Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Перевага сайтів, зроблених на платформі Хорошоп, — повна готовність до SEO-просування без додаткових налаштувань. Починати пошукову оптимізацію слід із прописування метатегів. У цій статті ми розповімо, чому вони важливі для SEO та як автоматизувати генерування метатегів на Хорошопі.

Роль метатегів у SEO-просуванні сайту

Теги — це елементи мови розмітки сайту. Їхнє головне завдання — форматування і створення структури тексту. Також існують метатеги — вид тегів, які прописуються в коді та містять додаткові дані про сторінку. Метатеги Title, Description і Keywords створюються, щоб «пояснити» пошуковій системі, яка інформація міститься на сайті.

Правильно оформлені метатеги підвищують ранжування сайту в пошуковій системі, збільшують кількість кліків і сприяють генерації інформативного сніпета — короткого опису сторінки у видачі.

Сніпет для головної сторінки Хорошопа, створений із Title і Description

Поради щодо створення метатегів

Пошукова система Google випустила інструкцію зі створення метатегів. Ми зібрали ці та інші рекомендації, які допоможуть вам грамотно прописати метатеги.

Title

Назва сторінки, яка відображається на вкладці браузера та у видачі пошукових систем.

Title сторінки Хорошопа в пошуковій видачі
Title сторінки Хорошопа на вкладці браузера

Характеристики хорошого Title:

  • довжина — 60-70 символів;

  • містить пошукові запити, релевантні наповненню сторінки;

  • містить назву бренда;

  • найбільш частотний ключ прописаний на початку;

  • не повторюється в межах одного сайту;

  • без переспаму — багаторазового повтору ключів.

Description

Короткий опис сторінки. Якщо Description оформлений правильно, Google може використовувати його як сніпет без змін. В іншому разі пошуковик сам генерує сніпет на основі контенту сторінки.

Приклад метатега Description, використаного як сніпет

Характеристики хорошого Description:

  • середня довжина — 170 символів;

  • основна інформація міститься на початку;

  • інформативний і конкретний, без загальних формулювань;

  • не повторюється в межах одного сайту;

  • без переспаму.

Keywords

Ключові слова, що дозволяють пошуковій системі зрозуміти, який контент міститься на сторінці. У 2009 році компанія Google офіційно заявила, що цей метатег не впливає на формування пошукової видачі. Проте, згідно із сервісом Serpstat, краще заповнювати Keywords коректно: по-перше, вимоги пошукових систем часто змінюються, а по-друге, метатег може допомогти пошуковим системам оцінити наповнення сторінки.

Характеристики хорошого Keywords:

  • максимум 10 ключових слів;

  • ключі прописані через кому та пробіл;

  • точно відображає вміст сторінки;

  • не містить переспаму;

  • відрізняється для різних сторінок сайту.

Заголовок H1

Головний заголовок на сторінці. Фактично він не є метатегом, але опосередковано впливає на ранжування сайту.

Приклад заголовка H1

Характеристики хорошого заголовка H1:

  • оптимальна довжина — до 50 символів;

  • не повторюється для різних сторінок сайту;

  • відповідає метатегу Title, але не повторює його дослівно;

  • точно відображає тему сторінки.

Атрибути Аlt і Title для картинок

У тега Img, за допомогою якого на сторінку додають зображення, є атрибути Аlt і Title.

Приклад атрибута Title на основному зображенні товару

Атрибут Аlt індексується пошуковими системами і відображається, коли неможливо завантажити зображення. Атрибут Title — це підказка для користувачів, яка з'являється під час наведення курсору на картинку. 

Характеристики хороших Title і Аlt:

  • оптимальна довжина — 3-5 слів;

  • точно описують суть зображення;

  • містять не більше одного ключа;

  • не повторюються для картинок у межах однієї сторінки.

Більшість SEO-фахівців говорять, що Title і Аlt можуть бути ідентичними, посилаючись на відповідь Джона Мюллера, головного аналітика Google.

Джон Мюллер говорить, що однакові Title і Аlt не проблема

Можливості Хорошопу для автозаповнення метатегів

В ідеалі основні метатеги для сторінок сайту рекомендується прописувати вручну. Але для інтернет-магазинів на сотні сторінок це займе дуже багато часу. У такому разі допоможуть шаблони для автозаповнення метатегів.

На Хорошопі впроваджений модуль SEO-шаблонів, який дозволяє автоматично формувати унікальні текстові значення для ключових метатегів: Title, Description, Keywords і H1. Заповнення метатегів за шаблонами можливе для сторінок категорій, брендів, фільтрів, товарів і блогу. Також за допомогою модуля можна створити атрибути Title і Аlt для основних картинок і прев’ю на сторінках товарів, брендів, категорій та блогу.

Крім того, за допомогою автозаповнення легко генерувати унікальні заголовки для фільтрів і підкатегорій, які здатні залучити на сайт органічний трафік за середньо- і низькочастотними запитами.

Інструкція зі створення SЕО-шаблонів на Хорошопі

Розглянемо послідовність створення SEO-шаблону на прикладі заголовка H1 для сторінок фільтрів.

1. Відкрийте розділ «SEO» в адмінпанелі сайту, виберіть у меню зліва пункт «SEO шаблони». Натисніть кнопку «Додати».

2. Заповніть назву і тип шаблону для кожної мовної версії сайту. Детальніше про змінні, доступні для заповнення метатегів, читайте в інструкції Хорошопа.

3. Виберіть тип SEO-шаблону, розділ, для якого діятиме шаблон, і поставте галочку «Увімкнути».

4. Перейдіть на сторінку сайту, де повинні відобразитися зміни, і перезавантажте її.

Як видно на скріншоті, у нас вийшло створити заголовок H1, який змінюється залежно від обраного фільтра.

Підсумок

Теги — важлива частина SEO-просування інтернет-магазину. Хорошоп надає технічні можливості, які дозволяють автоматизувати створення метатегів, значно заощадивши ваш час.

Новий коментар
Оцінка