Майданчики Опубліковано: 01.11.2021

Як почати продавати на маркетплейсі Епіцентр

Як почати продавати на маркетплейсі Епіцентр

Відома мережа торговельних центрів «Епіцентр» запустила власний маркетплейс, на якому може продавати будь-хто. Компанія має великі плани на торговий майданчик і це привертає увагу мерчантів. Розповіли у нашій статті все про новий Епіцентр маркетплейс.

Зміст статті
  1. Умови роботи на Епіцентр Маркетплейс
  2. Чому варто продавати на Епіцентр Маркетплейс
  3. До чого потрібно підготуватися
  4. Статистика Епіцентр Маркетплейс
  5. Розподіл товарів на сайті
  6. Просування товарів на Епіцентр Маркетплейс
  7. Підіб’ємо підсумки

Восени 2020 року всеукраїнська мережа торговельних центрів «Епіцентр» запустила власний маркетплейс. Майданчик відкрився на базі сайту офіційного інтернет-магазину мережі. Ми зібрали всю найважливішу інформацію про новий маркетплейс. Зі статті ви дізнаєтеся як продавати на Епіцентрі, його особливостях, перевагах та недоліках.

Умови роботи на Епіцентр Маркетплейс

Для співпраці з маркетплейсом продавцю потрібно заповнити анкету на сторінці реєстрації. Працювати на майданчику можуть лише ФОП 2-3 групи або ТОВ. Мерчанти, які продають за схемою дропшипінгу, до роботи не допускаються. Після подання заявки, менеджер маркетплейсу зв'язується та уточнює які категорії товару планує продавати мерчант. З ним можна обговорити деталі співробітництва. Якщо продавця все влаштовує, він може підписувати договір.

Для активації кабінету необхідно внести оплату у розмірі 1100 гривень, з яких 1000 гривень будуть перебувати на рахунку продавця і з цих грошей оплачується комісія за замовлення. Абонентська плата за використання кабінету складає 100 гривень на рік. Без внесення цієї суми товари можна буде завантажити лише в чернетку. Комісія маркетплейсу становить 15% вартості товарів. Епіцентр Маркетплейс бере гроші лише за виконані замовлення, а у разі скасування з боку покупця — комісія повертається. Якщо ж замовлення скасували через відсутність товару в наявності, комісію можуть не повернути.

Перед початком продажу товари мають пройти модерацію. Маркетплейс висуває серйозні вимоги до якості контенту на сайті — зображення та опису товарів. Для фото обов'язкові:

  • однотонний фон або студійний інтер'єр;

  • заповнення не менше 80% простору товаром;

  • відсутність зайвих написів, наприклад, водяних знаків;

  • розмір від 500х500.

Картка товару має бути заповнена українською мовою. За бажанням продавець може додати опис товару російською мовою. Обов'язкові характеристики для заповнення відзначені зірочкою. Маркетплейс рекомендує вказувати якнайбільше інформації, тому що це впливає на продажі.

Перед модерацією товари надсилаються на погодження категорійному менеджеру, за яким закріплений новий продавець. Після перевірки коректності обраних категорій товар передається на модерацію.

Чому варто продавати на Епіцентр Маркетплейс

Маркетплейс від Епіцентр — це поєднання ще непопулярного продукту серед мерчантів та відомого бренду для покупців. Магазин давно позбувся ярлика «будівельного» і відповідає своєму рекламному гаслу: «В Епіцентрі є все». Будматеріали становлять близько 5% від усього асортименту, тому не потрібно побоюватися виходу на маркетплейс, якщо ви торгуєте акваріумами чи надувними кругами. Майданчик універсальний і підійде практично для будь-якої ніші.

Наразі для роботи відкрито 3260 категорій. У деяких категоріях немає і не буде товарів Епіцентру, що грає на руку мерчантам. На маркетплейсі поки що немає високої конкуренції, але є продажі, і цим потрібно користуватися. За статистикою маркетплейсу, близько 80% мерчантів отримують хоча б один продаж на місяць. Доступні товарні категорії та комісію для них можна подивитися в оприлюдненому переліку.

Для збільшення продажів на майданчику вже реалізовано інтеграцію з найпопулярнішими службами доставки — Новою Поштою та Укрпоштою, а також з електроною платіжною системою Easy Pay. Важливий аргумент на користь Епіцентр Маркетплейс це те, що майданчик стрімко розвивається і робить це продумано. Наприклад, маркетплейс поступово відкриває товарні категорії для того, щоб контролювати зростання і не втрачати в якості обслуговування. Заявлена мета маркетплейсу — зрости до 25% обороту всієї компанії. А це означає, що в просування сайту, і відповідно мерчантів, вкладатимуть чималі гроші.

