Перенесення інтернет-магазину на нову платформу — це як переїзд зі старенької квартири в нові апартаменти. Необхідність переїзду зрозуміла, адже ремонт старий, проводка постійно барахлить і до роботи їхати трьома транспортами. Але всі ці незручності звичні, а чого очікувати від нового місця — незрозуміло.

Щоб зменшити сумніви, варто зібрати максимум інформації про нове місце, а ще краще — пожити там кілька тижнів. Власники квартир рідко дають таку можливість, а ось на Хорошопі можна протягом 14 днів тестувати інтернет-магазин. Нам важливо, щоб клієнти розуміли, що вони купують.

Ми розповімо, як перенести інтернет-магазин на Хорошоп і чому це варто зробити. А в кінці покажемо, як зміна CMS інтернет-магазину може збільшити кількість відвідувачів і замовлень.

Особливості міграції на Хорошоп

Перенесення інтернет-магазину на нову CMS відрізняється від його створення з нуля. У вас вже є певні позиції у пошуковій видачі, які потрібно зберегти. Хорошоп дає можливість:

  • зробити дизайн, дуже схожий на ваш старий, або створити новий;

  • перенести контент;

  • зберегти адреси всіх сторінок, а це мінімізує зміни в пошуковій видачі;

  • додати нові функції та можливості.

Коли потрібне перенесення сайту на інший движок?

Перенесення сайту на іншу платформу потрібне, якщо у вас:

  • довгий час не розвивався сайт;

  • застарів дизайн;

  • неякісна мобільна версія або вона взагалі відсутня;

  • не вистачає нових функцій;

  • відсутні інтеграції (Нова Пошта, LiqPay, CRM);

  • потрібні нові канали просування;

  • потрібно багато дорогих доробок, які вже реалізовано на новій платформі.

Як перенести інтернет-магазин на Хорошоп?

Спочатку залиште заявку, щоб отримати демо-версію сайту, яку можна тестувати 14 днів. Ми зв'яжемося з вами і узгодимо подальші кроки — настройку дизайну і каталогу, а також імпорт товарів.

Налаштування дизайну

Є три варіанти настройки.

1. Готовий дизайн з галереї.

Найпростіший і найшвидший процес. Ми беремо готовий дизайн і, при необхідності, вносимо в нього мінімальні правки: коригуємо колір або змінюємо порядок блоків.

Приклади шаблонів з нашої галереї

2. Індивідуальне налаштування.

Індивідуальне налаштування потрібне, якщо ви хочете створити щось абсолютно нове або використовувати фірмовий стиль. Ми запропонуємо кілька варіантів дизайну і будемо його доопрацьовувати, поки не вийде те, що вам потрібно. Налаштування займає більше часу, ніж готовий варіант.

Зліва логотип і товари компанії, праворуч — сайт на Хорошопі, який налаштовували відповідно до фірмового стилю

Головна сторінка складається з декількох блоків. Їх можна змінювати в потрібному порядку, вмикати/вимикати, змінювати розміри, стиль тощо.

Блоки головної сторінки сайту, які можна змінювати

Якщо ви налаштуєте дизайн, але після кількох місяців роботи зрозумієте, що хотіли б чогось іншого, це можна виправити. Зміна дизайну проходить швидко і без зупинки роботи сайту.

3. Адаптація старого сайту або індивідуального дизайну.

Повністю повторити дизайн вашого старого сайту не вийде, але ми можемо зробити його дуже схожим.

Зліва — старий сайт, праворуч — сайт на Хорошопі

Налаштування каталогу

Щоб налаштувати каталог, потрібно вручну створити дерево категорій, а також імпортувати модифікації і характеристики. Після цього можна переносити товари разом з фотографіями.

Фільтри для категорій можна розмістити або вертикально в лівій частині сайту, або горизонтально у верхній. Все залежить від кількості параметрів для фільтрації. Якщо їх багато, краще вибрати вертикальний варіант.

Зліва приклад вертикального фільтра, праворуч — горизонтального

Також можна налаштовувати мінікартки товарів: змінювати їх розмір, пропорції фото, кількість інформації тощо.

Варіанти мінікарток товарів на Хорошопі

А на сторінці товару можна комбінувати блоки та змінювати ширину колонок.

Варіанти сторінок товарів

Структуру сторінки товару можна змінювати вже під час роботи — блоки переміщуються без участі розробників.

Імпорт товарів

Коли каталог налаштовано, можна починати переносити товари зі старого майданчика на новий. Є платний і безкоштовний способи імпорту товарів. Безкоштовно переносяться товари в документах форматів yml, xml, xls, csv і товари з Prom.ua. Вони без проблем завантажуються на Хорошоп, тому не вимагають стороннього втручання. Оплачувати потрібно складніші ситуації, які будуть вирішувати розробники. Наприклад, міграцію з бази даних старого сайту.

На Хорошоп можна перенести не тільки товари зі старого сайту. При наявності експорту в xls, можна перенести новини, коментарі та клієнтів. Для цього потрібно зробити простий кастомний імпорт даних, це недовго і дешево. А ось за перенесення замовлень, акцій і знижок ми не беремося, занадто складно і дорого.

Додаткові налаштування

Після перенесення контенту потрібно налаштувати та протестувати додаткові налаштування:

  • наповнення інформаційних сторінок;

  • настройку варіантів оплати та доставки;

  • знижки та акції;

  • підключення зовнішніх сервісів (Google Analytics для збору аналітики, SMS Fly для надсилання тригерних повідомлень клієнтам, Нова Пошта для формування накладних в адмінпанелі, LiqPay та Приват24 для приймання онлайн-платежів, Google Search Console, онлайн-консультант тощо);

  • валюти;

  • настройки пошти;

  • установку зовнішніх js-скриптів;

  • соціальні мережі;

  • водяні знаки на фото товарів;

  • формулу формування урлів сторінок;

  • статуси наявності товарів і облік залишків;

  • накопичувальні знижки;

  • режим обробки замовлень;

  • угоду користувача при оформленні замовлення;

  • пункт «Не дзвонити для підтвердження замовлення»;

  • Google invisible recaptcha.

З кожним з цих пунктів вам допоможе наша служба підтримки.

Тестування функцій

Після того, як ми все налагодимо, у вас буде ще близько 10 днів, щоб протестувати інтернет-магазин. За цей час ви розберетеся з усіма можливими функціями та зрозумієте, чи підходить вам Хорошоп. А якщо виникнуть питання, ми готові на них відповісти.

Оплата стартового платежу

Перенесення сайту коштує 10 тисяч гривень, якщо ви виберете шаблон з нашої галереї, або 15 тисяч гривень, якщо потрібен індивідуальний дизайн.

В ціну входить:

  • настройка дизайну;

  • первинна настройка каталогу (до 50 категорій / 100 характеристик);

  • первинний імпорт товарів (з xls, xml);

  • допомога в додаткових настройках;

  • консультації з усіх питань.

Обслуговування сайту коштує від 150 грн/міс залежно від кількості товарів та замовлень.

Якщо у вас більше контенту, ніж передбачає безкоштовне перенесення у рамках стартового платежу, потрібно або оформляти його самостійно, або доручити це завдання підрядникам. Підключення підрядників тягне за собою додаткові витрати.

Підключення робочого домену та включення індексації сайту

До цього ваш інтернет-магазин буде знаходитись на тестовому домені, на який не варто пускати трафік. Після оплати стартового платежу, ви можете запускати рекламні кампанії та починати просувати товари всіма доступними каналами.

Власний сайт повинен бути основою для використання різних каналів. Ви зможете розподіляти контент на різні майданчики та значно спростити з ними роботу.

Хорошоп надає функції для просування магазину за допомогою SEO, Google Ads та Google Shopping, маркетплейсів Rozetka та Prom, прайс-агрегаторів Hotline і Price.ua, а також соцмереж Facebook та Instagram.

SEO-оптимізація сайту

Ми намагаємося мінімізувати вплив міграції на SEO, і тому:

  • у більшості випадків зберігаємо аналогічні урли;

  • налаштовуємо 301 редиректи, якщо не виходить зберегти урли;

  • мінімізуємо необхідність повної переіндексації сайту;

  • даємо нові інструменти для SEO (прибираємо дублі, закриваємо від індексації всі технічні сторінки, даємо можливість робити посадкові сторінки з фільтрів, формувати sitemap тощо).

Наше завдання — не втратити те, що є, і дати сайту можливість для подальшого зростання в плані SEO. Тому вашому SEO-фахівцеві не доведеться починати все з нуля.

Завантаження на маркетплейси

Ви можете скористатися нашими фідами, щоб завантажити контент на маркетплейси Rozetka і Prom, а також прайсагрегатори Hotline і Price.ua. Після первинної настройки, ціни та залишки товарів на всіх майданчиках оновлюватимуться автоматично.

Приклади переїздів

Кейс 1. Переїхали на Хорошоп і збільшили трафік у 4 рази

Інтернет-магазин техніки Apple переїхав з Бітрікс на Хорошоп. На старому майданчику максимальна кількість відвідувань становила 3,5 тис сеансів на місяць. У SEO-фахівців не виходило підвищити цей показник. Після переїзду на Хорошоп і двох місяців активної роботи тих самих SEO-фахівців, кількість сеансів зросла до 14 тисяч на місяць.

Кількість сеансів за два місяці збільшилась з 3,5 до 14 тисяч

Кейс 2. Переїзд магазину Dreamshoes

Інтернет-магазин взуття переїхав на Хорошоп з Prom, на якому у власника було багато труднощів. Після переїзду, кількість відвідувачів збільшилася на 50%, але, завдяки зручнішому сайту і кращій конверсії, кількість транзакцій зросла на 225%. Це означає, що відвідувачі почали замовляти товари в 2,5 раза частіше.

Кількість користувачів зросла на 50%, сеансів — на 75%, а замовлень — на 225%

Яких результатів очікувати?

Ми не беремося гарантувати якийсь результат. Ми даємо вам інструмент — вудку, на яку можна ловити рибу, і вона краща за попередню. Улов залежить лише від вас.

Ми не обіцяємо, що відразу після міграції сайт виросте за всіма показниками. Так, деякі показники покращаться самі по собі. Наприклад, переїзд на зручніший сайт сам по собі підвищує конверсію. Але без глобальної роботи в просуванні ви не зможете значно збільшити кількість замовлень.

Висновки

Міграція на Хорошоп відкриє перед вашим бізнесом нові можливості. Перенесення інтернет-магазину на іншу CMS дозволить оновити дизайн, отримати зручніший інтерфейс і можливість використовувати багато рекламних каналів. Хорошоп автоматизував рутинні та складні процеси, на кшталт підготовки фідів даних для прайсагрегаторів і маркетплейсів, а також дозволяє автоматично оновлювати ціни та залишки на всіх майданчиках. Хорошоп робить торгівлю простішою. Переїжджайте до нас, і відчуйте різницю.

Комментарии