Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Існує безліч рекламних каналів, і постійно з'являються нові. Їх використання підвищує конкурентоспроможність інтернет-магазинів. Більше каналів — більше людей побачить рекламу — більше продажів. Хорошоп створює інтернет-магазини та спрощує використання інструментів, які допомагають їх просувати. У цій статті ми розповімо, як спростили використання кожного з популярних каналів.

SEO

Потрібно довго інвестувати в цей канал, щоб отримати результати, а повністю окупити вкладення вийде не менше, ніж через рік. Але в перспективі ви будете отримувати недорогий якісний трафік, адже немає маркетплейсів, які виступають посередниками між продавцями та відвідувачами та перепродають трафік з пошукових систем. Користувач заходить на сайт безпосередньо з пошукової видачі.

Щоб впевнено вкладати гроші в SEO, потрібно переконатися в кваліфікації та сумлінності команди, яка займатиметься оптимізацією. Для цього потрібно розібратися в темі та розуміти, чим займаються SEO-шники та до яких наслідків це призведе. Завдяки цьому, ви зможете їх контролювати та розуміти, наскільки ефективна їхня робота.

Крім того, сам сайт має бути готовим до SEO. Робота фахівців зазвичай починається з аудиту сайту і внесення безлічі доробок. У Хорошопі це не потрібно. Ми вже виконали всі вимоги Google, а також впровадили в платформу інструменти, які полегшують SEO-фахівцям роботу. Вони можуть виконувати свої завдання без залучення програмістів. Наприклад, масово формувати посадкові сторінки та оптимізувати їх за текстом та тегами. 

Контекстна реклама: Google Ads, Google Shopping

Плюсами контекстної реклами можна вважати швидкий запуск рекламних кампаній і простий підрахунок ефективності каналу. Ви точно знаєте, скільки витратили та заробили. До мінусів можна віднести дуже високу конкуренцію, дорогий трафік і складність налаштувань — найменша помилка може призвести до зливу бюджету.

У Хорошопі є фіди для Google Shopping і товарного ремаркетингу, які дозволяють автоматично завантажувати товари з інтернет-магазину. Ми вже врахували вимоги Google, тому клієнтам залишається тільки відзначити товари, які вони хочуть рекламувати. Крім того, ми підключили розширену Google Analytics, яка дозволяє аналізувати ефективність реклами з прив'язкою до продажів. Можна аналізувати доходи, кількість транзакцій, середню вартість замовлення у розрізі часових рамок, географії, типів пристроїв тощо. Це допоможе зробити точніший таргетинг і визначити, який з рекламних каналів приводить більше відвідувачів.

Prom.ua

Якщо у вас є власний сайт, можна використовувати Prom як додатковий канал продажів. Маркетплейс допомагає отримати трафік і продажі.

Наявність власного інтернет-магазину дозволяє вивантажувати на Prom лише товари, на які можна знизити ціни. Вони продаються на маркетплейсі найкраще. Хорошоп дає можливість автоматично формувати фід у форматі Prom, його не потрібно робити вручну.

Розетка

Розетка дозволяє отримувати багато продажів із середнім чеком, який зазвичай вищий, ніж на Prom. Але є три моменти, які ускладнюють роботу на Розетці: висока комісія, довга реєстрація та низка вимог до фіду. Для клієнтів Хорошопу Розетка спростила деякі кроки реєстрації, тому процедура проходить швидше. Крім того, для створення фіда не потрібно залучати програмістів, адже ми створили механізм, який автоматично формує його з товарів на сайті. Завдяки цьому, не потрібно декілька разів відправляти фід на узгодження і виправляти помилки. Після первинної настройки фіда, оновлення відбуваються автоматично.

Соцмережі

Існує кілька способів просування товарів у соцмережах. Перший — створити акаунт, розміщувати контент і проводити різні активності. Це довгий процес, але він дає можливість наростити лояльну аудиторію. Другий, більш швидкий спосіб, — платна таргетована реклама. Вона дозволяє налаштувати дуже точний таргетинг за статтю, віком, інтересами, регіонами тощо. Завдяки цьому, оголошення побачить цільова аудиторія. Мінус продажів через соцмережі в неможливості автоматизувати процес обробки замовлень. Всі заявки приходять в особисті повідомлення, тому обробляти їх доводиться вручну.

У Хорошопі є фід для Facebook та Instagram, який дозволяє вивантажувати товари для рекламних кампаній. Крім того, Хорошоп інтегрував Facebook Pixel, який дозволяє збирати аналітику, щоб точніше налаштовувати рекламу.

Аналітика

Хорошоп інтегрував розширену Google Analytics, щоб з'явилася можливість дивитися аналітику з прив'язкою до продажів. Це допомагає краще оцінювати показники та приймати ефективніші рішення щодо коригування реклами.

Приклад аналітики з прив'язкою до продажів

Можна подивитися кількість проданих товарів, унікальні покупки, дохід від продукту тощо.

Приклад аналітики за кількістю проданих товарів

Крім того, аналітика дозволяє дізнатися, скільки нових користувачів, сеансів, транзакцій і грошей приніс той чи інший канал продажів. Це дає можливість визначити найефективніші та акцентувати на них свою увагу.

Приклад порівняльної таблиці різних рекламних каналів

Висновки

Власний інтернет-магазин на Хорошопі — це база для використання всіх рекламних каналів. Він спрощує вивантаження товарів на майданчики, допомагає працювати з аналітикою і дає можливість протестувати всі можливі канали, щоб вибрати найефективніші.

Комментарии