До чого потрібно підготуватися

Спочатку маркетплейс мав особливий підхід до обробки замовлень. У процесі брав активну участь кол-центр, але з часом тактика змінилася. Зараз всі замовлення мерчанти обробляють самостійно, а кол-центр зв'язується з покупцем тільки у разі скасування замовлення, для того, щоб уточнити причину. Слід бути готовим до активного спілкування з представниками компанії на етапі реєстрації та підписання договору. Також на маркетплейсі дуже ретельно перевіряють контент, а обрані категорії контролює категорійний менеджер.

Використовуйте всі можливості онлайн-бізнесу. Створіть інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі функції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

 

Статистика Епіцентр Маркетплейс

Станом на червень 2021 року, товарообіг майданчика становив 33 мільйони гривень, а кількість активних товарів була близько 700 тисяч. Найбільший мерчант на маркетплейсі в червні 2021 року мав товарообіг на рівні 800 тисяч гривень. Цей продавець працює у 150 категоріях, від сковорідок до дитячих іграшок: його асортимент налічує 49 тисяч товарів. Це доводить, що майданчик підходить для абсолютно різного асортименту і в будь-якій ніші можна досягти успіху.

На початку 2023 року кількість активних товарів продавців на майданчику перевищила 4 мільйони, а середній чек становить понад 2000 гривень. Сайт щомісяця відвідує приблизно 21 мільйон потенційних покупців.

Розподіл товарів на сайті

Всі товари на сайті розміщуються в загальному каталозі за принципом 50/50 між інтернет-магазином Епіцентру і продавцями на маркетплейсі. За бажанням покупець може відфільтрувати список і бачити лише товари мерчантів. Для того, щоб не було конфлікту інтересів та повторів в асортименті, у компанії знайшли рішення. Якщо товар є в інтернет-магазині Епіцентру, то продавець вже не зможе завантажити його на торговий майданчик. Завдяки цьому асортименти не перетинаються. Продавцеві також заборонено продавати деякі категорії, наприклад, алкоголь, зброю або продукцію брендів, які не дають дозволу представляти свої товари на маркетплейсах. Решта товарів може бути допущена до продажу, навіть якщо інший продавець продає такий самий товар.

Просування товарів на Епіцентр Маркетплейс

Станом на зараз, в Епіцентр Маркетплейс не реалізовані інструменти для внутрішнього просування. Позиція у видачі визначається за популярністю товару — кількістю покупок за певний час. Який часовий період враховується представники маркетплейсу не уточнюють. Також слід зазначити, що чим нижчий показник відмов — тим краще для мерчанта. Тому продавцям, які бажають отримувати більше замовлень, слід сфокусуватися на сервісі та якості обробки заявок.

Обмежень щодо використання зовнішньої реклами немає. Маркетплейс тільки зрадіє, якщо контекстна реклама мерчанта приверне користувача на сайт. У самій компанії заявляють, що рекламують у Google Shopping усі позиції без винятку і не надають пріоритету своїм товарам.

Підіб’ємо підсумки

Епіцентр Маркетплейс — новий і швидкозростаючий торговий майданчик, який можна назвати одним із найперспективніших в українському e-commerce. Майданчик дозволяє розширити аудиторію покупців, за рахунок відомого бренду. Зробити це можна продаючи товари з різних ніш, адже маркетплейс розрахований на максимальну різноманітність асортименту.

Діліться в коментарях своєю думкою, що ви думаєте про маркетплейс Епіцентр. Чи плануєте ви на ньому продавати, чи вже це робите. Розкажіть про досвід співпраці з майданчиком та його результати.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Сьогодні писав невелику статтю, про розвиток українського стартапа - виробництва дошок візуалізації TM Dream Board, під час війни для Brave. І один з пунктів, "Досягнення бренду під час війни", коли писав що запустили всі основні канали продажів зрозумів, що не всі.

Тут же знайшов під запит вашу статтю і вже планую виходити на маркетплейс Епіцентр.

А зараз буду знайомитись з умовами ХОРОШОП.

Дякую за корисний контент

Плануємо запустити через даний Маркетплейс продаж іспанскої оливкової олії Las Valdesas . Цікаві умови. Будемо пробувати .

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів