Майданчики Оновлено: 08.03.2024

Які товари продавати на маркетплейсах

Які товари продавати на маркетплейсах

Маркетплейси приваблюють продавців легкістю виходу на них та зрозумілим механізмом роботи. Але для успіху на торговому майданчику недостатньо просто вивантажити будь-які товари — треба розуміти тренди маркетплейса. Детальніше про це читайте у нашій статті.

Зміст статті
  1. Як визначити популярність товару
  2. Як вибрати маркетплейс для продажу товарів
  3. Найкращі товари для продажу на маркетплейсах
  4. Висновок

Маркетплейси — один з найпопулярніших каналів продажу для інтернет-магазинів. Багато продавців розміщують та просувають свою продукцію на торгових майданчиках. Це спричинило зростання конкуренції, що ускладнило торгівлю. Для того, щоб успішно продавати на маркетплейсі важливо знати, які товари користуються попитом.

У цій статті ми розповімо як визначити популярність товарів та що продавати на маркетплейсах.

Як визначити популярність товару

Для визначення затребуваності продукту продавці часто використовують Google Trends. За допомогою нього можна дізнатися популярність тих чи інших запитів у пошуковій системі. Наприклад, перевірити, як змінився інтерес користувачів до певного товару протягом року. Якщо частота запитів, пов'язаних із товаром, знижується або тримається на низькому рівні — це вказує на слабкий інтерес. У статті про трендові товари для продажу в інтернеті ми розповіли як користуватися Google Trends. 

Google Trends відображає популярність товарів

Інший спосіб визначити популярність товару — вивчити статистику, яку надають маркетплейси. Торгові майданчики розповідають про категорії товарів, що найбільше продаються, підбиваючи підсумки року. Хоча деякі публікують інформацію раніше. Далеко не всі платформи діляться статистикою, але отримавши дані від кількох — ви побачите загальну картину на ринку. Зазвичай популярні категорії товарів на різних маркетплейсах збігаються.

Для майданчиків, які спеціалізуються на певних товарних нішах, статистика не завжди допоможе. Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин одягу та ви збираєтесь продавати на маркетплейсі Kasta, то вам швидше знадобиться знання трендів моди. Також, мають допомогти особисті спостереження. Зайдіть на маркетплейс і перегляньте кількість товару в категорії, де ви збираєтеся продавати. Якщо товарів дуже мало, то майданчик навряд чи залучає туди трафік і вони не мають попиту.

Тестуйте автоматичну генерацію фідів для Prom, Hotline, Price.Ua, Rozetka та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно
Залишити заявку
image

Як вибрати маркетплейс для продажу товарів

Багато маркетплейсів розширюють свій асортимент, додаючи якомога більше категорій товарів на сайт. Наразі майже не зустріти майданчик, який продає щось одне. Наприклад, маркетплейс Епіцентр може асоціюватися з продажем будматеріалів, але в дійсності вийшов далеко за межі. На майданчику понад 3000 категорій товарів, тому там дуже велике різноманіття продукції — від електроніки до косметики.

Якщо відразу кілька маркетплейсів підходить для продажу ваших товарів, то ґрунтуйте вибір на їхній популярності. Для цього використовуйте сервіси на кшталт SimilarWeb і ви дізнаєтесь кількість відвідувань сайту. Порівняйте трафік кількох майданчиків та виберіть найбільш популярний. Вивчіть умови співпраці з маркетплейсом. Майданчики беруть комісію з продажу товарів та її розмір відрізняється, залежно від категорій. Вибирайте той, у якого комісія нижче, але за умови, що він не поступається за популярністю конкурентам. 

За даними SimilarWeb, маркетплейс Епіцентр за місяць відвідали 16,5 млн разів

Вивчіть вимоги до товарів, які висуває маркетплейс. Майданчики стежать за якістю асортименту, тому забороняють розміщувати підробки чи репліки, продавати товари через дропшипінг тощо. Крім того, більшість маркетплейсів мають перелік заборонених до продажу категорій. Для розміщення деяких товарів можуть знадобитися документи, наприклад, сертифікати якості. Приклад вимог торгового майданчика ми описували у статті як продавати на Rozetka.

Найкращі товари для продажу на маркетплейсах

Раніше ми розповідали що вигідно продавати в інтернеті. Серед трендових категорій — зоотовари, електроінструменти, одяг, косметика, комп'ютери, мобільні телефони, аксесуари до гаджетів та кілька інших. В нашій статті можна ознайомитись з ними детальніше. 

Однак, навіть якщо в асортименті вашого інтернет-магазину популярні категорії, для успішних продажів на маркетплейсах важливо підібрати актуальний майданчик. Наприклад, покупці не підуть на маркетплейс, відомий продажем електроніки, за спортивним костюмом, хоч на ньому може бути представлена ця категорія. Натомість вони оберуть спеціалізований сайт з одягом, такий як Kasta. 

В статті про 5 ідей для інтернет-магазину ми писали про значне зростання продажів товарів для дому. Категорія включає велику кількість товарів з високою маржинальністю та хорошим попитом. Вам необов’язково продавати щось певне — асортимент можна змінювати під сезонність та інтерес покупців. Ширина пропозиції, яку забезпечують товари для дому, — це один із ключових факторів успіху на маркетплейсі.

Компанія Hubber провела дослідження на тему середнього чеку покупки та найпопулярніших категорій на маркетплейсах у 2023 році. За результатами аналізу Hubber, середній чек на торгових майданчиках склав 710 грн. Найбільшим попитом серед покупців користувались наступні категорії товарів:

  • головні убори;

  • чоловічі футболки;

  • натуральні добавки та екстракти;

  • чохли для смартфонів;

  • спідня білизна;

  • браслети;

  • вітаміни та мінерали;

  • жіноча парфумерія;

  • товари для тварин;

  • взуття.

Висновок

Визначайте популярність товарів, використовуючи Google Trends, статистику маркетплейсів та особисті спостереження. Ви зрозумієте попит і вам буде легше виграти конкуренцію. Вибираючи торговий майданчик, оцінюйте кількість трафіку на сайті та враховуйте наскільки він підходить для продажу ваших товарів. Для зручної роботи з маркетплейсом створіть інтернет-магазин з окремим сайтом, з якого вивантажуватимете товари на майданчик.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів