Фільтр товарів

Настроювана фільтрація в Хорошоп дозволяє налаштувати потрібні параметри фільтрації для кожного розділу. Протестуйте самі!

Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт

Десктопная версия сайта

Для чого потрібен фільтр товарів на сайті

Якщо ви давно в ecommerce, то знаєте, що фільтр за товарами  не лише зручний пошуковик для користувачів. Він допомагає:

  • швидко знайти потрібний товар;
  • показати різноманіття асортименту магазину;
  • збільшити семантичне ядро, що допомагає в SEO-просуванні інтернет-магазину;
  • налаштувати контекстну рекламу за релевантними запитами, що приносить продажі.

Крім цього, у сторінок-фільтрів низький відсоток відмов. Це допомагає збільшити залучення користувачів і підвищити індексацію сайту в пошукових системах.

Переваги використання фільтрації товарів

Зручність для користувача

Фільтри товарів можуть здатися маленьким та незначним елементом інтернет-магазину. Але насправді, налагоджена система фільтрів  це те, чим відрізняється позитивний user experience від негативного. Можливості Хорошопу дозволяють створити зручний фільтр для користувачів. Вони можуть фільтрувати товари за характеристиками, ціною, кольором і брендом. Крім того, за допомогою фільтрів можна продемонструвати широкий асортимент товарів.

Залучення органічного трафіку на сайт

Фільтри з назвою залучають додатковий трафік з пошукових систем на сайт завдяки розширенню семантичного ядра.

Крім додаткового трафіку, фільтри з назвою суттєво спрощують навігацію для користувачів сайту, покращують показники поведінки користувачів на сайті, та, як наслідок, призводять до збільшення продажів. У контекстній рекламі сторінки розширеної фільтрації також впливають на показники якості рекламних кампаній і знижують вартість залучення клієнтів.

Фільтр товарів від Хорошоп — це:

Tick Дворівневі фільтри

Ви можете додавати для свого фільтра другий рівень і групувати окремі категорії фільтрації.

TickНаскрізна фільтрація

Ви можете налаштувати фільтр не лише за окремими параметрами, але і задати фільтрацію за  «Акціями», «Новинками» тощо.

Tick Окрема фільтрація для кожного розділу

Вибирайте окремі параметри фільтрації для кожного окремого розділу.

Tick Горизонтальний або вертикальний фільтр

Вибирайте той варіант, який буде зручнішим для ваших відвідувачів.

Безкоштовний тест 14 днів

Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання