Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

На платформі Хорошоп вже працює понад 1300 інтернет-магазинів різних масштабів, і щодня запускаються нові. Ми уважно стежимо за ситуацією на ринку та показниками наших клієнтів. У цій статті ми розповіли, як під час карантину змінилася кількість продажів у інтернет-магазинах на Хорошопі та чим відрізняється поведінка наших клієнтів.

Кількість продажів у інтернет-магазинах

Основне спостереження — кількість замовлень впевнено зростає. Можливо, ростуть тільки певні категорії, а інші в занепаді, але тенденція очевидна. Зараз загальна кількість замовлень перевищує показники, які були на піку продажів перед 8 березня.

Наші партнери з Netpeak проаналізували сотні інтернет-магазинів і відзначили значний приріст продажів у 12 нішах, до яких відносяться інструменти, обладнання, товари для будинку, саду, будівництва та ремонту. Також в їх числі їжа та напої, побутова техніка, меблі, текстиль, електроніка, а також товари для спорту, відпочинку та хобі. Щоб дізнатися точні показники інтернет-магазинів до і під час карантину, читайте статтю.

Запуск нових інтернет-магазинів

Кількість нових інтернет-магазинів, які запускаються на Хорошопі, не занадто змінилася. Зате помітні зміни в типах нових магазинів і поведінці клієнтів.

  1. В онлайн почали виходити рітейлери, які раніше продавали виключно в офлайні. До карантину можна було відкласти запуск інтернет-магазину на потім, але зараз для деяких продавців це стало питанням виживання. Наприклад, недавно на Хорошопі запустилася велика мережа зоомагазинів MasterZoo.

2. Постачальники товарів з обширною системою дистриб'юторів на ринках, в роздрібних магазинах і торгових центрах залишилися без каналів продажів. Тепер вони намагаються швидко запускати власні онлайн-магазини.

3. Клієнти, які раніше робили акцент на офлайн-продажах, а інтернет-магазин тримали в якості зручної вітрини з товарами, почали активно працювати та просувати свої пропозиції.

4. Раніше клієнти приймали рішення про покупку інтернет-магазину тривалий час: цікавилися функціями, порівнювали з іншими движками, відкладали на потім. Зараз основний запит — запуститися максимально швидко. Наприклад, недавно у нас стартував онлайн-проект мережі продуктових магазинів Коло.

Карантин вимагає нових рішень

Світ стрімко змінюється. Щоб залишатися на плаву, бізнеси мають бути гнучкими та постійно впроваджувати актуальні зміни. Хорошоп відчув це на собі:

  • ми дуже оперативно перевели всю команду на віддалену роботу;

  • змістили фокус команди розробки на інтеграцію нових служб доставки та розвиток існуючих інтеграцій;

  • почали активно займатися проектами, які раніше відклали б на потім.

B2B Хорошоп

Ми розробили спеціальні функції для постачальників, які зараз активно виходять в онлайн, та інших оптових продавців. Вони дозволяють розділити клієнтів на групи та показувати кожній з них різні ціни. Наприклад, для анонімних відвідувачів ціни будуть одними, для зареєстрованих іншими, для великого опту третіми, а для дрібного — четвертими. Крім того, можна повністю або частково закрити каталог товарів для незареєстрованих покупців.

Enterprise

Ми запустили цей проект спеціально для великих брендів, які планують швидко вийти в онлайн. Його переваги в більш широкому наборі послуг. Хорошоп пропонує компаніям глибше опрацювання дизайну з урахуванням гайдлайнів брендбуку та преміум-підтримку.

Маркетплейс послуг партнерів

Ми активно піаримо послуги наших партнерів, які займаються просуванням інтернет-магазинів. Вони знайомі з можливостями Хорошопу, тому можуть ефективно їх використовувати в своїй роботі. Всі послуги представлені у невеликому маркетплейсі та розділені за категоріями: SEO, Контент, Контекстна реклама, Google Shopping, SMM та Аудит сайту.

Також ми зважилися на експеримент — створили всередині компанії відділ SEO, який почав займатися оптимізацією кількох інтернет-магазинів на платформі. Плануємо активно його розвивати.

Висновки

  1. Кількість замовлень в інтернет-магазинах за час карантину помітно зросла.

  2. Офлайн-гравці почали виходити в онлайн. Їхня головна вимога — запуститися швидко.

  3. Час прийняття рішення про запуск інтернет-магазину помітно скоротився.

  4. Нові умови торгівлі вимагають від продавців здатності швидко змінюватися і підлаштовуватися під існуючі реалії.

  5. Хорошоп готовий рости і розвиватися разом з вами. Разом ми впораємося!

Новий коментар
Оцінка