Повернутися до списку

Віральний контент

Віральний контент — це контент, який стрімко поширюється інтернетом, без зусиль автора. Зазвичай контент активно просувається авторами за допомогою реклами та різних майданчиків, але віральному контенту цього не потрібно — він просувається руками користувачів. Типовим прикладом такого контенту є меми. Крім них віральною може стати реклама, пост у соцмережах, відео чи журналістський матеріал.

Природу вірального контенту зрозуміти дуже складно і немає алгоритмів, які б допомагали його створювати. Віральний контент найчастіше зав'язаний на емоціях людей, при чому не завжди позитивних. Такий контент може шокувати, провокувати, викликати здивування, сміх чи навіть роздратування — будь-які емоції, здатні підштовхнути людину до дії. Автори вірального контенту можуть навіть не підозрювати, що створюють його, тому що це явище важко передбачити. Усе залежить від первинної реакції аудиторії: якщо контент почав активно поширюватися без дій із боку автора — це вказує на віральність.

Для бізнесу запустити у мережу віральний контент рівнозначно виграшу у лотереї. Витрати на таке просування мінімальні, а охоплення аудиторії — максимальне. Запуск вірального контенту різко піднімає впізнаваність бренду, сприяє залученню клієнтів та збільшує лояльність аудиторії. Ефект від нього незрівнянний з будь-якою іншою рекламою. При цьому не потрібно витрачати всі свої сили на спробу створити віральний контент. Багато в чому для його створення потрібна удача, тому навмисно досягти віральності складно.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів