Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

При роботі з клієнтами важливо домогтися від них лояльності, щоб вони поверталися для повторних замовлень. Один із способів зробити це — висловлювати подяку за покупку в інтернет магазині. У цій статті ми розповімо чому важливо дякувати покупців, як скласти текст листа з подякою та подивимося на приклади листів від відомих магазинів.

Як обрати правильні слова вдячності клієнту за покупку

За даними платформи Klaviyo, у листів з подякою Open Rate на 352% вище, ніж у звичайної розсилки, а Click-Through Rate — на 329%. Секрет успіху подячних листів в тому, що користувачі чекають на них. Для клієнтів лист служить підтвердженням замовлення, містить цінну інформацію про покупку і показує відношення інтернет-магазину.

Будьте лаконічними

Лист має передавати тільки найважливіші думки, без зайвих епітетів та зворотів. При виборі стилістики відштовхуйтесь від вашого спілкування з клієнтами до цього і своєї публічній комунікації, наприклад, в соцмережах.

Якщо ви раніше спілкувалися в легкій, злегка веселій формі і не продаєте люксові товари, то не потрібно писати «Від імені всього нашого магазину дякуємо вам за замовлення». Це недоречно і нудно, а така пафосність змусить клієнта засумніватися у вашій щирості. Пишіть поважно, але не химерно, офіційно, але без штампів. Наприклад, «Відмінний вибір! Дякуємо за замовлення!».

Не перетворюйте лист на рекламу

При складанні листа важливо не перетворити його в рекламну розсилку. Принаймні, в її класичному вигляді. Вашою рекламою повинен бути рівень обслуговування, а не яскраві акційні пропозиції. Покупець оцінить, що інтернет-магазин вдячний за замовлення та намагається про все інформувати.

Знайте як звертатися до клієнтів

Найкраще звертатися до клієнта по імені — так лист стає довірчим і фрази не виглядають загальними. Якщо такої можливості немає, то бажано зробити текст гендерно-нейтральним. Як цього добитися? Звертатися до покупця на ви.

Деякі інтернет-магазини прагнуть до невимушеного спілкування та переходять в розсилці на «ти». Текст їхніх листів виглядає як «Дякуємо, що оформив(-ла) у нас замовлення». По-перше, для клієнтів це може бути неввічливим, по-друге — дужки показують, що магазин не знає з ким спілкується, а лист відправлено для галочки. Та й виглядають вони дивно.

Робіть лист інформативним

Пам’ятайте, що ви пишете не «Лист Тетяни до Онєгіна», а лист подяки клієнту. Ви маєте сказати дякую, а для цього достатньо однієї фрази. Про що ж тоді писати? Про замовлення. Лист клієнту з подякою за покупку — це хороший привід резюмувати замовлення і нагадати про всі його деталі.

Вкажіть в листі суму покупки, список товарів, умови доставки тощо. Можливо, покупець помітить, що десь помилився та повідомить про це. А якщо ж все в порядку, то він переконається, що зробив правильну покупку.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створіть інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів.
Залишити заявку
image

Як оформити текст вдячності за покупку

Тема листа

Тема повинна відображати зміст листа, але не повністю переказувати його. Хоч це подячний лист, не потрібно говорити про це в темі. Текст по типу «Ви оформили замовлення №1234 в “Назва інтернет-магазину"» цілком підійде. Клієнт чекає на лист, щоб переконатися в замовленні, тому обов’язково його відкриє, а вашу подяку знайде всередині.

Дані відправника

Якщо замовлення оформлене в інтернет-магазині «Журавель», а лист надсилає якийсь Іван Іванов з незрозумілої електронної адреси — це збентежить клієнта. Зареєструйте пошту на поштовому домені з назвою інтернет-магазину і робіть з неї розсилку. Клієнт подивиться на відправника і відразу зрозуміє хто йому пише.

No-reply пошта

Поштові адреси з no-reply в назві використовуються, щоб сказати користувачам «не потрібно відповідати на цей лист». Така адреса перериває комунікацію, хоча одна з функцій подячного листа — налагодити зв’язок з клієнтами.

Відсутність no-reply в адресі не означає, що покупці будуть засипати вас листами. Можливо, взагалі ніхто не відповість на лист. Але краще, щоб така можливість була, або інтернет-магазин буде виглядати закритим для спілкування.

Залишайте контакти інтернет-магазину

Пропонуйте клієнту кілька способів зв’язатися з вами. Крім відповіді на лист, це повинні бути номер телефону та клікабельний URL інтернет-магазину. У клієнтів можуть виникнути різні питання, навіть після оформлення замовлення, і треба бути готовими на них відповісти.

Деталі замовлення

Деталі замовлення мають займати основну частину листа та йти після слів подяки. У листі потрібно продублювати інформацію, яку користувач бачив на сайті. Часто покупці не реєструються перед покупкою і потім не можуть дивитися інформацію про замовлення в особистому кабінеті. Лист їм допоможе.

Банери та реклама

Користувачі відкривають листи з подякою, бо знають — це важливий документ, а не чергова промоакція. З цієї причини, частка реклами і банерів в листі має бути обмеженою. Інакше інтернет-магазин буде зловживати довірою користувачів.

Сервіси для розсилки листів з подякою за покупку

Для відправки листів з подякою за покупку краще використовувати спеціалізовані сервіси розсилки. У них є готові шаблони листів, які ви можете кастомізувати під свій інтернет-магазин. Серед таких сервісів — UniSender, Sendpulse, Mailchimp. За допомогою API-конекторів Zapier та ApixDrive, ви можете підключити інтеграцію з сервісами розсилки для свого сайту на Хорошопе.

Приклади листів з подякою від інтернет-магазину

На прикладі відомих інтернет-магазинів розглянемо, як вони дякують клієнтів за покупку. Спойлер: це роблять не всі. Наприклад, інтернет-магазин подарунків bodo. У лист вони додали всі деталі замовлення та красиву вступну фразу, але забули написати «Спасибі». Інший недолік — адреса з no-reply. Чому не слід так робити ми вже говорили. 

Приклад листа від bodo

Відсутність подяки в листі від bodo дивує, тому що раніше вони навіть клали листівку в коробку з подарунком. Використання символічної листівки дякую за покупку не часто зустрінеш в інтернет-магазинах, хоча вона додає позитиву. Ви можете взяти на озброєння цей прийом, але про подячний лист забувати не можна.

Інтернет-магазин Gepur надіслав інформативний лист, зі зверненням по імені, в якому сказав дякую. Лист був би майже ідеальним, якби не тема — в ній магазин вказав тільки номер замовлення. Покупець може не звернути увагу на лист, тому що тема дуже стиснута. Краще написати розгорнуто — «Ваше замовлення №1111 оформлено». 

Інтернет-магазини зловживають no-reply адресами

Як ненав’язливо вставити рекламний банер в лист показала Kasta. Після слів подяки, інформації про замовлення і контактних даних, в самому кінці листа, вони додали банер. Таке розташування не відволікає від змісту, при цьому залишає можливість повторного залучення клієнта. 

Приклад листа від Kasta

Подячний лист в якому немає нічого зайвого прислала Rozetka. Всередині листа: подяка, основна та додаткова інформація щодо замовлення, нуль реклами, зрозуміла тема та адреса без no-reply. Лист доводить, що не потрібно винаходити щось екзотичне, коли дякуєш клієнту. Достатньо дотримуватися канонів. 

Приклад листа від Rozetka

Висновок

Лист з вдячністю про покупку підвищує лояльність покупця до інтернет-магазину, але над його складанням потрібно попрацювати. Робіть текст листа лаконічним та інформативним, пам’ятаючи про те, що це не реклама. Виберіть сервіс для розсилок з яким вам буде зручніше працювати та під час оформлення листа приділяйте увагу кожній деталі — від теми і поштової адреси до банерів

Новий коментар
Оцінка