-mail розсилки, а також реклама в Google.

Публікація відгуків на сайті

Дуже важливо вибудувати шлях клієнта від покупки до написання відгуку. Наявність рекомендацій на сайті підвищує презентабельність магазину та формує довіру аудиторії до нього. Саме тому ми разом з клієнтом вирішили обов’язково отримати реальні відгуки та публікувати їх на сайті. Для цього менеджер магазину індивідуально зв’язувався з кожним покупцем та прохав поділитись враженням щодо покупки на сайті.

Публікація відгуків стимулювала клієнтський попит і продажі значно виросли. Таким чином ми частково підтвердили результати дослідження, згідно з яким 97% клієнтів сказали, що відгуки впливають на їхнє рішення про покупку. Водночас 92% споживачів відмовляються від замовлення, якщо не бачать рецензій.

Платна реклама: панацея чи ні?

Платна реклама в Google може бути ефективним інструментом для просування інтернет-магазину, особливо при правильній побудові стратегії та організації рекламної кампанії. Проте на її ефективність сильно впливають такі фактори:

  • аудиторія;
  • бюджет;
  • специфіка бізнесу;
  • конкуренція.

Наприклад, у висококонкурентних нішах вартість ставки за клік надзвичайно велика, а ефективність кампанії низька. Ставка за оголошення з ключовим словом «смартфон» в Україні сягає приблизно 100 грн, а при цьому середній показник конверсії — всього 2%.

Специфіка інтернет-магазину нашого клієнта — це доглядова косметика, що є категорією з високою конкуренцією. Тому платна реклама, звісно, може принести користь, але основний акцент робити на ній не варто. За період співпраці з магазином, від платної реклами прийшло більше 1 500 замовлень — це якщо враховувати тільки замовлення по останньому кліку через Google Shopping, Performance Max чи контекстну рекламу.

Варто розуміти, що всі методи просування, як SEO органіка, реклама, e-mail розсилки чи соцмережі, працюють комплексно. Наразі велику кількість замовлень менеджери приймають безпосередньо через дзвінок чи Viber. Постійні клієнти знов і знов повертаються за повторними покупками та їх замовлення не враховуються у статистиці просування. Але висновок такий, що завдяки впізнаваності магазину та клієнтоорієнтованості значно зросла довіра до сайту. За 10 місяців сумарно ми отримали більше 2 500 замовлень, враховуючи кошик і дзвінки.

Вплив міграції на збільшення продажів

Успіхи в просуванні напряму пов’язані з міграцією магазину на Хорошоп. Ми бачимо декілька причин для цього.

  1. Висока функціональність сайту. Коли магазин працював на Tilda, не вистачало можливості введення додаткових налаштувань. Наприклад, модифікація об’єму товарів. На Хорошоп взагалі немає жодних проблем із цим — можна налаштувати модифікацію об’єму товару та, відповідно, зміну його ціни.
  2. Швидкість та адаптивність сайту. Співробітники платформи допомогли нам розробити унікальний дизайн інтернет-магазину. В мережі вже можна знайти сайти конкурентів, які повністю скопіювали його, орієнтуючись саме на Zo Skin.

  3. Можливість органічного просування. Хорошоп дозволяє просувати сайт не тільки завдяки платній рекламі. Клієнтські сайти платформи розроблені з урахуванням вимог пошукових систем і SEO-спеціалістів, тому можна без проблем починати органічне просування.

Наразі наш клієнт, маючи чудовий досвід роботи на Хорошоп, шукає постачальників для відкриття нового сайту саме на цій платформі.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів