Дизайн інтернет-магазину у подарунок. Економія 5000 грн!

Починаючи створення інтернет-магазину, потрібно продумати багато моментів, серед яких назва майбутнього бізнесу. Вдала назва може стати запорукою розвитку власного бренду. З цієї статті ви дізнаєтесь як вибрати назву для інтернет-магазину одягу.

Основні критерії вибору назви для інтернет-магазину одягу

  1. Оригінальність. Уникайте збігів із іншими магазинами. Навіть якщо вони продають в іншій ніші або маловідомі, однакова назва може забирати частину вашого трафіку під час пошуку.

  2. Асоціативність. Намагайтеся вибрати назву, яка б асоціювалася з нішею одягу або цільовою аудиторією вашого магазину.

  3. Легкість. У гонитві за оригінальністю, пам'ятайте, що назва має запам'ятовуватися, а для цього її не слід робити занадто складною. Вибирайте лаконічні назви, що складаються з одного або двох слів.

  4. Читабельність. Якщо ви вигадали назву на кирилиці, то в домені доведеться використовувати транслітерацію. Такі літери як -щ, -ц, -ш, -ж ускладнять написання назви на латиниці, тому краще їх одразу уникати.

  5. Доступність. Видумавши назву, переконайтеся, що ви зможете зареєструвати сайт з таким ім'ям. Можливо, домен вже зайнятий, а називати сайт та магазин по-різному — не найкраща ідея.

Як придумати назву для онлайн магазину одягу

Розпочните пошук назви для інтернет-магазину з термінів пов’язаних з одягом. Це може бути ім'я тканини, елементу одягу або будь-які інші слова, які використовуються у світі fashion. Таким шляхом пішли відомі інтернет-магазини одягу Gepur і LeBoutique — їхні назви чітко пов'язані з тематикою одягу і вони легко запам'ятовуються.

Звичайні назви можна зробити оригінальними за рахунок перекладу на іноземні мови. Для інтернет-магазину одягу це може бути не тільки англійська, а й італійська з французькою. Такі назви виглядатимуть стильно та логічно, бо Італія та Франція одні з головних законодавців моди. В українській мові також можна знайти цікаві варіанти, які органічно виглядатимуть після транслітерації — це доводить досвід магазину Garne.

Намагайтеся не використовувати подвійні назви з використанням слів «мода» та fashion, наприклад «New Fashion». Такими назвами зловживають магазини одягу, через що стають сірими та нудними. Крім того, не рекомендуємо використовувати імена людей як назву. Інтернет-магазин «Світлана» більше схожий на філіал перукарні з вашого району, ніж на самостійний бізнес. Виняток, коли ім'я людини підходить для магазину одягу, — це авторська продукція.

Якщо ж у вас закінчилися ідеї та нічого не виходить, то можна скористатися генератором назв. Ці послуги створюють ім'я для вашого бізнесу за заданими критеріями. Генератори пропонують безліч варіантів та вам залишиться вибрати найкращий.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Назва інтернет-магазину жіночого одягу

Гарні приклади: Onlady, Dressa, Dolcedonna.

У назвах цих магазинів застосовані принципи, про які ми говорили — вони лаконічні, легкі та вказують на приналежність до жіночих товарів. Магазин Dressa показав, як можна з простого слова «сукня» англійською зробити цікаву назву. Dolcedonna поєднали два співзвучні італійські слова, про сенс яких здогадуєшся навіть без знання мови.

Невдалі приклади: Modnicy, Jhiva, Vikamoda.

Інтернет-магазини Modnicy та Jhiva показують чому важливо звертати увагу на читабельність назви. Якщо у випадку Modnicy ще можна здогадатися, що йдеться про «модниці», то Jhiva залишається загадкою. Можливо, це українське слово «жива», а може й «жхіва». А Vikamoda зірвали куш і використали відразу два тривіальні прийоми — додали в назву ім'я та слово «мода».

Назва інтернет-магазину чоловічого одягу

Гарні приклади: Voronin, Vaismann, Ombre.

Voronin – це приклад доречного використання імені, коли магазин названий на честь свого засновника та модельєра. Для гарної назви не обов'язково потрібна залізна логіка та fashion-тематика. Назва може бути абстрактною, але добре звучати, як у магазинів Vaismann та Ombre.

Невдалі приклади: Pavelshop, VDone, Mister-Alex.

Абстрактність не завжди добре працює, як видно з прикладу VDone. Таку назву навіть прочитати складно, а тим більше зрозуміти, що ховається під нею. Можливо, вам набридли нагадування, що назви з ім'ям людей виглядають погано. Але ми хочемо, щоб ви раз і назавжди в цьому переконалися, а допоможуть у цьому Pavelshop та Mister-Alex.

Назва інтернет-магазину дитячого одягу

Гарні приклади: ilovemommy, Kidbutik, Kpoxa.

Інтернет-магазинам дитячого одягу, можливо, найлегше шукати назву, бо в них одразу дві цільові аудиторії — діти та батьки. Магазин ilovemommy використав відносно довгу, але гармонійну фразу, яка виглядає як ім'я бренду. Магазин Kpoxa довів, що можна знайти універсальну фразу, яка однаково добре читатиметься на кирилиці та трансліті.

Невдалі приклади: Chebyrashka, Smil, Pupsenok.

Дитячих магазинів, у назві яких обіграні слова «пупс» та «карапуз», нескінченна кількість. Зменшувально-пестлива форма не зробить їх краще, тому від таких варіантів варто відмовитися. Називати магазин ім'ям мультяшного персонажа так само нудно, як і людським. Тим більше якщо це вже не актуальний персонаж та назва погано виглядає на трансліті.

Висновок

Під час вибору назви є низка тонкощів, які потрібно враховувати. Назва має бути оригінальною, доступною, легкою та асоціативною. Вигадати ім’я можна самотужки або ж за допомогою генераторів назв. Сподіваємось ця стаття допоможе вам назвати свій інтернет-магазин та це ім'я буде у багатьох на слуху.

Новий коментар
Оцінка