Написали для вас статтю з якої ви дізнаєтеся, як влаштовано професійне SEO-просування інтернет-магазину на реальному прикладі.
Просування у пошуковій видачі потребує часових та грошових вкладень, але воно того варте, адже в результаті інтернет-магазин отримує безкоштовний і дуже якісний трафік. Наші партнери, компанія Lemarbet, поділилися кейсом SEO-просування інтернет-магазину інклюзивного обладнання, який працює на Хорошопі.
Про проект
Інтернет-магазин Inkluzia працює на платформі Хорошоп. Домен відносно молодий, в роботі близько двох років. Тематика сайту — продаж інклюзивного обладнання для дітей з обмеженими можливостями. На ньому представлено понад 300 різних категорій та більш як 17 000 унікальних товарів.
Однією з пріоритетних проблем клієнта на початку просування була нестача трафіку на сайті. В перший місяць співпраці, кількість унікальних відвідувачів на місяць досягала 1 200. Враховуючи масштабність проекту, цього було недостатньо. Основна причина таких показників — низькі позиції у пошуковій видачі. Для новоствореного сайту це цілком природно, оскільки отримання конкурентних позицій потребує певних стратегічних рішень.
Головне завдання, яке перед нами поставили, — отримати максимальну кількість трафіку для кожної з пріоритетних категорій завдяки оптимізації та нарощуванню посилальної бази сайту.
Основні етапи SEO-просування проекту
Аудит сайту
Якісне SEO-просування починається з аудиту — в нашому чек-листі понад 20 пунктів. Платформа Хорошоп вже містить в собі всі необхідні інструменти для якісної оптимізації, тому ми зробили перевірку з акцентом на пункти, які можна покращити.
-
Title аналіз та оновлення.
-
Description.
-
H1.
-
Дублі.
-
Семантику сторінок.
-
Структуру сайту.
-
Конкурентів.
-
Посилання внутрішні та зовнішні.
-
Наповнення та контент.
Аналіз ніші та конкурентів
Ми провели його за допомогою сервісу Ahrefs. Відштовхуючись від отриманих даних, сформували категоризацію сайту з врахуванням фактору сезонності кожної з категорій.
Після аналізу ринку, поставили перед собою декілька завдань.
-
Написати SEO-контент для оптимізації категорій. Кількість символів має бути більшою, ніж у конкурентів.
-
Купити якісні посилання з високими показниками авторитетності донорів.
-
Щомісячно аналізувати сайт і надавати результати та звітність щодо виконаних робіт.
Оптимізація метаданих
Щоб оптимізувати метадані, ми виконали декілька важливих завдань.
-
Налаштували SEO-шаблони, щоб всі сторінки мали унікальні метадані Title, Description та Н1. Дотримувались всіх умов щодо кількості символів та використання конверсійних слів.
2. Провели автоматичний аналіз семантики сторінки.
3. Виявили та швидко усунули проблеми щодо Title в декількох важливих категоріях.
Створення додаткових посадкових сторінок
Одна з переваг платформи Хорошоп — можливість створення додаткових посадкових сторінок через оптимізацію фільтрів, без залучення програмістів і додаткових модулів. Завдяки цьому функціоналу, ми оптимізували понад 10 низькочастотних категорій, які були пріоритетними для клієнта.
Виконані завдання
За період SEO-просування сайту, ми виконали низку завдань.
-
Написали понад 450 000 символів та оптимізували понад 90 категорій.
-
Склали семантичне ядро обсягом понад 10 000 ключових фраз, а також кластеризували всі ключі за відповідними групами.
-
Придбали понад 120 якісних посилань на унікальних доменах.
-
Проводили щоденний SEO-аудит за допомогою автоматичної перевірки на основі Plerdy та виявили помилки на цільових категоріях.
Результати SEO-просування інтернет-магазину
Порівнявши перший та останній місячні звіти на період написання кейсу, бачимо, що за березень 2020 року інтернет-магазин отримав близько 2 тис кліків, а за червень 2020 року — понад 19 тис.
Якщо порівнювати перший та останній місяці SEO-просування, приріст трафіку складає 1 300% — з 1200 до 17 100 відвідувачів на місяць.
З вересня 2019 до червня 2020 було здійснено понад 1500 транзакцій з сумарним оборотом понад 8,5 млн грн.
Наступні етапи SEO-оптимізації
Аналіз ніші показав, що в тематиці товарів інклюзивного обладнання наші результати — це не верхня межа. Надалі плануємо оптимізувати всі наявні на сайті категорії, після чого займемося розширенням семантики.