SEO 04.08.2023

Зовнішня оптимізація сайту у SEO просуванні

Зовнішня Оптимізація Сайту: Що Це та Основні засоби

Зовнішня оптимізація сайту – одна з двох головних складових SEO просування. Без неї власник сайту не зможе реалізувати повноцінну пошукову оптимізацію. Розповідаємо, що таке зовнішня оптимізація та які інструменти використовуються для неї.

Зміст статті
  1. Основні відмінності зовнішньої оптимізації від внутрішньої
  2. У чому важливість зовнішньої оптимізації сайту для просування в органічній видачі
  3. Методи зовнішньої оптимізації
  4. Лінкбілдінг
  5. Згадки про бренд
  6. SERM
  7. Локальне SEO
  8. Social Media Marketing
  9. Висновок

Зовнішня оптимізація — це отримання зворотних посилань та згадок сайту зі сторонніх ресурсів з метою покращення його позицій в органічній видачі. Зовнішня оптимізація не менш важлива для SEO просування сайту, ніж внутрішня оптимізація. Завдяки посиланням з інших майданчиків, сайт стає більш авторитетним і завойовує довіру пошукової системи.

У цій статті ми розповімо про методи зовнішньої оптимізації та її користь для просування сайту.

Основні відмінності зовнішньої оптимізації від внутрішньої

SEO-просування сайту ділиться на дві частини: зовнішню та внутрішню оптимізацію. Внутрішня оптимізація — це набір процесів на сайті, спрямованих на покращення його позицій у пошуковій видачі. Для цього фахівці працюють з контентом сайту та технічними налаштуваннями. В рамках внутрішньої оптимізації підвищується якість вмісту сайту, що робить його більш релевантним та цінним для користувачів. SEO-фахівцями оптимізується структура сайту, прописуються мета-теги, створюється контент з урахуванням семантичного ядра, налаштовується внутрішнє перелінкуваннята багато іншого. Всі ці дії відбуваються в рамках сайту та не виходять за його межі.

Зовнішня оптимізація має таку ж мету, як і внутрішня, але досягається вона іншими способами. Зовнішня оптимізація передбачає просування контенту за межами сайту, тим самим піднімаючи кількість згадувань ресурсу. Кінцева ціль полягає в отриманні якнайбільшого обсягу якісних зворотних посилань на сайт. Це впливає на ранжування сайту в пошуковій системі, хоч процес і не пов'язаний із діями всередині самого майданчика.

У чому важливість зовнішньої оптимізації сайту для просування в органічній видачі

Якщо порівняти сайт із товаром, то посилання на нього буде позитивним відгуком від людей, які ним скористалися. Тільки ця рекомендація призначена не іншим користувачам, а пошуковим роботам. Пошукові системи дуже цінують, коли сайти отримують зворотні посилання, вважаючи їх одним із головних факторів ранжування. Сайт, який посилається на інший майданчик, ніби голосує за нього та каже, що за посиланням розміщено якісний контент. Це формує рейтинг сторінки в пошуковій системі, який враховується під час визначення позицій сайту в органічній видачі.

Методи зовнішньої оптимізації

Для зовнішньої оптимізації існує відразу кілька інструментів. Усі вони допомагають покращити позиції сайту у пошуковій видачі. Кожен метод можна використовувати окремо, але, для кращої ефективності, бажано застосовувати їх в комплексі. Частина методів пов'язані зі звичними багатьом маркетинговими активностями, інші — складніші у реалізації. Всі методи здатні принести велику користь, тому ми розповімо про кожен з них докладніше.

Лінкбілдінг

Лінкбілдинг — це побудова зв'язків з іншими інтернет-ресурсами, шляхом отримання від них зворотних посилань на свій сайт. Лінкбілдинг має найважливішу роль у зовнішній оптимізації та вважається одним із найефективніших інструментів SEO-просування в цілому. Завдання лінкбілдингу — розмістити посилання на свій сайт на чужих інтернет-ресурсах. Домогтися цього можна різними способами, але найчесніший і найправильніший з них — створити контент, яким захочуть ділитися. Наприклад, написати корисну статтю для інтернет-ЗМІ або у відомий блог та вставити в неї посилання на себе.

Під час лінкбілдингу дуже важливо розуміти, що не всі зворотні посилання однаково корисні, а деякі можуть бути навіть шкідливими. Для уникнення негативних наслідків потрібно правильно підібрати сайт-донор — ресурс, на якому буде розміщено посилання на вас. Сайт-донор повинен бути популярним, авторитетним, мати довіру у користувачів та пошукової системи, бути релевантним до тематики вашого ресурсу. Наприклад, якщо посилання на ваш інтернет-магазин постільної білизни розмістять на сайті, присвяченому ставкам на спорт, — це не принесе жодної користі. Розміщення посилань на порталах, які зловживають ними, заробляють на цьому і мають погану репутацію в пошуковій системі, може лише спричинити санкції на вас.

Крім характеристик сайту-донора, враховуйте спосіб розміщення. Якщо зворотні посилання з'являються дуже часто, це може викликати підозри у пошукової системи. Також не потрібно гнатися за кількістю посилань — важлива насамперед їх якість. Слідкуйте за тим, щоб анкор посилання був правильним і містив ключовий запит або назву сайту. П'ять безанкорних посилань або з анкором «Читайте тут» будуть менш корисні, ніж одне з релевантним анкорним текстом. Зваживши на всі ці фактори, лінкбілдинг буде успішним і допоможе просуванню сайту в органічній видачі.

Згадки про бренд

Коли пошукові роботи перевіряють сторінки відкриті для сканування, то вони вивчають весь вміст, а не тільки посилання. Це означає, що звичайні згадки вашого сайту або інтернет-магазину беруться до уваги навіть якщо вони використані без посилання. Пошукова система враховує всі такі випадки та розглядає їх як сигнал, що сайт цікавий користувачам. Головне, щоб тематика сайту та контекст, в якому було зроблено згадку, влаштовували вас. Наприклад, на жіночому форумі, одна з користувачів розповіла у якому інтернет-магазині вона купувала іграшки для своєї дитини та як їй сподобався асортимент. Незважаючи на відсутність посилання, таке повідомлення позитивно вплине на ранжування сайту цього бренду.

SERM

SERM (англ. Search Engine Reputation Management) — це управління репутацією компанії в пошуковій системі. Кожен бізнес, який представлений в інтернеті, має репутацію — хоче цього підприємець чи ні. На репутацію впливають відгуки клієнтів, оглядові статті, обговорення у соцмережах та інший контент, пов'язаний із компанією. Всю цю інформацію користувачі можуть знайти в органічній видачі, коли хочуть дізнатися більше про бізнес.

Якщо за запитом «”Назва компанії” відгуки», або схожими з ним, буде багато негативу, то це вплине не тільки на думку користувача, а й на репутацію сайту в пошуковій системі. Виходячи з цього, завдання SEO-фахівця та власника сайту зробити так, щоб в органічній видачі було якнайменше негативу пов'язаного з брендом. Читайте в нашій статті, що для цього потрібно — ми розповіли про SERM і як керувати репутацією в інтернеті.

Локальне SEO

Локальне SEO –— це пошукова оптимізація сайту з урахуванням географічних особливостей. Локальне SEO варто застосовувати бізнесу, який веде офлайн-діяльність та надає свої послуги на чітко означеній території. Наприклад, підприємець володіє інтернет-магазином меблів та паралельно продає товари у своєму київському магазині. У цьому випадку важливо зареєструватися в Google My Business та заповнити інформацію про компанію. Також варто додати офлайн-точку Google Maps і вказати там свій сайт. Пошуковій системі подобається, коли користувачі діляться даними, і вона більше довіряє таким ресурсам. До того ж, сервіс стане додатковим місцем для збору відгуків, що допоможе покращити репутацію в інтернеті.

Social Media Marketing

Соціальні мережі — це одне з головних джерел інформації, яким користуються мільйони людей лише в Україні. Присутність у них є обов'язковою для будь-якого бізнесу, якщо він хоче розвиватися і розповідати про себе. За допомогою соцмереж бізнес може популяризувати себе, стимулювати згадку про бренд і підштовхнути користувачів ділитися посиланнями на свій сайт. Активна поведінка компанії в соцмережах підвищить залучення користувачів, що завжди допомагає просуванню. Все це враховується пошуковими системами, тому є частиною зовнішньої оптимізації сайту.

Висновок

Якщо ви плануєте займатися SEO-просуванням свого сайту, то маєте приділяти увагу зовнішній оптимізації сайту, яка значно впливає на ранжування сайту в органічній видачі. Без зовнішньої оптимізації, займаючись лише внутрішньою, результати SEO-просування будуть помітно скромнішими. Методи зовнішньої оптимізації прості у розумінні і частину з них ви зможете застосовувати навіть без допомоги спеціалістів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Було б ще круто, якби ви дали посилання на біржі, де можна поспівробітничати з розміщенням посилань. 🙏

Бо мені здається, що Сапа вже не актуальна для нас.

Andrii, добрий день! Метод отримання зворотних посилань через біржи - не найкращий спосіб для зовнішнього просування. Краще домовлятись з профільними ЗМІ, блогерами або інфлюенсерами про публікації і посилання на ваш інтернет-магазин.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів